גנרטור חירום למעלית

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

גנרטור חירום למעליתגנרטור חירום למעלית

מצבי חירום עשויים להתרחש בפתאומיות בכל מקום ובכל מצב, ולכן גם בבניינים רבי קומות עשויים להתרחש מצבי חירום קטנים וגדולים אליהם יש להיערך מראש. במקרה של בניין מצב חירום כמו שריפה, הצפה וכו' עשוי להעלות את הסיכון עבור הדיירים המתגוררים בבניין כיוון שמקרים כאלו עשויים לשבש את אספקת החשמל בבניין, כך שגם המעליות בבניין יושבתו כאשר דיירים נמצאים בתוכם.

כדי שניתן יהיה להפחית את הסיכון לדיירים במצבים כאלו, כדאי להתקין גנרטור חירום למעלית שיעניק אספקת חשמל שוטפת גם כאשר מתרחשות הפסקות חשמל.

מהו גנרטור חירום למעלית?

מדובר על גנרטור הפועל בצורה מכנית ללא תלות במקור חשמל, ולכן הוא יאפשר למערכות חשמליות כמו מעליות בבניין להמשיך לעבוד גם כאשר מתרחשת תקלה באספקת החשמל. מצבי חירום כמו שריפות וקצרים המתרחשים בבניין משביתים באופן מיידי את פעולת המעליות, וכן כל המערכות החשמליות בבניין, כך שעשוי להתרחש מצב בו אנשים ילכדו בתוך המעלית.

מה ההבדל בין גנרטור רגיל לבין גנרטור חירום?

יש לקחת בחשבון כי קיים הבדל מהותי בין גנרטור רגיל לבין גנרטור למעליות, כיוון שגנרטורים רגילים שנועדו לרוב להשכרה לבילויים בחיק הטבע הם קטנים ובסיסיים לצורך חיבור למקור חשמל. לעומת זאת, גנרטור חירום למעלית הוא גנרטור מורכב ומקצועי יותר המאפשר חיבור אוטומטי למערכות חשמל חיוניות חשובות הקיימות בבניין כמו הפעלת תאורת חירום, הפעלת מערכת אזעקת אש וספרינקלרים, וכן חיסור לספק הכוח של מערכות חשמליות נוספות בבניין.

לכן גנרטורים למעליות הינם מורכבים ומספקים כוח רב יותר, כדי שמערכות חשמליות גדולות וחיוניות ימשיכו לפעול בבניין גם כשמתרחשת הפסקת חשמל.

מה כדאי – לקנות או להשכיר גנרטור חירום למעלית?

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של גנרטורים להשכרה, כך שלא צריך לשלם הרבה כסף על רכישה של גנרטור. מצד שני, כאשר מדובר על גנרטור חירום למעלית, ההמלצה היא להשקיע ברכישה של גנרטור כזה כי מדובר על גנרטור קבוע שיימצא בבניין ויופעל בשעת חירום. במקרה כזה עלות ההשכרה של הגנרטור תהיה גבוהה יותר לעומת רכישה חד פעמית שלו, ולכן כדאי לרכוש גנרטור המיועד להפעלה של מעליות.

מה העלויות של גנרטורים למעליותמה העלויות של גנרטורים למעליות?

העלות של גנרטורים המיועדים למעליות אינה קבועה ועשויה להשתנות בהתאם למגוון פרמטרים, ביניהם גם סוג המעלית ואספקת החשמל הנדרשת לה. ניתן למצוא גנרטורים קטנים המספקים כחצי קילוואט בעלות של 3,500 ש" בממוצע, לעומת גנרטורים גדולים יותר העניקים עוצמה של 3 קילוואט ולכן העלות שלהם תהיה גבוהה יותר ותוכל להגיע גם עד 10,000 ₪ ליחידה בודדת.

במידה ומדובר על מספר מעליות הקיימות בבניין, יש לקחת בחשבון כי אספקת החשמל שלהן תהיה גבוהה יותר ולכן יש צורך בגנרטורים גדולים ועוצמתיים יותר, שכמובן יעלו יותר בהתאם.

האם בכל בניין דירות מומלץ שיהיה גנרטור חירום?

למרות שגנרטור חירום המותקן בבניין נחשב כגנרטור ייעודי עבור הפעלת המעלית בזמן הפסקת חשמל, כדאי לזכור כי הגנרטור יוכל לשלוט על מערכות חשמליות אחרות ונחוצות הקיימות בבניין. לדוגמא משאבות המים בבניינים מופעלות באמצעות חיבור למקור חשמל, ולכן בזמן הפסקת חשמל משאבות אלו לא יעבדו וימנעו הזרמה תקינה של מים לקומות גבוהות בניין.

לכן באמצעות התקנה של גנרטור חירום בבניין ניתן להמשיך ולהתנהל כרגיל כמה שניתן, כאשר הגנרטור המשותף לבניין יספק לדיירים את האמצעים הבסיסיים למחיה עד להחזרת מקור החשמל. כמובן שגם בשעת חירום כמו שריפה, פעולה של גנרטור החירום תהיה חשובה וחיונית כך שמערכת כיבוי האש לא תצא מכלל שימוש, והיא תאפשר להפעיל את האזעקה ומערכת מתזי המים במידת הצורך.

כיצד לבחור גנרטור חירום איכותי למעליתכיצד לבחור גנרטור חירום איכותי?

גנרטור מאפשר לקבל אנרגיה חשמלית ללא צורך בחיבור למקור חשמל פיזי, ולכן גנרטורים ייעודיים למקרים ומצבי חירום שמתרחשים. כדי לבחור את הגנרטור המקצועי והאיכותי ביותר שיעמוד בדרישות, חשוב לפנות רק לחברות מקצועיות המתמחות בתחום הנדסת האנרגיה ומספקות היצע מגוון של גנרטורים לכל צורך ומטרה.

יש לזכור כי גנרטור חירום שונה במהותו ופעולתו לעומת גנרטור רגיל לשטח, ולכן התקנה של גנרטור כזה בבניין צריכה להיעשות רק על ידי בעלי מקצוע מקצועיים שידעו כיצד לחבר את הגנרטור לספקי הכוח הרלוונטיים במבנה.

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!