גנרטור תלת פאזי למכירה

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

גנרטור תלת פאזי למכירהגנרטור תלת פאזי למכירה

החלטתם להקים עסק עצמאי לשיווק והפקה של אירועים ומסיבות ימי הולדת, ולמרות שאינכם צריכים למצוא מקום פיזי לעסק שלכם כי מדובר על עסק עצמאי בשטח – חשוב שתרכשו את כל הציוד הנחוץ לתפעול העסק שהקמתם כמו רכב שיסיע אתכם ממסיבה לאירוע, ציוד הגברה ותאורה לאירועים וכן כמובן קשר רציף עם ספקים ובעלי מקצוע בתחום האירועים.

כיוון שמדובר על אירועים שנערכים בשטח פתוח, חסרה תשתית חשמל זמינה אליה תוכלו לחבר ציוד חשמלי ואלקטרוני עבור המסיבות שאתם עורכים. לשם כך קיים הגנרטור, המסוגל לייצר חשמל בצורה זמינה ומהירה ללא תלות בתשתית חשמל מובנית. למרות שקיימים סוגים רבים של גנרטורים שתוכלו לרכוש לעצמכם, כדאי שתחפשו אחר גנרטור תלת פאזי למכירה שיענה על כל הצרכים העסקיים שלכם.

מה יתרונות השימוש בגנרטור?

גנרטור הוא סוג של מנוע המסוגל לייצר חשמל באמצעות דלק, ולכן הפעלה שלו מאפשרת לספק תשתית חשמל ניידת בכל מקום ובכל זמן. משום כך הגנרטור נמצא בשימוש נרחב במקומות ושטחים פתוחים שאין בהם חיבור לחשמל, וכך גם במסיבות ואירועים שעורכים בחיק הטבע. באמצעות הגנרטור ניתן להפעיל ציוד חשמלי ואלקטרוני בצורה רציפה ללא צורך בנקודת חשמל מובנית.

כיום ניתן למצוא גנרטורים מסוגים וגדלים שונים, כאשר ההבדלים הבולטים ביניהם הוא עוצמת ההספק החשמלי שהם מסוגלים לייצר. לרוב אנשים פרטיים זקוקים לגנרטור לשימוש זמני, לדוגמא כאשר הם יוצאים לטיול של כמה ימים בחיק הטבע, עורכים קמפינג בשטח או עורכים מסיבת יום הולדת במקום ציבורי או שטח פתוח אחר בו אין מקור חשמל זמין. במקרים כאלו ההעדפה תהיה לשכור גנרטור קטן ובסיסי בעלות נמוכה לשימוש חד פעמי בלבד.

לכן כאשר הצורך הוא בגנרטור שנועד לשימוש קבוע לפרקי זמן של כמה שעות, ההמלצה היא לבחור גנרטור תלת פאזי למכירה.

מה ההבדל בין גנרטור תלת פאזי למכירה לבין גנרטור רגיל?

גנרטור תלת פאזי הוא גנרטור שיש בו שלושה מוליכי חשמל נפרדים, כך שהספק החשמל שהגנרטור מסוגל לייצר הוא גבוה הרבה יותר לעומת גנרטור רגיל מסוג חד-פאזי. גנרטור עם מערכת הולכת חשמל חד פאזית משמשת לרוב עבור שימושים קטנים וחד פעמיים, ואילו גנרטור בעל מערכת תלת פאזית יכול להבטיח כי עוצמת הזרם החשמלי וכך משך זמן הפעולה של הגנרטור יהיו גבוהים בהרבה לעומת הגנרטורים הסטנדרטיים.

כיצד תדעו איזה סוג גנרטור יתאים לכםכיצד תדעו איזה סוג גנרטור יתאים לכם?

כיוון שהמטרה היא לרכוש גנרטור איכותי ואמין שיעניק לכם חיבור חשמל בכל מקום בו אתם נמצאים, חשוב לבחור את הגנרטור המתאים שיענה על הצרכים שלכם. פרמטר ראשון שיש לקחת בחשבון הוא הספק הוואט שהגנרטור מסוגל לייצר, כיוון שכך נתן לדעת איזה וכמה מכשירים חשמליים ניתן לחבר אליו. פרמטר נוסף נוגע לנוחות השימוש בגנרטור, הן מבחינת שינוע שלו ממקום למקום וכן עוצמת הרעש שהוא מפיק.

כאשר גנרטורים פועלים הם מייצרים רעש רב, זאת כתוצאה מהפעולה המכנית של המנוע המרכיב את הגנרטור. לכן אם עליכם להציב את הגנרטור בסמוך אליכם כדי לקבל תשתית חשמל ניידת, רצוי לבחור בגנרטור הפועל בצורה שקטה יותר לעומת גנרטור רגיל. גם כאשר החלטתם על גנרטור תלת פאזי למכירה שישמש אתכם, חשוב לוודא כי הספקת החשמל שלו תהיה יציבה ואיכותית לכל משך השימוש באמצעות בחירה בגנרטור עם מייצב מתח מובנה.

מה המשמעות של מייצב מתח בגנרטור?

מייצבי מתח (AVR) בגנרטורים נועדו למנוע שינויים ברמות המתח החשמלי שהם מייצרים, זאת כדי למנוע את הפגיעה במכשור החשמלי המחובר אל הגנרטור. מייצב המתח מומלץ במיוחד עבור ציוד חשמלי הרגיש לשינויים ברמות המתח כמו ציוד אלקטרוני, מקררים, כלי עבודה וכו'. אם השימוש הקבוע בגנרטור יהיה לצורך חיבור למכשירים וציוד חשמלי שאינו מושפע משינויים במתח החשמלי כמו תנורים, נורות תאורה וכו' ניתן לוותר על רכישה של גנרטור עם מייצב מתח.

כמה עולה גנרטור תלת פאזי למכירה?

כיוון שגנרטור תלת פאזי מבוסס על מערכת הולכת חשמל בעלת שלושה מוליכים נפרדים, העלות שלו תהיה גבוהה יותר לעומת גנרטור חד-פאזי סטנדרטי. העלות הממוצעת של גנרטור כזה יכולה להיות בין כמה אלפים עד עשרות אלפי שקלים בהתאם להספק החשמלי הנדרש, כאשר תוספות כמו מייצב מתח בגנרטור או גנרטור מושתק ישפיעו על העלות הסופית של הגנרטור שרוכשים. 

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!