השכרת גנרטור בכנרת 

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

השכרת גנרטור בכנרתהשכרת גנרטור בכנרת 

מתכננים לילה בכנרת או מסיבה לחברים? אירוע בשטח הוא דבר אפשרי וכיף מאוד אך לשם כך צריך גנרטור שיספק לנו חשמל. השכרת גנרטורים הפכה לדבר מבוקש מאוד בקרב צעירים רבים שעורכים מסיבות בשטח או לילות בים ובכנרת. ריכזנו לכם מידע על השכרת גנרטור בכנרת. 

 

השכרת גנרטור בכנרת- למה משמש גנרטור? 

הגנרטור הוא בעצם יחידה הממירה אנרגיה אחת לאחרת- על ידי אנרגיית הסיבוב של מנוע הגנרטור מופק זרם חשמלי. יש שני סוגי מנועים לגנרטורים- מנוע דיזל ומנוע בנזין. הגנרטור למעשה משמש אותנו כגיבוי למערכת החשמל הקיימת או כתחליף למקום בו אין מערכת חשמל. ישנם מקומות, כמו בית חולים, בהם יש הכרח לגנרטור חירום שיפעל בזמן של הפסקת חשמל כך שלא נרגיש את הפסקת החשמל. גם בבנייני מגורים בהם יש יותר מ9 קומות הקבלן מחויב בהתקנת גנרטור חירום. אך לא רק אלה משתמשים בגנרטור. הגנרטור משמש גם צעירים רבים שרוצים לישון בשטח ולהנות מתאורה, מערכת הגברה או מקירור האוכל על ידי מקרר. במקרים כאלה, כאשר נדרש גנרטור לזמן קצוב, הדבר הטוב ביותר הוא לשכור גנרטור. כך ניתן לחסוך בכסף ולקבל פתרון יעיל ופשוט. 

השכרת גנרטור בכנרת- מה הגנרטור הטוב ביותר?

כאשר רוצים גנרטור לזמן קצוב, יש לחשוב מה הצורך שלכם מהגנרטור וכך תוכלו להחליט מה הגנרטור הטוב ביותר עבורכם. לאירועים מצומצמים שנערכים לא יותר מכמה שעות, תוכלו להסתפק בגנרטור קטן. הגנרטור הקטן מגיע עד 3KVA מקסימום. הוא מתאים עבור הפעלה של תאורה בסיסית, מערכת הגברה, או עבור מכשירי חשמל כמו מקרר, מכונת פופקורן, מכונת שיערות סבתא ועוד. הגנרטור הקטן הוא יחסית זול, הוא קל לניוד כיוון שהוא קטן ואינו כבד במיוחד, ובנוסף הוא קל מאוד לתפעול. החיסרון המרכזי שלו הוא שאינו מצליח לעבוד באופן רצוף לאורך זמן רב. במידה ואתם רוצים לישון כמה לילות בכנרת ואתם רוצים גנרטור חזק שיתפקד לאורך מספר ימים אתם צריכים גנרטור עם הספק חשמל גדול יותר. יש הספקי חשמל שונים לגנרטור הגדול, לכן אתם צריכים לדעת מה הצורך שלכם ולהתאים את הספק החשמל בהתאם. 

 

השכרת גנרטור בכנרת- למה חשוב לשים לב?

כאשר שוכרים גנרטור, אחד הדברים החשובים שכדאי לשים לב אליהם הוא אמינות החברה ממנה אתם שוכרים את הגנרטור. הגנרטור נועד לשרת אתכם במקום בו אין לכם חשמל מסודר. אף אחד לא רוצה להגיע לשטח עם כל הציוד ולגלות שהגנרטור לא עובד כראוי. לכן, חשוב מאוד לבדוק את אמינות החברה ממנה אתם שוכרים את הגנרטור. הגנרטור צריך להיות מתוחזק באופן ראוי, לא להיות ישן מאוד או מלוכלך מאוד. אתם רוצים להיות בטוחים שהגנרטור יספק אתכם למשך הזמן הרצוי ולא יעשה לכם בעיות. לכן, אל תמהרו לחפש את החברה עם המחירים הנמוכים ביותר, כיוון שאז רמת הגנרטור תהיה בהתאם. חפשו חברה מקצועית ואמינה עם מחירים סבירים שתעניק לכם שירות ראוי וגנרטור ברמה טובה.

השכרת גנרטור בכנרת- כמה זה עולה? 

המחירים של הגנרטורים משתנים על פי גורמים שונים. הגורם הראשון הוא הספק החשמל הנדרש. כפי שהזכרנו קודם תוכלו לבחור בין גנרטור קטן לבין גנרטור גדול יותר. ההבדל יבוא לידי ביטוי גם במחיר כמובן. גורם נוסף שישפיע על המחיר יהיה הדלק. ככל שהגנרטור יופעל לפרק זמן ארוך יותר כך תצטרכו יותר דלק שייקר את המחיר הסופי. גורם נוסף שמשפיע על המחיר של השכרת גנרטור הוא הובלה. כאשר מדובר בהשכרת גנרטור בכנרת. ההובלה עלולה להיות יקרה יותר כיוון שהמרחק הוא גדול. כמובן שתוכלו לבחור בחברה המשכירה גנרטורים בצפון ולחסוך את עלות ההובלה.  

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!