השכרת גנרטור מחיר

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

השכרת גנרטור מחירהשכרת גנרטור מחיר

אתם מתכננים לערוך את אירוע החתונה שלכם בשטח פתוח ופסטורלי במקום באולם אירועים סגור, ולכן עליכם לארגן מראש את כל הדברים ההכרחיים לאירוע כמו חברת קייטרינג שתדאג לאכול, מערכת תאורה שתדאג לתאורה המתאימה באירוע, מערכת הגברה שתאפשר להשמיע מוזיקה במהלך החתונה ועוד הרבה ארגונים נוספים שיסייעו לכם לתכנן את החתונה המושלמת שתמיד חלמתם עליה.

כיוון שכל מהלך האירוע מתבסס על אבזור וציוד חשמלי, יש לדאוג גם לחיבור ייעודי למקור חשמל בשטח הפתוח בו החתונה נערכת. כיוון שלא קיימות נקודות חשמל נגישות בשטחים פתוחים בחיק הטבע, רק גנרטור יוכל להתאים במקרה זה לצורך אספקת מתח חשמל יציב ותקין במהלך כל האירוע. כדי להבין מה כרוך בשירות השכרת גנרטור מחיר, ריכזנו במאמר הנוכחי את כל המידע שכדאי לדעת על עולם הגנרטורים.

מתי כדאי להשכיר גנרטור?

שירות השכרת גנרטורים מאפשר לכל אחד להשכיר גנרטור ייעודי עבורו לפרק זמן קצוב, כאשר אין צורך לדאוג לאחסון הגנרטור לאחר השימוש וכן לשינועו אל מקום האירוע. הגנרטור הינו מכונה גדולה וכבדה יחסית, במיוחד אם מדובר על גנרטור גדול המספק מתח חשמלי בכמות גבוהה, ולכן כדאי להשכיר גנרטור כאשר מתכננים לערוך אירוע באופן חד פעמי בו יש צורך במקור חשמל אם עבור חיבור מחשבים, מקרנים, תאורה, רמקולים, מערכות קירור וחימום ולמעשה כל ציוד חשמלי אחר.

השכרת גנרטור מחיר ועלויות כלליות

כיוון שההשכרה של גנרטור הינה חד פעמית, העלות של השכרת גנרטור מחיר תלויה במגוון פרמטרים כמו גודל והספק הגנרטור הנבחר, סוג הגנרטור, האם קיים בו מייצב מתח, האם מדובר על גנרטור מושתק, האם הגנרטור פועל על בנזין או סולר ועוד מאפיינים רבים נוספים. ניתן לומר כי במקרה של גנרטור קטן בעל הספק של 1000 וואט העלות תהיה כ-150 ₪ בממוצע, ואילו עבור גנרטור בהספק גדול יותר של 6500 וואט השכרת גנרטור מחיר יהיה גבוה יותר ויכול להגיע עד 600 ₪.

יש לזכור כי לא מומלץ לבחור גנרטור על פי עלות ההשכרה שלו, כיוון שגנרטור זול יותר יהיה לרוב פשוט ובסיסי יותר ולעיתים לא יספק את הספק המתח החשמלי הנחוץ לאירוע כזה ואחר. לכן הבחירה של גנרטור מושכר צריכה להיות על פי הצורך ולא לפי העלות שלו.

מה המשמעות של מייצב מתח בגנרטורים

כאמור, השכרת גנרטור מחיר תלויה בשלל פרמטרים ביניהם גם הרכיבים שנמצאים בכל גנרטור, כמו מייצבי מתח חשמליים הכרוכים בעלות גבוהה יותר של מחיר ההשכרה לעומת גנרטור סטנדרטי ללא מייצב מתח. לפני שממהרים לבחור בגנרטור הזול יותר ללא אותו מייצב מתח, יש להבין כי התפקיד של אותו מייצב או לצורך שמירה על מתח חשמלי יציב ותקין במשך כל זמן הפעלת הגנרטור.

לכן אם הגנרטור המושכר מיועד להתחבר אל ציוד אלקטרוני רגיש כמו מחשבים, מקרנים, מערכת הגברה וכו' חשוב לוודא כי הוא מכיל את רכיב מייצב המתח כדי להגן על המכשירים החשמליים היקרים שמחוברים אליו. ללא מייצב מתח בגנרטור המתח החשמלי עשוי להשתנות בזמן פעולת הגנרטור, דבר העשוי לגרום לקצר ולהרס של הציוד האלקטרוני הרגיש לשינויים במתח החשמלי.

למה העלות של גנרטור מושתק גבוהה יותר?

מאפיין נוסף המשפיע על השכרת גנרטור מחיר הוא אופן פעולתו של הגנרטור, כאשר קיים גנרטור סטנדרטי הפועל על דלק מסוג בנזין או סולר שמשמיע רעש טרטור חזק בזמן הפעלתו, לעומת גנרטור מושתק המופעל גם הוא על דלק אך פועל בצורה שקטה בהשוואה לגנרטור הרגיל. הגנרטור המושתק פועל בצורה שקטה הודות לכיסוי הפלסטיק הקשיח שעוטף אותו, כך שרעש הטרטור של מנוע הגנרטור נבלע בפלסטיקה שיש עליו.

בשונה מגנרטור רגיל המגיע כמנוע חשוף וגדול, הגנרטור המושתק מעוצב בכיסוי פלסטיק שנראה אסתטי יותר וגם מעניק לגנרטור תכונות הפעלה שקטות יותר – מאפיינים אשר משפיעים בסופו של דבר על מחיר השכרת הגנרטור.

כיצד לבחור גנרטור מתאים?

בכדי לבחור את הגנרטור המתאים ביותר שיספק מתח חשמלי בצורה שוטפת ותקינה, יש לחשוב על מהות האירוע המתוכנן והצורך שהגנרטור צריך למלא במהלכו. לכן במקרה של אירוע חתונה הנערך בשטח פתוח מומלץ לבחור גנרטור בעל מייצב מתח כיוון שיחוברו אליו מכשירים חשמליים רגישים, וכן להעדיף גנרטור מושתק שרעש פעולתו לא יפריע למוזיקה ולאווירה שתהיה במהלך החתונה.

במידה ומדובר על גנרטור שיעניק הספק חשמלי בזמן מסיבת טבע, מסיבה בחוף הים או כל אירוע גדול ורועש אחר ניתן לוותר על הצורך בגנרטור שקט ולבחור גנרטור סטנדרטי אך בעל הספק גבוה שיוכל לעבוד רצוף במשך שעות רבות.

כללי בטיחות שחשוב ליישם בשימוש עם גנרטור

הגנרטור הינו בסופו של דבר מכונה מאסיבית הפועלת על מנוע גדול, כאשר דרך הפעלתו והספק החשמל מתאפשרים באמצעות מילוי דלק במיכל ייעודי הקיים בגנרטור. מכיוון שמדובר על חומר דליק מאוד, חשוב להקפיד על כללי בטיחות בזמן השימוש בגנרטור:

  • יש להציב את הגנרטור על משטח ישר ויציב כדי שנוזל הדלק יגיע לכל רכיבי המנוע, וכן למנוע זליגה ונזילה של דלק מחוץ לגנרטור.
  • יש להרחיק את הגנרטור ממוקדי התקהלות במהלך הפעלתו, כדי שלא יתקלו בו או יתעסקו שלא לצורך ברכיבים שלו. חשוב להרחיק את הגנרטור מהישג ידם של ילדים, זאת ניתן לעשות באמצעות כבל מאריך שיאפשר להציב את הגנרטור במרחק בטוח מאנשים וילדים.
  • כיוון שהגנרטור פועל על דלק, חל איסור מוחלט להציב את הגנרטור בסמוך לאש ישירה, לעשן ליד הגנרטור או להציב אותו בסמוך למקור חום העשוי לחמם אותו ולגרום להתלקחויות.

היכן ניתן להשכיר גנרטור איכותי? 

ישנן חברות שונות המתמחות בהשכרת גנרטורים, ולכן מומלץ למצוא את החברה המומלצת בתחום באמצעות קריאת ביקורות, המלצות וחוות דעת חיוביות בנוגע לאיכות הגנרטור וטיב השירות המוצע.

מחיר השכרת גנרטורמחיר השכרת גנרטור

השכרת גנרטור הפכה לאחד הדברים הנפוצים. בעבר, גנרטורים היו נחלתם של מפעלים או בתי עסק שצריכים גיבוי למערכת החשמל שלהם. אך כיום, גנרטורים הפכו לשימוש בקרב אנשים רבים לשימושים שונים כשהמרכזי בהם הוא אירועים ומסיבות. ריכזנו לכם מידע על השכרת גנרטור. 

 

מחיר השכרת גנרטור- מי משתמש בגנרטור? 

גנרטור נדרש במקומות בהם אין מערכת חשמל או כגיבוי למערכת החשמל הקיימת. בתי חולים לדוגמא, לא יכולים להרשות לעצמם שייפול החשמל, ולכן יש ברשותם גנרטורים לשעת חירום. גם בנייני מגורים מעל 9 קומות מחויבים בהתקנת מעלית וגנרטור חירום. בנוסף לאלה שיש ברשותם גנרטור באופן קבוע, יש רבים ששוכרים גנרטורים. ביניהם תמצאו קבלני בניין, מפיקי אירועים, צעירים שעושים מסיבה או לילה בים ועוד. 

מחיר השכרת גנרטור- גורמים המשפיעים על המחיר

למחיר של גנרטור יש גורמים שונים המשפיעים עליו. ריכזנו לכם את הגורמים המרכזיים. 

הספק החשמל הנדרש

לשם מה הגנרטור נחוץ. כאשר שוכרים גנרטור צריך לדעת עבור מה אתם שוכרים אותו. אם אתם שוכרים אותו עבור מסיבה שבה תצטרכו תאורה בסיסית ומערכת הגברה, אתם יכולים לשכור גנרטור קטן שהספק החשמל שלו מגיע עד 3KVA (קילו ואט אמפר). אם אתם רוצים להפעיל מכשירי חשמל גדולים יותר, או להפעיל רשת חשמל שלמה אתם תצטרכו לשכור גנרטור גדול יותר שהספק החשמל שלו מתאים לכם (יש גנרטורים שמגיעים גם עד 15KVA). 

מידת הרעש

על מנת להפחית את מידת הרעש אתם צריכים חופה אקוסטית שתבלום את הרעש. חופה אקוסטית תעלה את המחיר של הגנרטור. לכן, אם אתם רוצים לחסוך במחיר אך אינכם יכולים להתפשר על  מידת הרעש שהגנרטור מפיק, קחו בחשבון שהחופה האקוסטית תייקר את המחיר. אם יש ברשותכם חדר אקוסטי בו הגנרטור ישהה אז אתם יכולים לוותר על החופה האקוסטית.

פרק הזמן שהגנרטור יפעל 

מה משך הזמן בו הגנרטור יופעל ובאיזו תדירות. אם אתם רוצים שהגנרטור יפעל באופן רצוף למשך כל תקופה ההשכרה אתם צריכים לשכור גנרטור עם הספק חשמל מתאים ומנוע מתאים. גנרטור קטן לדוגמא (שמגיע עד 3KVA), ידוע בכך שאינו מצליח לעבוד באופן רציף לאורך זמן. לכן, בדקו מה פרק הזמן בו הגנרטור צריך לפעול וודאו איזה גנרטור יכול לעמוד בכך. 

איש מקצוע

במקרים רבים בהם שוכרים גנרטור, מתלווה איש מקצוע שאחראי על הפעלת הגנרטור. ככל שהגנרטור גדול יותר כך יש יותר סיכוי שיתלווה איש מקצוע. 

דלק

רוב החברות בהן ניתן לשכור גנרטורים, מציעות בנוסף להשכרת הגנרטור שירותי אספקת דלק. כך אתם יכולים להיעזר בחברה ולא לשבור את הראש על הדלק המתאים וכיצד למלא את הדלק. כמו כן, ככל שהגנרטור יפעל לאורך זמן רב יותר תצטרכו יותר דלק, שייקר את המחיר הסופי. 

הובלה

כאשר שוכרים גנרטור, הוא מגיע אליכם על ידי הובלה וחוזר לחברה בהובלה. ככל שהמרחק גדול יותר כך עלות ההובלה תעלה. 

מחיר השכרת גנרטור- אז כמה זה עולה?

אז הבנו שמחיר השכרת גנרטור תלוי במספר פרמטרים והוא משתנה בהתאם לצרכים שלכם, למקום שלכם ולמשך הזמן בו הגנרטור ישהה אצלכם. ריכזנו לכם טווח מחירים בסיסי לפי גדלים של גנרטורים (אך שימו לב שהמחירים האלה אינם סופיים והם תלויים בגורמים שציינו קודם)-

  • גנרטור קטן בהספק של 3KVA (מתאים בדרך כלל לשימוש פרטי מצומצם)- כ-250 שקלים ליום וכ-1,000 שקלים לחודש. 
  • גנרטור גדול בהספק של 5.5KVA (עבור פרקי זמן ארוכים יותר)- בסביבות 350 שקלים ליום ובסביבות 1,400 שקלים לחודש. 
  • גנרטור חירום בהספק של 55KVA  (מתאים עבור מקומות בהם אספקת החשמל היא הכרחית כמו בית חולים)- בסביבות 1,000 שקלים ליום ו3,000 שקלים לחודש. 
ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!