השכרת גנרטור למתנפחים

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

השכרת גנרטור למתנפחיםהשכרת גנרטור למתנפחים

חושבים לחגוג אירוע מיוחד לילדים שלכם? השכרת מתנפחים הפכה להיות אטרקציה מאוד נפוצה, אבל עם השכרת המתנפחים עליכם לדאוג גם לגנרטור אשר ישמור על האוויר במתנפחים. יש הרבה שיקולים שיש לקחת בחשבון כאשר אנו רוצים להרים הפקה כזאת, ובשביל זה אנחנו כאן.

 

למה אנחנו צריכים גנרטור למתנפחים?

השכרת גנרטור למתנפחים היא הכרחית לתפעול המתנפחים. כאשר אתם קופצים על המתנפחים הם לאט לאט מאבדים מהאוויר שלהם. המטרה של הגנרטור הוא להיות מחובר אל המפוח ובכך ניתן למלא אוויר בכל פעם. יש מפוחים חכמים אשר מזהים את כמות האוויר במתנפחים וכך יודעים באופן אוטומטי להשלים חוסרים. השכרת גנרטורים למתנפחים יכולה גם להתאים לעוד מגוון שימושים שקשורים באופן עקיף לאירוע. לדוגמה, כאשר מדובר על אירוע חיצוני עם מתנפחים יהיו בוודאי עמדות אוכל, תירס חם, שערות סבתא וכד'. במקרים כאלה השימוש בגנרטור יהיה הכרחי כיוון שאין חיבורים לחשמל במקום פתוח.

הגנרטור מעניק לנו את האפשרות הפשוטה ליהנות ממקור חשמל גם כאשר אין מקור חשמל זמין. רוב הגנרטורים עובדים על דלק, חלק עובדים על פאנלים סולאריים אך יש בזה סיכון גדול יותר. עליכם לבחור גנרטורים חדשים אשר עובדים על מתג הנעה, חסכוניים בדלק ומושתקים. 

להשכיר או לקנות?

למה לא לקנות גנרטור במקום לשכור אחד? ההבדל המחירים בין השכרת גנרטור למתנפחים ובין רכישת גנרטור כזה היא קריטית. גם אם אתם חברה גדולה שעובדת עם מתנפחים עדיף יהיה לכם לשכור מאשר לרכוש. כאשר אנו קונים את המוצר יש לקחת בחשבון גם עלויות נלוות שהן הובלה, אחסון וטיפולים. כאשר אנו שוכרים את המוצר אנו נהנים מכל ההטבות האלו במחיר אחד אותו אנו משלמים. נכון, לטווח הארוך אמנם רכישה היא יותר משתלמת, אבל זה מאוד תלוי על תדירות השימוש שלכם בגנרטור. 

השכרת גנרטורים למתנפחים היא השכרה של גנרטורים עוצמתיים, בדרך כלל יהיו מספר מצומצם של גנרטורים אשר יוכלו להחזיק את רוב המתנפחים מבחינת הספק וואט. המחיר של גנרטורים עוצמתיים כאלה יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים עבור רכישה. כאשר אנו פונים אל חברת השכרת גנרטור למתנפחים אנו נהנה ממחיר שכירות יומי שיכול להתחיל ב-400 ש"ח ועד אלפי שקלים בודדים. 

אם החברה שלכם עובדת בתדירות גבוהה יותר תוכלו לשכור באופן חודשי. המחיר עבור השכרת גנרטור למתנפחים בתעריף חודשי ינוע בין 2,900 עד 5,900 ש"ח עבור הספק וואט שנע בין 20 עד 60 וואט. כל חברה מוכרת תדע לחשב את הרווחים שלה בהתאם להוצאות שלה, שימו לב מה יותר משתלם לכם לפי מספר הפעמים בהם אתם משתמשים בגנרטור באופן חודשי. 

 

השכרת מתנפחים עם גנרטור

יש חברות השכרה של מתנפחים אשר יגיעו אליכם עם גנרטורים מובנים, ככה שאתם יכולים כביכול לחסוך לעצמכם את כל העלויות. אם אתם בעלי חברת מתנפחים סביר להניח שאתם עובדים עם חברה אשר ממנה אתם משכירים גנרטורים. חשוב להדגיש, לא כל גנרטור יכול להחזיק את העוצמה של המתנפחים, חשוב לבצע בדיקת התאמה לפני עם פי פרמטרים מאוד מסוימים. כאשר אתם פונים לחברת השכרת גנרטור למתנפחים הם ידעו להתאים עבורכם את הדגם המתאים. לכן, תמיד תוכלו לפנות לחברה אשר יש לה חבילה כוללת של מתנפחים עם גנרטורים. 

גנרטורים מושתקים

הבחירה שלכם בגנרטורים מושתקים יכולה להיות קריטית, אבל גם לא. הסיבה לכך היא שכאשר מדובר על מקום הומה אדם עם צעקות, ילדים מתרוצצים וכד', אין חשיבות באמת לגנרטור מושתק. עם זאת, כאשר מדובר על מסיבה פרטית שאין בה באמת רעש או שיש הפעלות לשמן אנו צריכים לשמור על השקט תוכלו לבחור לכבות את הגנרטור בזמנים האלה, או לבחור בגנרטור מושתק מלכתחילה. גנרטורים מושתקים בדרך כלל יהיו יותר קטנים, חסכוניים, אך יש גם חיסרון. לרוב אותם גנרטורים יהיו מעט יותר חלשים, אך עדיין ניתנים להתאמה עבור מתנפחים כל עוד אתם עושים את הבחירה הנכונה של הדגם.

 

התאמת גנרטור להספק הוואט

אז איך בעצם אנחנו יודעים מהי עוצמת הגנרטור הנדרשת עבור המתנפחים שלנו? השכרת גנרטור למתנפחים חייבת להתבצע על ידי חברה מקצועית אשר מתאימה את עצמה בהתאם לאופי האירוע. לא מספיק להתאים את הגנרטור למפוח עצמו, אלא צריך לבחור בגנרטור שיהיה מספיק יעיל ויעבוד בצורה מהירה, זמן זה כסף. לא בטוח שיצא לכם לראות, אבל גם כאשר הגנרטור כביכול מתאים לעוצמת הוואט של המפוח עדיין בגלל ההספק הנמוך שלו כל התהליך לוקח שעה במקום 20 דקות לדוגמה. 

מלבד לכך, אתם לא יודעים אף פעם אם תצטרכו עוד מקור חשמל, תמיד טוב לבחור גנרטור עוצמתי יותר ממה שאנחנו צריכים. יש חשיבות גם לחסכוניות של המוצר, לתדירות בה צריכים למלא דלק אם בכלל. כל השיקולים האלה לא צריכים להטריד אתכם ברגע שאתם פונים למקום מקצועי שיכוון אתכם לבחירה הנכונה.

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!