השכרת גנרטור לחתונה

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

השכרת גנרטור לחתונההשכרת גנרטור לחתונה

הגיע הזמן בו אתם בחרתם למסד את הקשר שלכם, אירוע מרגש ללא ספק אבל, בשביל שהיום הזה יהיה מושלם כפי שאתם מייחלים יש הרבה הכנות לעשות מראש. ארגון החתונה הוא ללא ספק אחד הדברים הקשים ואולי המאיישים שיש, אבל זה שווה כל דקה. השכרת גנרטור לחתונה היא בחירה חכמה, לא משנה איפה אתם מתכוונים לקיים את האירוע שלכם. אז למה אתם צריכים בכלל גנרטור לחתונה, ומה תפקידו?

 

מה התפקיד של גנרטור?

לגנרטורים יש תפקיד בסיסי אחד, להעניק לכם מקור חשמל זמין אשר מתבסס על צריכת דלק. הגנרטור מעניק לכם את כל צריכת החשמל אליה אתם נדרשים בהתאם להספק הוואט של חיבורי החשמל. אם אתם צריכים גנרטור בשביל מערכת הגברה אתם תוכלו להתאים את הספק הוואט למערכת. כמו כן, התפקיד של הגנרטור הוא גם להעניק לכם גיבוי לאירוע. גם אם החתונה שלכם היא בתוך אולם אירועים ויש חשמל זמין, במקרה של נפילת חשמל לא יהיה לכם מה לעשות. כאשר יש גנרטור גיבוי, גם כאשר נופל החשמל תוכלו להמשיך לחגוג. בדיוק בגלל זה, גנרטור יכול להתאים גם לאולם מסודר וגם כאשר אתם רוצים לעשות חתונה בחיק הטבע ללא חיבורי חשמל. 

האם אתם אחראים על השכרת גנרטור לחתונה?

לא תמיד אתם תהיו אחראים על השכרת גנרטור לחתונה שלכם, אבל אתם כן תמיד אחראים לוודא אם קיים אחד. כאשר אתם פונים אל חברת הפקות אשר תנהל את האירוע בשבילכם היא האחראית לשכור עבור האירוע גנרטור. כל חברה אשר מכבדת את עצמה תעשה את זה, המיקום אינו משנה. היום זוגות רבים רוצים להפיק את האירוע שלהם באופן עצמאי, בין אם מדובר על חיק הטבע ובין אם מדובר בחצר הבית. כאשר אתם מפיקים את האירוע לבד עליכם לדאוג לכך שיהיה גנרטור לאירוע. יש היום סוגים שונים של גנרטורים, המטרה שלכם היא לדעת להתאים את כמות צריכת החשמל בהתאם להספק של הגנרטור. בהמשך תלמדו איך עושים את זה.

השכרת גנרטור לחתונה היא כמובן השכרה יומית, אין טעם לשכור לשבוע או חודש. ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם החברה ממנה אתם בוחרים לשכור את הגנרטור כדי לוודא שהוא אכן מתאים לסוג האירוע. יש גנרטורים שפחות מתאימים לשימוש חיצוני, אינם עמידים בפני גשם או כל גורם אחר שיכול לגרום לנזק. אם אתם חברת הפקות תוכלו לשכור גנרטור למשך שבוע ואף חודש בשביל האירועים שלכם. המחיר עבור השכרה גנרטור לחתונה לחודש יהיה בהכרח זול יותר מאשר השכרה שבועית. 

 

מה המחיר עבור השכרה יומית?

המחיר אותו תצטרכו לשלם עבור השכרת גנרטור לחתונה משתנה בהתאם להספק הכוח שלנו ועלויות נלוות. אם תרצו הובלה לגנרטור באמצעות נגרר או הובלה פרטית יש לכך תוספת כסף. הבחירה בהובלה תלויה בגודל של הגנרטור, זה ישר מתקשר להספק הכוח. לפניכם המחירון להשכרה יומית של גנרטור:

 

המחיר אותו תשלמו עבור גנרטור עד 3,500 וואט ינוע בין 200 עד 400 ש"ח

המחיר אותו תשלמו עבור גנרטור עד 7,000 וואט ינוע בין 400 עד 550 ש"ח

המחיר אותו תשלמו עבור גנרטור עד 12,000 וואט ינוע בין 550 ש"ח עד 700 ש"ח

המחיר אותו תשלמו עבור גנרטור עד 20,000 וואט ינוע בין 1,200 עד 2,000 ש"ח

 

אתם צריכים לבדוק גם את עניין הנוחות שלכם, האם כדאי לכם לשכור מספר גנרטורים קטנים ולחסוך עלויות הובלה, או לקנות גנרטור אחד גדול עבור כל מוצרי החשמל. יש לקחת בחשבון גם את המיקום בו תמקמו את הגנרטור, בסופו של דבר אתם רוצים לדאוג גם לעיצוב המקום. אם יש חלק מהמקררים או מערכות השמע שרחוקות אחת מהשניה אתם תאלצו למצוא דרכים מקוריות למשוך כבלים.

מהו הספק הוואט לאירוע שלכם?

הספק הוואט הוא הדבר החשוב ביותר שעליכם להכיר, כמה חשמל צורך האירוע שלכם. בשביל זה עליכם להכיר את כל המוצרים החשמליים שיש באירוע שלכם ומה הספק הוואט שלהם. כאשר אתם מחשבים את כל הספק הוואט עליכם לקחת מרווח ביטחון. אם כל המוצרים יחד עם הספק וואט של 18,000 אנו ממליצים לבחור גנרטור בעל הספק וואט של לפחות 19,000. כמו כן, שימו לב מהו ההספק הרציף של המכשיר ולאורך כמה זמן הוא עובד. עבור אירועים מסוג זה אתם צריכים גנרטור שעובד לפחות 8 שעות ברצף ללא בעיה וגריעה מאיכות אספקת החשמל. השכרת גנרטור לחתונה מחייבת אתכם לבחור בגנרטור מושתק אשר לא יפריע לאורחים שלכם. הגנרטורים הסטנדרטיים מאוד רועשים, ככה שלא משנה עד כמה העיצוב יהיה מרהיב ללא גנרטור מושתק האורחים שלכם לא יהנו. בחירת הגנרטור צריכה להיות מושכלת, רק מקום מקצועי יעניק לכם את כל האינפורמציה אליה אתם נדרשים בבחירת הדגם המתאים.

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!