גנרטור תעשייתי למכירה

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

גנרטור תעשייתי למכירהגנרטור תעשייתי למכירה

מחפשים גנרטור לעסק שלכם? גנרטור תעשייתי למכירה יכול להיות שנוי במחלוקת עבור חלק מהעסקים, יהיו כאלה שיעדיפו לשכור וכאלה שיעדיפו לרכוש. הבחירה בין גנרטור תעשייתי למכירה או להשכרה תלויה באופי העסק שלכם ותדירות השימוש במוצר. יש להדגיש, גנרטור תעשייתי הוא לרוב יהיה גנרטור בעל מידות גדולות, הוא יכול לשמש כגיבוי או מקור חשמל ראשי עבור בתי עסק מסוימים. 

 

במה גנרטור תעשייתי מסייע לעסק שלך?

יש שני מקרים בהם אנו נרצה להשתמש בגנרטור עבור בית העסק שלנו. יש חברות אבטחה ואחזקה רבות, בתי חולים ועוד אשר משתמשים בגנרטור תעשייתי לצורך גיבוי. המטרה של גנרטור גיבוי הוא למקרה בו לא יהיה חשמל, והחשמל הכרחי לתפקוד העסק בצורה בלתי מתפשרת. הדוגמא הפשוטה ביותר היא בית חולים, ברגע בו יש קריסת חשמל הגנרטור תופסת את המקום וממשיך להפעיל את כל המכונות אשר דורשות חשמל, עניין של חיים ומוות. 

 

המקרה השני בו אנו נפגוש שימוש בגנרטור הוא לצורך תפעול העסק. יש עסקים אשר אין להם מקור חשמל זמין לעסק, או שזה פחות משתלם להם. במקרה כזה הוא יעדיפו לשכור או לקנות גנרטור תעשייתי אשר בעזרת מילוי סולר בכל פעם הגנרטור ממשיך לפעול. גנרטורים תעשייתיים יכולים לפעול לאורך פרק זמן ממושך ובצורה מושלמת, זאת רק בתנאי שבחרתם גנרטור מספיק איכותי.

על מה אסור לכם להתפשר?

יש מספר פרמטרים אשר אסור לכם בשום פנים ואופן להתפשר עליהם, ציינו לפניכם את כל הפרמטרים אשר יעזרו לכם למצוא גנרטור תעשייתי למכירה או להשכרה. כאשר מדובר על השכרה הטעויות הן פחות קריטיות.

 

  • מנוע ברמה גבוהה

    כדי להבטיח שאתם מקבלים את הגנרטור הטוב ביותר עבור השימוש שלכם, בחרו בגנרטור בעל מנוע איכותי. יש היום מספר חברות בולטות כמו Mitsubishi, Perkins ועוד אשר הן יצרניות של מנועים עבור גנרטורים תעשייתיים.

  • טווח הספק

    כאשר אתם בוחרים גנרטורים מחברה מקצועית היא תספקת לכם טווח רחב של הספק כוח. ההספק עבור גנרטור תעשייתי יכול לנוע החל מ-40KVA ועד 2000KVA ומעלה. שימו לב שאתם מקבלים גם מייצב כוח עם הרכישה או ההשכרה שלכם.

  • גנרטור מושתק

    כאשר מדובר על גנרטור תעשייתי למכירה עבור בית עסק שימו לב האם הרעש של הגנרטור עלול להפריע לכם. במקרים כאלה בחרו בגנרטור מושתק או גנרטור בעל חופה אקוסטית אשר יכולה לסייע לכם לבודד רעש ומזעור נזקים מפני תנאי מזג האוויר.

  • מחולל

    כאשר אתם בוחרים גנרטור תעשייתי הסתכלו היטב על המפרט הטכני, בחנו מי היא היצרנית של המחולל וסקרו מעט את החברה הזאת. החברות הבולטות ביותר לייצור מחוללים עבור גנרטורים הן: Leroy Sommer, Stamford ועוד.

  • חבילת שירות –

    חברה מקצועית תעניק לכם חבילת שירות כוללת. שימו לב מהי האחריות אותה אתם מקבלים, מה כלול תחת האחריות, הובלה וטיפולים. חברה מקצועית תעניק לכם את החבילה הכוללת המשתלמת ביותר.

  • זמן עבודה

    שימו לב כמה זמן יכול הגנרטור לעבוד, לאורך כמה שעות. גנרטורים תעשייתיים צריכים להיות בעלי קיבולת גבוהה ולעבוד לפחות 12 שעות ברצף. 

גנרטור תעשייתי למכירה – מחירים

לפני שנציין בפניכם את המחירים עבור רכישת גנרטור תעשייתי יש לקחת בחשבון שהשוק מעט פרוץ. יש היום הרבה חברות אשר יציעו לכם גנרטורים למכירה, ומלבד לחברות האלה יש גם הרבה גנרטורים משומשים למכירה באתרי מסחר כאלה ואחרים. ההמלצה שלנו היא לא לרכוש גנרטור יד שנייה, בוודאי שלא מאדם פרטי. כאשר אתם רוכשים גנרטור תעשייתי יד שנייה אתם יכולים להוציא עשרות אלפי שקלים ללא כל ביטוח ואחריות על המוצר, וגם אין לכם למי לפנות במקרה של תקלה. 

 

המחירים של גנרטור תעשייתי למכירה משתנים בהתאם ל-KVA של המוצר, החברה היצרנית ואופן השימוש במוצר:

המחיר עבור גנרטור בעל הספק KVA עד 12 יעלה החל מ-8,000 ש"ח

המחיר עבור גנרטור בעל הספק KVA עד 20 יעלה החל מ- 12,000 ש"ח.

המחיר עבור גנרטור בעל הספק KVA עד 40 יעלה החל מ-20,000 ש"ח.

המחיר עבור גנרטור בעל הספק KVA עד 110 יעלה החל מ- 42,000 ש"ח.

המחיר עבור גנרטור בעל הספק KVA עד 200 יעלה החל מ- 75,000 ש"ח.

המחיר עבור גנרטור בעל הספק KVA עד 1,000 יעלה החל מ- 170,000 ש"ח.

 

טיפים לבחירת גנרטור תעשייתיטיפים לבחירת גנרטור תעשייתי

גנרטור תעשייתי למכירה הוא משמעותית יקר יותר מאשר דמי השכירות, אבל כאשר מדובר על השקעה לטווח ארוך זה משתלם בסופו של דבר. גם אם אין לכם הרבה ידע בנושא הגנרטורים חשוב שתכירו כמה טיפים חשובים שיכולים לעזור לכם לבחור נכון.

  • בדיקה כללית

    הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא בדיקה כללית חיצונית שכל החלקים במקום, אין חלקים שבורים או חוטים קרועים.

  • אספקה

    בדקו עד כמה ליטרים יכול להכיל הגנרטור שלכם ולאורך כמה זמן הוא יכול לעבוד בצורה רציפה.

  • טיפולים

    בחנו מהם מרווחי הטיפולים, מהן עלויות הטיפולים ומה כוללת האחריות על המוצר.

גנרטור תעשייתי למכירה

הזמינות התמידית לתשתיות חשמל קיימות גורמת לנו תמיד להיתפס לא מוכנים כאר מתרחשת הפסקת חשמל, כך שאנו נותרים ללא מקור חשמל זמין ונגיש שיאפשר לנו להמשיך בעבודתנו ופעולתנו השגרתית. מצבים כאלו עשויים להתרחש תמיד, אך כאשר מדובר על חברות ותעשיות גדולות שכל פגיעה בהספק החשמל עשויה להוביל להספדים עסקיים ושיבושים נרחבים – חשוב למצוא אחר חלופה מתאימה לקבלת מקור חשמל חלופי ואמין עליו ניתן להסתמך בכל שעה.

לשם כך הומצא למעשה הגנרטור, שהוא סוג של מכונה המייצרת חשמל ללא תלות בתשתיות וחיבורי חשמל פיזיים. הגנרטור מסוגל לייצר חשמל באמצעות דלק המניע אותו, ולכן השימוש בגנרטור יכול להיעשות בכל מקום בשטח פתוח בו אין חשמל זמין, וכן כצורך לגיבוי חשמלי כאשר מתרחשות הפסקות חשמל. 

כיצד לבחור גנרטור שיתאים לצרכים שלכם?

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של גנרטורים המוצעים למכירה, ביניהם גם הגנרטור התעשייתי המסוגל לספק הספק חשמל גבוה במיוחד ולאורך זמן. כדי לבחור את סוג הגנרטור המתאים עבור הצרכים שלכם, יש להתייחס לכמה פרמטרים מרכזיים אלו: 

  • עוצמת זרם חשמלי – יש לבחון את עוצמת הזרם החשמלי שהגנרטור הנבחר מסוגל להפיק, וכן להבין האם העוצמה הזו תשרת בצורה מספקת את כמות צריכת החשמל הנחוצה לכם.
  • הספק עבודה – נוסף לעוצמת ההספק החשמלי, יש לבדוק איזו כמות חשמל הגנרטור יכול לספק מבחינת כמות זמן. לעיתים הפסקות חשמל עשויות להתרחש שעות ארוכות, ולכן יש לבחור בגנרטור שימשיך לספק את החשמל הדרוש בהתאם לצורך ולזמן הנדרש.
  • רמת רעש – גנרטורים מפיקים רעש חזק באופן טבעי במהלך פעולתם, וכאשר מדובר על הפעלה של גנרטורים גדולים לצרכים תעשייתיים הרעש בעוצמה גבוהה הרבה יותר. לכן יש לוודא כי הגנרטור שבוחרים יפיק את עוצמת הרעש המותרת באזור בו הוא מוצב, ומידת הצורך לבחור גנרטור תעשייתי למכירה מסוג מושתק שאינו עושה רעש רב במהלך פעולתו.
  • אחריות – בין אם הגנרטור התעשייתי הנבחר משמש כגנרטור גיבוי לתשתית החשמל או גנרטור המספק תשתית חשמל זמינה, יש לוודא מראש את נושא האחריות של הגנרטור שרוכשים כדי להבטיח את פעילותו הרציפה והתקינה. 
  • מחיר – מדד המחירים של גנרטורים אינו קבוע ומשתנה על פי פרמטרים כמו סוג הגנרטור, עוצמת החשמל שהוא מסוגל להפיק וכו'. לרוב גנרטורים תעשייתיים מסוגלים לספק חשמל בעוצמה של כמה אלפי קילוואט, ולכן המחיר שלהם יהיה גבוה בהתאם.

מהם המאפיינים של גנרטור תעשייתי?

גנרטור תעשייתי הינו גנרטור גדול מאוד ולכן משקלו עשוי להגיע לכמה מאות קילוגרמים. כיוון שזהו גנרטור גדול במיוחד, השינוע שלו נעשה באמצעות גרר מיוחד המזיז אותו ממקום למקום על פי הצורך. בשונה מגנרטורים בסיסיים, גנרטור תעשייתי למכירה מסוגל לספק מתח חשמלי גבוה במיוחד של עד כמה אלפי קילוואט, ולכן השימוש בו ייעודי בעיקר עבור עסקים גדולים ותעשיות כמו אתרי בנייה, חברות שרתים ומקומות אחרים הזקוקים לחיבור חשמלי יציב ואמין נוסף או במקום תשתית החשמל הקיימת.

כיוון שכל גנרטור מופעל באמצעות דלק, גנרטורים תעשייתיים יופעלו לרוב באמצעות דלק מסוג דיזל (סולר). סוג דלק זה הוא זול יותר לעומת דלקים אחרים, ולכן השימוש בו הוא נרחב ביותר בגנרטורים תעשייתיים וגדולים הצורכים כמויות דלק גבוהות במיוחד. 

מה היתרונות בשימוש עם גנרטור תעשייתי למכירה?

כיוון שגנרטור תעשייתי מסוגל לספק מתח חשמלי בעוצמה גבוהה למשך זמן ממושך, חברות ותעשיות גדולות מעדיפות להחזיק בו באופן קבוע כדי לקבל מקור חשמל זמין לכל צורך ובכל מצב. לכן במקרים כאלו ההעדפה היא לרכוש גנרטור תעשייתי ולא לשכור אחד כזה, כיוון שהצורך בשימוש בו הוא קבוע ומתמשך ולא זמני וחד פעמי. הגנרטור שנרכש יכול לשמש תעשיות כתחליף לתשתית חשמל שלא קיימת במקום (כמו אתרי בנייה), או להעניק גיבוי אמין ואיכותי כאשר תשתית החשמל הקיימת יוצרת שיבושים.

כיצד להשתמש נכון בגנרטור תעשייתי?

גנרטורים הם מכונות שימושיות ונחוצות עבור כל תעשיה גדולה, אך הם מחייבים גם שימוש בטוח וזהיר כדי למנוע תאונות לא נעימות. כיוון שהגנרטור התעשייתי מופעל באמצעות דיזל שהוא חומר מתלקח מטבעו, יש להקפיד על הצבה בטוחה וישרה של הגנרטור כדי למנוע נזילות דלק ממנו ולהרחיקו מאנשים, מקורות מים וחום כדי למנוע דליקות.

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!