השכרת גנרטור לשבוע

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

השכרת גנרטור לשבועהשכרת גנרטור לשבוע

השכרת גנרטור לשבוע תלויה במה אתם מתכננים לעשות עם השימוש בגנרטור. יש סוגים רבים של גנרטורים, סוגים גדולים יעלו לכם אלפי שקלים וישרתו אתכם להספק וואט גבוה. סוגים אחרים יכולים להיות לשימוש פרטי ומצומצם והמחיר יכול לעלות עשרות שקלים עד מאות שקלים בודדים ליום. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל המידע לבחירת הגנרטור הבא שלכם. 

 

מה התפקיד של גנרטור?

במילים פשוטות, התפקיד של גנרטור הוא להעניק לכם אנרגיה חשמלית זמינה גם במקומות ללא חשמל. הגנרטור עובד על דלק, ממש כמו הרכב שלכם. השימוש בגנרטורים הפך לנפוץ מאוד היום, לשימוש תחביבי ועסקי. לכל גנרטור יש מספר שקעים, לכל שקע יש את האמפר שלו (A). עליכם להתאים את האמפר למכשיר, אם האמפר לא תואם לא תוכלו לחבר את המכשיר. במילים אחרות, התייחסו לשקעים בגנרטור כמו לשקעים בבית שלכם.

השכרת גנרטור לשבוע צריכה להתאים לחיבורי המכשירים שלכם. לכל מכשיר יש את הספק הוואט שלו, אם המקרר שלכם צורך 3,200 וואט עליכם למצוא גנרטור אשר צורך לפחות מעל 15% מהספק המקרר. השארת מרווח ביטחון תתרום לכך שהגנרטור שלכם יעבוד בצורה יעילה יותר. כמו כן, יש הספק רציף של הגנרטור שהוא למעשה הנתון שאתם רוצים להסתכל עליו. לפי ההספק הרציף אתם מתאימים את סך כל מוצרי החשמל אותם תחברו לגנרטור. 

מהו אופן השימוש שלכם במוצר?

כדי לבחור את הגנרטור שלכם אתם צריכים מלבד להספק הוואט לדעת מהו השימוש שלכם במוצר, יש לזה השפעה גדולה על הבחירה שלכם. עליכם לקחת בחשבון שיש גנרטורים מושתקים, יש גנרטורים רועשים, יש גנרטורים גדולים להפליא ויש גנרטורים שיכולים להיכנס לתא המטען ברכב. השכרת גנרטור לשבוע יכולה להיות לצרכים עסקיים, לקמפינג ולטיולים אחרים. 

יש לאופן השימוש שלכם השפעה ניכרת על הבחירה. כאשר מדובר על קמפינג לדוגמא או השכרת גנרטור לשבוע עבור טיול קרוואן אז תרצו לבחור בגנרטור מושתק אשר לא יפריע לכם לישון בלילה, ועדיין להנות ממזגן בימי הקיץ החמים. כאשר מדובר על אירוע גדול אתם תרצו לבחור גנרטור גדול אשר לעיתים אפילו תצטרכו הובלה עבורו עם נגרר. 

 

האם עדיף לשכור או לקנות?

כאשר מדובר על בחירת גנרטור לתקופה ספציפית האפשרות הטובה ביותר מבחינתכם היא השכרת גנרטור לשבוע. השכרת גנרטור לתקופה קצרה גם מקלה על השיקולים שלכם, בעוד שרכישת גנרטור הינה לטווח הארוך ולא ניתן להתחרט על הבחירה אחרי זמן מה. כאשר אנו שוכרים גנרטור נוכל להתאים את הגנרטור עבור השימוש הספציפי שלנו לאותו אירוע. יש פעמים בהם עבור אירוע מסוים אנו נרצה גנרטור עם 3,500 הספק וואט, ובפעם הבאה נרצה גנרטור עם 12,000 הספק וואט. 

 

השכרה יומית אל מול השכרה חודשית

בדרך כלל הבחירה שלכם לא תהיה יומית או שבועית, אלא חודשית או יומית. עם זאת, יש חברות מקצועיות אשר יציעו לכם השכרת גנרטור לשבוע. כמובן, ככל שזמן ההשכרה ארוך יותר כך גם המחיר מוזל לפי יום. הספק הוואט הוא הגורם העיקרי אשר משפיע על המחיר אותו תשלמו. 

המחיר עבור השכרת גנרטור לשבוע לגנרטור עם הספק וואט של עד 6,000 הינו החל מ-600 ש"ח

המחיר עבור השכרת גנרטור לשבוע לגנרטור עם הספק וואט של עד 12,000 הינו החל מ-900 ש"ח

המחיר עבור הספק וואט גבוה יותר לשבוע יהיה בהתאמה עם בית העסק ובהתאם לעלויות ההובלה והנגרר. ככל שהגנרטור גדול יותר כך גם הניידות שלו בעייתית יותר ללקוח.

השכרת גנרטור לשבוע דרך חברה מקצועית

בין אם אתם שוכרים גנרטור ליום, שבוע או חודש עליכם לוודא שהחברה מולה אתם עומדים הינה חברה מקצועית ומוכרת. רק על ידי שיתוף פעולה עם חברה מקצועית תוכלו להבטיח את השימוש והבחירה הנכונה ביותר במוצר שלכם. יש היום היצע רחב של גנרטורים ומסלולים שונים אשר יכולים לבלבל אתכם. יש גנרטורים אשר מתאימים יותר לפנאי ומצד שני יש גנרטורים אשר מתאימים לפן העסקי. עשו סקר שוק, בדקו את המותגים בשוק והכי חשוב, בדקו מהו הספק הוואט של כל המוצרים שלכם יחד. 

 

עלויות נלוות

כמו כן, יש הוצאות נוספות שעליכם לקחת בחשבון. הוצאות כמו דלק, השכרה לפי יום או לפי חודש, נגרר, הובלה וכן הלאה. עליכם לחשב את מחיר השכירות פלוס המחיר הכולל. לכל גנרטור יש צריכת דלק שונה, שימו לב מהי צריכת הדלק וחשבו את העלויות. גנרטור סטנדרטי יכול במשך לילה שמן לפעול עם 7 ליטר דלק כאשר מחובר אליו מזגן, מקרר, תאורה ואפילו פלטת חימום.

בדרך כלל גם לגנרטור גדול יהיו יותר שקעים אשר תוכלו לחבר אליו. בגנרטורים קטנים עוצמת הזרם המירבית היא תמיד נמוכה יותר (אמפר). כאשר אתם בוחרים את הגנרטור שלכם בחנו האם האמפר מתאים לכמות הצריכה של המוצר החשמלי שצורך הכי הרבה חשמל.

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!