איך לבחור גנרטור מומלץ לטיולים

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

גנרטורים חשמליים הם האפשרות הטובה ביותר להפסקות חשמל ארוכות טווח, אך עבור קצרות או זמניות תוכלו למצוא צוברי חשמלגנרטור חשמלי נטען מומלץ להשכרה שונים.
חשוב לציין שגנרטורים חשמליים הם האפשרות הטובה ביותר לא רק עבור הפסקות חשמל ארוכות טווח, בחרו גנרטור מומלץ לטיולים ולקמפינג.

מהו גנרטור חשמלי?

גנרטור הוא מכשיר הממיר אנרגיה קינטית לאנרגיה חשמלית. גנרטור משמש בדרך כלל כאשר אספקת החשמל אינה רציפה, ויש סורך לספק חשמל במתח המוצא או התדר של מערכת החשמל התקינה.

הסוג הנפוץ ביותר בשימוש במדינות מתועשות בגנרטור הוא מכונה מסתובבת הממירה זרם של כוח מכני לתנועה סיבובית עם חשמל שנוצר מסיבוב של אלקטרומגנטים בתוכה.

גנרטורים משמשים לחשמל גיבוי לשעת חירום, כמו גם להפעלת בתים ועסקים בתקופות תקלות ברשת או הפסקת חשמל גנרטור לטיולים בדרך כלל יהיה קל יותר ומותאם במיוחד.

גנרטור מומלץ לטיולים והפסקות חשמל

גנרטור חשמלי הוא סוג של מכונה חשמלית המפיקה כוח חשמלי מאנרגיה מכנית.

הגנרטור החשמלי הראשון תוכנן בשנת 1831 על ידי מייקל פאראדיי.

גנרטורים חשמליים יכולים לשמש כדי לספק מתח נמוך (ביתי) או מתח גבוה (תעשייתי).

גנרטורים חשמליים משמשים במצבים רבים – ייצור חשמל, אספקת חשמל חירום, הפעלת אותות תנועה, מערכות איתות לרכבת ועוד רבים.

למרות היתרונות של גנרטור חשמלי, העלות הגבוהה יותר והצורך בדלק גורמים לכך שהוא לא תמיד עדיף על פני סוגים אחרים של גנרטורים.

משק בית ממוצע זקוק לכ-5-10 KW שעות ביום על מנת לעמוד בדרישתו. הפקת כמות חשמל זו באמצעות גנרטור חשמלי תארך כ-4-8 שעות, תלוי בצריכת החשמל שלך. זה הרבה זמן לבזבז בטווח הארוך כדי לייצר כל כך הרבה כוח, אבל זה שווה את זה כשאתה חושב על כמה זמן אתה חוסך בכך שלא צריך לייצר ידנית את כמות האנרגיה הזו.

בחירת גנרטור מומלץ לטיולים

אם אתם מתכננים לצאת לטיול ארוך, כדאי שיהיה לכם גנרטור חשמלי מומלץ. חשמל לא תמיד זמין בכל מקום וזה יכול להיות די מתסכל ללא עזרת גנרטור.

זה בטוח, אמין וקל לנשיאה. זה גם לא מייצר שום רעש. אז אתה יכול להשתמש בו לטיולי הקמפינג שלך או בכל פעם שאין חשמל זמין.

מטיילים רבים תוהים אם הם יכולים לקחת איתם גנרטור חשמלי לטיול. התשובה היא כן!

יש כמה אמצעי זהירות שצריך לנקוט אם אתה רוצה להביא גנרטור משלך:

-בדוק את דרישות ההספק והמתח של המדינה שאליה תיסע.

-וודא שהגנרטור שלך מספק מספיק אמפר או וואט לצרכי המכשיר שלך.

-עדיף לא לחרוג מדרישות ההספק כדי לא להעמיס על המפסק.

גנרטור חשמלי הוא מנוע המייצר חשמל באמצעות כוח מכני. זה יכול לשמש להפעלת גנרטורים לבתים, בנייני משרדים, פארקי תעשייהגנרטור מותאם לטיולים בטבע ומקומות אחרים, כמו גם מכשירי חשמל.

לגנרטור יש המון יתרונות, אחד מהם הוא שהוא לא מייצר פליטות שמזהמות את האוויר בניגוד למחוללי הגז. לכן גנרטורים חשמליים מומלצים לטיולים שבהם רוצים להימנע מפליטת רכב.

לכל מי שאוהב לצאת ולראות את העולם, הגנרטור לטיול הוא כלי חשוב.

הגנרטור נחוץ לכל זמן שתהיו בטבע, או במקום שבו אין חשמל זמין. בלי זה, לא תוכל לנצל את כל הדברים היפים בטבע שאתה רוצה לחוות.

תוכלו להשתמש גם בסוללה ניידת. זהו מכשיר קטן שתוכלו לקחת אתכם לייצור חשמל למכשירים שלכם. אתה יכול להשתמש בו כאשר אתה נמצא באזורים מרוחקים ללא חשמל.

אבל גנרטור מותאם לטיולים חזק מספיק כדי להפעיל את מכשירי החשמל החיוניים לטיול שלך, וגם בשימוש יומיומי במהלך אירוע חירום או הפסקת חשמל.

אתה לא צריך להשתמש בגנרטור כדי להפעיל את המכשירים שלך במשך שבוע כשאתה יוצא לחופשה. אבל אם אתם יוצאים לטיול ממושך ורוצים לוודא שאתם יכולים להטעין את מוצרי האלקטרוניקה, אולי יהיה חכם להשקיע בגנרטור מומלץ לטיולים.

גנרטור טיולים נייד הוא לרוב הבחירה הטובה ביותר עבור רוב האנשים מכיוון שהם זולים יותר ותופסים פחות מקום מאשר גנרטורים "ראשיים". הם גם חסכוניים יותר באנרגיה מכיוון שהם מפעילים רק את הפריטים שאתה צריך, כמו מחשבים ניידים או טלפונים סלולריים, במקום להפעיל את הכל בבת אחת.

אולי תרצה גם אחד עם מתאם שממיר את החשמל של 12 וולט מהסוללה לחשמל של 120 וולט. לחלק מאלה אפילו יהיו שקעים כך שתוכל לחבר מכשירי חשמל ישירות אליהם בחיבור ביתי רגיל.

השפעת גנרטור מומלץ לטיולים

טיולים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. הם מאפשרים לנו להחזיר לעצמנו את הכוחות, את האנרגיות, את האור לפנים. טיולים עושים לנו טוב על הנשמה. בעוד יש משפחות שבוחרות לטייל מהבוקר ולחזור בערב, יש כאלה שעושות מכל טיול הפקה של ממש. טיולי קמפינג למשל הם טיולים שישראלים מאוד אוהבים. יש כאלה שיצאו לשבוע עם קראוונים או רכבים רגילים, יש כאלה שהסתפקו בכמה ימים בלבד. איך שלא מסתכלים על זה, אחד הדברים שהכי יכולים לשדרג טיול הוא חשמל

למה צריך חשמל בטיול?

בעזרת חשמל בטיול אנחנו יכולים לשדרג את החוויה שלנו. למשל, בטיול כמו קמפינג, נוכל להדליק במהלך הלילה חשמל ולאפשר לנו ולילדים לחוש הרבה יותר בטוחים וגם לבשל בערב שמחשיך יותר מוקדם. בעזרת חשמל נוכל בטיול שלנו להפעיל ולשמוע מוזיקה ללא הגבלה, להנות משירותי הטענה מהירים, להיעזר בחשמל כדי שאפשר יהיה גם להביא ציוד נוסף כמו למשל מקרר נייד להשכרה בו נוכל לאחסן את המזון שלנו ולבשל בשטח. אין ספק כי אם אתם מתכננים טיול של כמה ימים, גנרטור לגמרי יכול לשדרג אתכם בכמה רמות

מה חשוב בהיבט של גנרטור מומלץ לטיולים?

תקינות גנרטור ואמינותו הם היבטים חיוניים לגיבוי ופתרונות כוח ראשוניים במהלך טיולים ארוכים. גנרטור הוא חלק עיקרי במערכת החשמל, ותפעול ותחזוקה נכונים חיוניים לאמינותו לטווח הארוך, להבטחת זמינות וזמן פעולה.

במהלך טיולים באזורים מרוחקים ללא חיבור לחשמל, גנרטור מומלץ לטיולים מתאים למטרות אספקת החשמל בקלות וביעילות, עם מתן כוח אמין ומקסום יעילות המערכת. על מנת להשיג את יעדי התכנון האלו, חשוב להבין את פעולת המערכת, פרופיל עומס ותוכניות תחזוקה נדרשות. מאמר זה מתמקד בתפעול של גנרטור מומלץ לטיולים בתרחישים של עומס נמוך.

עומסים מדורגים של גנרטור מומלץ לטיולים

ראשית, חשוב להבין שגנרטור מיועד לפעול, ובאופן פרטני יותר, הוא מתוכנן לפעול עם עומס. היבט זה נשמע טריוויאלי, אבל טעינה הולמת של גנרטור מומלץ לטיולים חיונית לזמינות, לפעולת מנוע בריאה וחיי מנוע ארוכים.

יעדי הפעולה האידיאלים של כל גנרטור מומלץ לטיולים תלויה ביישום ובדירוג. ערכות גנרטורים דיזל עם דירוג המתנה מתוכננות לפעול בין 50 ל-85 אחוזים מלוחית השם המלאה, בעוד שסט גנרטורים דיזל בדירוג רציף מותאם בין שבעים למאה אחוזי עומס. ערכת גנרטורים של גז טבעי, ללא תלות ביישום ובדירוג, מיועדת לפעולה בין שבעים למאה אחוזים מהדירוג של לוחית השם.

הפעלת גנרטורים

מרווחי השירות של היצרן וחיי הרכיבים החזויים מבוססים על פעולה בטווחים שונים כדי לספק שילוב אידיאלי של ביצועי מוצר, צפיפות הספק וחיי תפעול ארוכי טווח. היבטים אלה הופכים את שלב תכנון בחירת הדגם המתאים של גנרטור מומלץ לטיולים לחיוני על מנת לוודא שמערכת ייצור החשמל תתאים לפעול במסגרת רמות העומס המומלצות של היצרן, תוך עמידה בדרישות המתקן

יישום שגוי של ערכות גנרטורים על ידי העמסת יתר שלהם להפעלה ממושכת ישפיע על תקינות המוצר, תפעול וזמן פעולה, תוך הגדלת הסיכון להשבתות שאינן מתוכננות.

מערכות גנרטורים דיזל

הפעלת גנרטור מומלץ לטיולים מסוג דיזל ברמות עומס של פחות משלושים אחוזים מהתפוקה המדורגת, לפרקי זמן ממושכים, משפיעה באופן שלילי על היחידה. ההשלכה הנפוצה ביותר היא ספיגת פליטה של המנוע. הפעלה בסרק גבוה עם עומס מועט או ללא עומס, מפחיתה את החום בצילינדר, ומאפשרת למשקעי דלק ושמן שלא נשרפו, לדלוף דרך מפרקי הפליטה.

רפש גלוי אינו מעיד בהכרח על בעיה במנוע של גנרטור מומלץ לטיולים, אבל הוא מעיד על חששות אפשריים של עומס נמוך, טמפרטורות סביבה נמוכות או טמפרטורת מים נמוכה.

סיכוני השבתת הגנרטור

ברוב הנסיבות, פרקי זמן ארוכים של העמסה קלה עלולים להוביל להצטברות משקעים מאחורי טבעות הבוכנה, משקעים שמתפתחים בתוך הצילינדרים, ובמקרים קיצוניים ליטוש צילינדר עלול להתרחש

מצבים אלו עלולים להוביל לאובדן חשמל, תפקוד לקוי ובלאי מואץ של רכיבים, מה שעלול לגרום לעלויות תחזוקה מוגברות ולזמן השבתה או כשל שאינו מתוכנן של גנרטור מומלץ לטיולים.

עלות גנרטור מומלץ לטיולים

העלות של גנרטור מומלץ לטיולים משתנה בין החברות שמספקות ומשווקות גנרטורים מסוגים שונים, בגדלים שונים ולמטרות שונות. המחירים יכולים להתחיל ב-3,990 ₪ לגנרטור להשכרה, ולהגיע עד 21,000 ₪ לגנרטור למכירה.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על השכרת גנרטור לטיולים? בענק הגנרטורים תוכלו לקבל מענה על כל השאלות שלכם. אנחנו מתמחים בהתאמת גנרטורים לפי צרכים ספציפיים ונשמח לסייע וללוות אתכם בתהליך. המלאי שלנו מאוד מגוון וכולל את כל סוגי הגנרטורים לטיולים ללא יוצא מן הכלל, של המותגים המובילים ביותר בעולם. כעת כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם או ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור. תוכלו לבחור בין שירותי השכרת גנרטור מומלץ לטיולים או לרכוש גרנטור לפי הצרכים שלכם

גנרטור מושתק מומלץ

5 סיבות לבחירת גנרטור מושתק מומלץ

גנרטור הוא מוצר מאוד מבוקש בעידן שבו כמעט כל מוצר, כל עסק, כל חנות וכל מבנה פועלים על חשמל. חשוב לעשות אבחנה בין גנרטור רגיל לבין גנרטור מושתק מומלץ. למעשה, קיימות סיבות רבות להתקנת גנרטור מושתק מומלץ. בעולם של טכנולוגיה מודרנית, לגנרטורים עדיין יש תפקידים חשובים להפליא בשמירה על חיי היום יום. ללא קשר למיקום שלכם, בין אם אתם גרים באזורים עם מזג אוויר סוער בתדירות גבוהה או רשת חשמל שאינה יציבה, להמצאת הגנרטור יש השפעה עמוקה על החברה. גנרטור יכול לשמש אותנו למגוון של מטרות, כמו למשל יציאה לטיולים קצרים או ארוכים, הפקות, מסיבות ואירועים במטרה למנוע מצב שבו האירוע צריך להיפסק בגלל תקלה חשמלית, מטרות עסקיות וכדומה. כמובן שכדי לבחור גנרטור מושתק מומלץ מקצועי שמתאים לצרכים שלכם, צריך להיעזר באנשי מקצוע מהתחום. הגנרטור שאתם בוחרים חייב להיות מותאם לאופי השימוש בחשמל

אז אם אתם מחפשים גנרטור שיתאים לצרכים שלכם, המשיכו לקרוא את המאמר הזה. הנה חמש סיבות לבחור בקניית גנרטור מושתק מומלץ לבית, עם המידע המלא.

  1. הגנה על המזונות

גנרטור הוא המקור לכוח חירום. אם החשמל בבית כבה מסיבה כלשהי, האוכל ניצב בפני איום מידי של קלקול. מלבד דחיסת מקרר מלא במזון לצידנית, התקנת גנרטור מומלץ היא השיטה הטובה ביותר להגן על האוכל שלכם מפני ריקבון או עובש בהפסקת חשמל.

  1. גנרטורים פועלים באופן אוטומטי

אין צורך להיכנס לפאניקה במקרה של מחסור בחשמל, עם גנרטור בבית, שפועל באופן אוטומטי. גנרטור פועל על ידי הפעלה אוטומטית במקרה של הפסקת חשמל, ומעביר ללא מאמץ את מקור החשמל של הבית שלכם למקור הגיבוי

בתוך שניות מהתרחשות הפסקת חשמל, חיישנים מזהים את אובדן החשמל ומאותתים למחולל הגיבוי לשאת את העומס. במקרה של התלבטות לגבי התקנה, יש ליצור קשר עם חשמלאי על מנת להזמין שירות התקנת גנרטור מומלץ.

  1. גנרטור מושתק מומלץ חסכוני

אין הרבה אנשים שיכולים להרשות לעצמם את מותרות התקנת גנרטור. אבל בעלי בתים יכולים להשיג בקלות גנרטור מושתק מומלץ מדגם איכותי במחיר הסביר ביותר. לא רק שגנרטור חוסך מכם את הצורך למלא מחדש את כל המקרר שלכם, הוא יכול גם להגן על תרופות מיוחדות שצריכות להיות בקירור ולמנוע מהבית שלכם טמפרטורות קיצוניות

אם החשמל כבה במהלך טמפרטורות נמוכות או גבוהות במיוחד, סביר להניח שתצטרכו לצאת מהבית, מה שעלול להיות כרוך בהוצאה גבוהה בהתאם לאפשרויות השהייה. חוץ מזה, אם הטמפרטורות נמוכות מספיק, בעיות הקפאת צינורות עלולות להיות סיכונים רציניים ויקרים.

  1. נוחות הגנרטור

בהתחשב בהשפעות ההתחממות הגלובלית והמגמה ההולכת וגוברת של מכשירים טכנולוגיים, התקנת גנרטור מושתק מומלץ מספקת תחושה נחוצה מאוד. כאשר טמפרטורות קיצוניות הופכות להיות נפוצות יותר, גנרטור מסייע במניעת מכת חום במהלך גלי שרב.

 גנרטור שומר על תקינות המקרר, תנורי החימום והמזגנים שלכם במצב חלק בכל מקרה של מחסור בחשמל. יתר על כן, טכנולוגיה חדשה בגנרטורים הוצגה על מנת לסייע לכם להפחית את צריכת הדלק בשיעור של עד שבעים אחוזים

העלות עשויה להישמע קצת יקרה בהתחלה, אבל עם בחינת היתרונות ארוכי הטווח של קניית או השכרת גנרטור מושתק מומלץ, בעלי בתים רבים מבינים שזוהי אופציה מעשית ויעילה.

  1. אספקת כוח במהלך הפסקת חשמל

היתרון העיקרי של גנרטור, שרבים מודעים לו, הוא שהגנרטור מספק חשמל במהלך הפסקת חשמל, אבל חשוב לדעת גם איך בדיוק עובד גנרטור מושתק מומלץ. מבחינה טכנית, גנרטורים אינם יוצרים אנרגיה; אלא הם משתמשים באנרגיה מכנית שמסופקת להם בצורה של דלק

אנרגיה מכנית זו מאפשרת זרימת מטען חשמלי דרך חוטים ללוח הפלט החשמלי. מטענים חשמליים אלו נקראים אלקטרונים, וזרימת האלקטרונים נקראת חשמל.

גנרטור מושתק מומלץ השכרה או מכירה?

בגדול יש שתי אופציות עיקריות בהקשר של גנרטורים. האחת היא לבחור גנרטור להשכרה, כלומר להשכיר את הגנרטור רק לתקופה שבה אתם באמת זקוקים לגנרטור. השניה היא לרכוש גנרטור שיהיה שלכם באופן קבוע. לכל שיטה יש את היתרונות ואת החסרונות שלה ולא כל שיטה מתאימה לכולם. למשל, אם מדובר בטיול חד פעמי, השכרה בהחלט תספיק, אבל אם אתם מאלה שנוסעים כל חודש לקמפינג, יכול להיות ששווה לכם להתאגד כמה חברים ולרכוש גנרטור שיהיה שלכם לכל המסעות והטיולים. כך או כך גנרטור זה מוצר שצריך תחזוקה וזה עוד משהו שצריך לקחת אותו בחשבון

עלות גנרטור מושתק מומלץ

גנרטור מושתק מומלץ לקנייה זמין בעלות של 31,900 ₪ לפני מע"מ. חשוב להבין שמחירי השכרת גנרטורים הם שונים ומותאמים למשך ההשכרה וסוג הגנרטור הדרוש, ובהתאם לבחירת דגמים שמופעלים אוטומטית. אז עכשיו, שאתם יודעים איך עובדים גנרטורים, וכמה הם צפויים לעלות, תוכלו לבחור את הדגם הטוב ביותר.

לפרטים נוספים על גנרטורים להשכרה או מכירה, השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!