השכרת גנרטורים למסיבות

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

מסיבה יכולה להיות מהנה מאוד אבל אם אתם מתכננים מסיבה בחוץ, כדאי גם לתכנן ניקיון, אוכל וכמובן חשמל. גנרטורים להשכרההשכרת גנרטור למסיבות ואירועים הם פתרון טוב לבעיה זו. הם יעזרו להבטיח שכל הבלגן בחיבור החשמל ירד מהשולחן.

הם יוודאו שאספקת החשמל לא תופרע מה שמוביל לבעיות גדולות בהכנה מראש עם דברים כמו אוכל ומשקאות שמתקלקלים בן לילה.

לפעמים אירוח של מסיבה או אירוע יכול להיות מאוד יקר. זה עשוי לדרוש השכרת מקום, שכירת שירותי קייטרינג ומעצבים וכל שאר הדברים הקטנים שמגיעים עם אירוח אירוע. עם גנרטורים למסיבות, אתה יכול לארח את המסיבה שלך ללא הפתעות בעלויות החשמל. אתה רק צריך לשכור את הגנרטור ואתה מוכן.

החלק הטוב ביותר הוא שגנרטורים למסיבות הם למעשה זולים יותר מאשר השכרת אולמות! תוכלו לבצע את המסיבה בשטח פתוח ולחסוך כסף על עלויות אולם, ולהשתמש בשירות השכרת גנרטורים למסיבות!

השכרת גנרטור למסיבה חוסכת כסף על אולם

השכרת גנרטורים למסיבות הופכת לפרקטיקה פופולרית יותר ויותר. אנשים משתמשים בהם בבתיהם כדי ליצור אווירות שונות במקום המסיבה שלהם. הם גם משתמשים בהם כשהם יוצאים לפיקניק או לחופשות קמפינג. אבל השימוש הנפוץ ביותר בהשכרת גנרטורים הוא בקונצרטים או בפסטיבלים, שבהם הם עשויים להזדקק לגיבוי חשמל כדי להפעיל את האירוע.

שקול לשכור גנרטורים למסיבות אם אתה מחפש דרך להפעיל את התאורה, מערכת הקול וכל אלקטרוניקה אחרת שלך.שירותי השכרת גנרטור עבור מסיבות
תמצא שירותים המציעים השכרות במגוון רחב של גדלים כדי להתאים לצרכים ולחללים שונים.

אם אתם מתכננים מסיבה, השכרת גנרטורים עשויה להיות הבחירה הנכונה עבורכם. תלוי איזה סוג של מסיבה אתה מתכנן, ישנם גנרטורים שונים להשכרה. אם המסיבה שלך מתוכננת בפארק או במקום חיצוני, אז האפשרות הטובה ביותר שלך תהיה גנרטור חשמלי שמתחבר לתקעים של האביזרים שלך..

אם המסיבה שלכם מתקיימת בתוך הבית, אז עדיף יהיה לשכור גנרטור גז שניתן לחבר לבלוני גז שיספקו את הכוח הדרוש לאירוע. השכרת גנרטורים מסירה את כל הלחץ של קיום אירוע ללא חשמל, וזה נהדר למי שלא רוצה לדאוג מכל בעיה פוטנציאלית בנוחות האורחים שלהם.

בכל הנוגע למסיבות, דרישת השעה היא גנרטורים ניידים. מלבד אלה, צריך גם שולחנות וכיסאות למסיבות בבית או במשרד. ניתן לשכור גנרטורים ורהיטים אלו בתעריפים סבירים. ספקי השכרה אלו מציעים גם אפשרויות שונות של ציוד וקייטרינג.

אם אתם מארחים מסיבה אצלכם, שקול לשכור גנרטור כדי להבטיח שתמיד יהיה מספיק חשמל לאורחים שלכם גם בחצר כדי להטעין את הסמארטפונים שלהם או להפעיל מכשירים אחרים שדורשים שקעי חשמל. גנרטור יעזור לקיים את המסיבה גם אם החשמל נכבה באופן בלתי צפוי או אם יש מספר גדול של אנשים שיזדקקו ליותר חשמל ממה שהבית שלך מספק.

חברת השכרת גנרטורים היא עסק עם צי גנרטורים במגוון גדלים ויכולות. הם יכולים לספק לך כוח כדי להפעיל כל דבר, החל ממכשירי חשמל ביתיים קטנים ועד מכונות מסחריות גדולות בקלות.

הם הופכים פופולריים יותר בתעשיית המסיבות בגלל הנוחות, התועלת והעלות האפקטיבית שלהם.

גנרטור הוא מכשיר מכני או חשמלי שמשנה את כוחות האנרגיה הקינטית לכוח חשמלי שמיש. מכונות אלו משמשות לקוחות מסחריים ומגורים כאחד באירועים שונים. הם הופכים פופולריים יותר בתעשיית המסיבות בגלל הנוחות, התועלת והעלות האפקטיבית שלהם.

גנרטורים להשכרה הם פתרון נפוץ למסיבות, חתונות ואירועים אחרים. זוהי דרך חסכונית לקבל מקור חשמל קרוב לאירוע או למקום.

הם יכולים לשמש גם עבור פרויקטי בנייה שבהם גישה לחשמל אינה זמינה. כך העובדים יכולים לבצע את המשימות שלהם מכל מקום כל עוד יש גישה לגז טבעי או לבלוני גז. הם גם אידיאליים לאירועים הדורשים תאורה מכיוון שהם יספקו מספיק כוח להאיר את האזור ללא בעיות.

גנרטורים להשכרה הם תוספת הכרחית למסיבה. לא רק החשמל נחוץ למסיבה, אלא גם הסאונד והתאורה יושבים על רשת החשמל. ניתן לשכור מוצרים אלו ממקומות קרובים אליך או למצוא שירותי השכרת גנרטורים למסיבות באינטרנט.

6 סיבות לבחור השכרת גנרטורים למסיבות

מבחינת מתכנני אירועים רבים, השכרת גנרטורים למסיבות, היא החלטה מובנת מאליה. ללא גנרטור, הפסקת חשמל תוביל לעצירה מוחלטת של המסיבה. יחד עם זאת, כאשר אתם בודקים את היחידה הנכונה, אתם עשויים להתלבט על הדגם המתאים

מאמר זה סוקר את יתרונות אפשרויות השכרת גנרטורים למסיבות, על מנת שתוכלו למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור האירוע שלכם. השכרת גנרטור מומלצת גם באירועים ומסיבות שאין בהם תשתית חשמל כמו למשל מסיבות המתקיימות בחיק הטבע למשל, אבל גם במקומות בהם יש גישה לחשמל והמתכננים או המפיקים רוצים להיות מכוסים ובטוחים שלא משנה מה קורה, אין מצב שהם לא ערוכים לנושא

  1.  חשיבות גיבוי החשמל באירוע

אירועים מחוברים לרשת החשמל שמתפקדת היטב רוב הזמן. הפסקת חשמל מוחלטת היא אירוע נדיר שנגרם בדרך כלל מנסיבות חריגות או שאינן סדירות, מה שאומר שהצורך שלכם בגנרטור הוא גם נדיר

במקרה זה, השכרת גנרטורים למסיבות היא החלטה מעשית שתאפשר לכם לוודא שהאירוע שלכם מתנהל למרות אספקת החשמל שמתרחשת לסירוגין. תקלות במערכת החשמל יכולות לקרות מכל מיני סיבות כמו עומס יתר על המערכת, תקלה כמו קצר חשמלי וכדומה. בכל אופן, בלי חשמל קשה מאוד לקיים אירוע או מסיבה. באמצעות החשמל יש לנו תאורה במסיבה שלנו שהיא בעצם חלק חשוב מאוד בכל מה שקורה באירוע וגם משפיעה על האווירה. בנוסףבאמצעות החשמל יש לנו מיקרופון ומוזיקה, הרי איזו מסיבה יש היום בלי מוזיקה? יש גם מסיבות שמשלבות פעילויות ואטרקציות כמו למשל מסיבות ילדים עם מפעיל ואז שוב, יש צורך בחשמל

  1.  הסתמכות האירוע על חשמל

כמעט כל האירועים מושבתים כשהם מאבדים חשמל, אבל ההשלכות של ההפרעה משתנות. כך, לדוגמא, אם אתם מתכננים אירוע עם תהליכים רגישים לזמן, השכרת גנרטורים למסיבות, מאפשרת לכם לחדש ברגע את החשמל לאירוע, כך שלא תפסידו חלקים משמעותיים מהאירוע, ולא תצטרכו להמתין מספר שעות עד שהחשמל יחודש. השכרת גנרטור מגיעה עם יתרון נוסף של קבלת גנרטור שמתוחזק היטב.

  1.  מיקום האירוע והצורך באספקת חשמל

במקרים בהם האירוע מתרחש במקום בו אספקת החשמל אינה תקינה, יש לגבות את זרימת החשמל עם גנרטור על מנת לוודא שזרימת החשמל באירוע תתנהל כסדרה. חברה שמספקת השכרת גנרטורים לאירועים מתאימה את הגנרטור למטרות האירוע שלכם

חשוב לקחת בחשבון את מיקום האירוע, כי אם הוא נמצא באזור מרוחק שעשוי להיות מנותק מהחשמל, גיבוי של גנרטור יהיה אופציה טובה.

  1.  חיסכון כספי

אחד היתרונות המשמעותיים של השכרת גנרטורים למסיבות הוא שההשכרה מאפשרת לכם להמשיך את האירוע כסדרו מבלי לאבד לקוחות ששילמו על המסיבה ויעזבו אותה תוך שהם דורשים את כספם בחזרה בשל הפסקת חשמל ללא פתרון גיבוי. לכן זוהי האפשרות הטובה ביותר שלכם.

החיסכון הכספי נוגע גם לתחזוקה, עם עלות שירות הובלה של הגנרטור המתאים, שכלולה במחיר השכרת גנרטורים למסיבות. חיסכון כספי פירושו שאתם יכולים להשקיע את הכסף הפנוי בשדרוג האירוע ואפשרות להגדיל את מספר המשתתפים ובכך להרוויח יותר על מכירת כרטיסים, משקאות והופעות אמנים.

  1.  גמישות התאמה לכל אירוע, בכל גודל

יתרון משמעותי נוסף שמגיע עם השכרת גנרטורים לאירועים הוא שניתן לשכור גנרטור בכל גודל, עם התפוקה והדירוג הנכונים

ניתן להתאים את גודל השכרת ציוד החשמל לפרויקט הספציפי שלכם, ויהיה לכם צוות של אנשי מקצוע שיסייעו לכם לוודא ששכרתם את הגנרטור המושלם לצרכים שלכם. השכרת גנרטור מאפשרת לכם לארגן מסיבות בתדירות גבוהה, ללא חשש מהשבתת החשמל.

  1. שירותי שטח

השכרת גנרטורים למסיבות מספקת גם את התמיכה המושלמת עד למקום האירוע. סוג זה של תמיכה באתר מאפשרת לכם לוודא שהגנרטור יפעל כראוי, ללא קשר למיקום האירוע. ניתן לספק טכנאי שירות גנרטורים כדי לוודא שההתקנה מתנהלת באופן חלק ושכל צרכי חלוקת החשמל שלכם מתקיימים

השכרת גנרטורים למסיבות מאפשרת לכם לוודא שהגנרטור השכור עומד בתקני הפליטה ותקנות הרעש של האזור שלכם, תוך שהוא מספק את הכוח שאתם צריכים עבור האירוע שלכם.

עלות השכרת גנרטורים למסיבות

עלות השכרת גנרטורים למסיבות מתחילה עם בחירת הסוג והגודל של הגנרטור הדרוש. גנרטורים להשכרה זמינים בנקודות מחירים משתנות בהתאם לגדלים ולסוגים, והמכירים מתחילים בדרך כלל ב-150 ₪ ועשויים להגיע למחירים גבוהים יותר, לא כולל עלויות הובלה והתקנה במקום האירוע.

מעוניינים לשמוע מידע נוסף על השכרה או מכירה של גנרטורים למסיבות? דרך ענק הגנרטורים תוכלו לקבל מענה מלא לכל השאלות שלכם. הצוות שלנו מתמחים בהתאמה גנרטורים לפי הצרכים הספציפיים שלכם. נשמח לסייע לכם וללוות אתכם בתהליך. יש לנו מגוון עצום של גנרטורים של המותגים המובילים בעולם, מכל הסוגים וכל המינים. אנו מספקים אחריות על כל קניה ומעניקים שירות מעולה ללא פשרות. למידע נוסף אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה

השכרת גנרטור ותאורההשכרת גנרטור ותאורה

עולם האירועים והמסיבות הלך והתפתח מאוד בשנים האחרונות. קיימים אירועים רבים המתקיימים בטבע במקום בו אין חשמל או תאורה נוחה. לשם כך קיימות חברות רבות המשכירות גנרטור ותאורה עבור אירועים מיוחדים. ריכזנו לכם מידע בנושא. 

 

השכרת גנרטור ותאורה- כיצד בוחרים גנרטור? 

גנרטור הוא יחידה הממירה אנרגיה מכנית של סיבוב המנוע לאנרגיה חשמלית בזכות שימוש במקורות אנרגיה כמו בנזין או דיזל. כאשר שוכרים גנרטור יש לקחת בחשבון מספר גורמים שונים-

  • הספק החשמל הנדרש

    יש גנרטורים שונים עם הספקי חשמל שונים. לפני שאתם שוכרים גנרטור וודאו מה אתם צריכים שהוא יפעיל. אם אתם עורכים אירוע מצומצם עם תאורה בסיסית ומערכת הגברה תוכלו להסתפק בגנרטור קטן. אך אם אתם עורכים אירוע גדול עם רשת חשמל גדולה תצטרכו גנרטור גדול יותר. 

  • פרק הזמן בו הגנרטור יפעל

    מה משך האירוע שלכם? אם אתם מתכננים אירוע של כמה ימים אתם צריכים גנרטור שיכול לעמוד בזה. אם אתם מתכננים מסיבה של כמה שעות תוכלו לשכור גנרטור בהתאם. 

  • דלק

    ככל שהגנרטור יפעל יותר כך תצטרכו יותר דלק עבורו. כיום קיימות חברות השכרת גנרטורים רבות שמציעות בנוסף שירותי אספקת דלק לנוחות הלקוחות.

  • הובלה

    כאשר שוכרים גנרטור יש הובלה למקום האירוע וחזרה לחברה. בחרו בחברת השכרה שתהיה קרובה באופן יחסי למקום בו נערך האירוע. כך תוכלו לחסוך בעלויות ההובלה. 

  • גודל פיזי

    יש גנרטורים קטנים ויש גנרטורים גדולים מאוד. האם אתם מניידים אותו לבד? האם אתם לוקחים הובלה? ענו על כל השאלות כדי לדעת אם אתם צריכים לקחת גנרטור שמתאים להכנס לרכב פרטי ושתוכלו לסחוב אותו. 

 

השכרת גנרטור ותאורה- כיצד בוחרים תאורה?

יש סוגי תאורה שונים, בעוצמות שונות שתוכלו לשכור לאירוע שלכם. אז איך תדעו מה צריך?

  • מה האירוע שלכם

    אתם עורכים חתונה גדולה בטבע או שאתם עורכים מסיבה לחברים? זה הבדל משמעותי שישפיע על סוג התאורה אותה תשכרו. במידה ואתם עורכים חתונה גדולה אתם תצטרכו לשכור הרבה תאורה חזקה, שתספק לכם אור למשך כל האירוע וגם תהיה מעוצבת יפה. במידה ואתם עורכים מסיבה לחברים תוכלו להסתפק בתאורה בסיסית שתאיר לכם את מקום האירוע.

  • גודל המקום

    לגודל מקום האירוע יש השפעה רבה על סוג התאורה שתשכרו. ככל שהמקום גדול יותר תצטרכו תאורה רבה יותר או תאורה עוצמתית יותר. לעומת מקום קטן שמצריך תאורה מינימלית. 

  • עיצוב

    קיימים גופי תאורה מעוצבים, אהילים, נרות ואבוקות במגוון עיצובים, תאורה במגוון צבעים ואווירות. חשבו במה אתם מעוניינים? במידה ואתם עורכים אירוע מיוחד כמו חתונה אולי תרצו להשקיע בגופי תאורה מיוחדים ומעוצבים יפה. בסופו של דבר זו החלטה שלכם על מנת להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח. בדקו מה העיצובים הקיימים בשוק והאם הם משרתים את האירוע שלכם.

  • מחיר

    כמובן שגורם נוסף שיש להתחשב בו הוא המחיר. בסופו של דבר יש לכם תקציב שאתם צריכים לעמוד בו. בדקו מה התאורה המתאימה לכם ביותר במחיר הנוח ביותר עבורכם. 

השכרת גנרטור ותאורה- אמינות החברה

כאשר שוכרים גנרטור ותאורה יש לשים דגש רב על אמינות החברה. קיימות חברות רבות בשוק המציעות מחירים שונים ומציעות דברים שונים. אל תמהרו לבחור בחברה הזולה ביותר. בדקו קודם כל האם החברה שאתם עובדים מולה היא אמינה ומקצועית. בדקו שהחברה מתחזקת את הגנרטור ואת גופי התאורה באופן ראוי. שהם שמורים ולא מאובקים או מלוכלכים. אתם לא רוצים לערוך אירוע שייהרס בגלל שהגנרטור לא פעל או שגופי התאורה לא תפקדו כראוי. לכן, מומלץ מאוד לבדוק את אמינות החברה. 

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!