חישוב עלות תועלת בגנרטור חירום בבניין

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

גנרטורים לשעת חירום נועדו לפעול כאשר החשמל מנותק. הם החלק החשוב ביותר בתכנון של בניין להפסקות חשמל.מחירי גנרטור חירום בבניין

גנרטור חירום כזה הוא לרוב הדבר היחיד שמפריד בין המשך פעילות של עסק להשבתה מוחלטת בזמן תקלה בתשתית.

במקרה חירום, הבניין יצטרך גנרטור שיספק חשמל במקרה של הפסקת חשמל. ניתן להשיג זאת על ידי התקנת גנרטור בדרגה מסחרית מחוץ לבניין והזנת החשמל פנימה. הגנרטורים בפעילות קבועה יקרים למדי, ולכן חברות מתקינות לעיתים קרובות מערכות גיבוי הדורשות פחות חשמל או מספקות חשמל חירום למספר שעות בלבד.

עסקים צריכים לשקול התקנת גנרטורים לשעת חירום במשרדיהם לזמנים שבהם האורות כבים בבניינים שלהם. חשוב לוודא שהגנרטור עומד בכל תקנות הבטיחות והותקן על ידי אנשי מקצוע מוסמכים שיודעים מה הם עושים.

גנרטור חירום בבניין מחיר

בעלי בניינים מתקינים יותר ויותר גנרטורים לשעת חירום במבנים שלהם. הגנרטורים מסייעים בהפעלת הבניין במקרה של הפסקות חשמל או אסונות טבע. גנרטורים לשעת חירום הופכים לחלק חיוני בכל תוכנית משרדית, במיוחד עבור מבנים שנמצאים בסיכון להפסקות חשמל.

זה הזמן הטוב ביותר להשקיע בגנרטור חירום אם אתם גרים באזור שיש בו הפסקות חשמל תכופות. הם יכולים אף להציל את חייךהעלות והתועלת של גנרטור חירום בבניינים גדולים כשיש הפסקה, בעזרת המשך חיבור לאמצעי תקשורת ואפשרויות הגנה עצמית והרחקת גנבים באמצעי אבטחה.

גנרטורים ידועים בעיקר כמי שמספקים חשמל בזמן אסונות טבע, אך הם מספקים ערך גם במצבים יומיומיים שגורמים להפרעות חשמל תכופות. הם יכולים לספק חשמל לבתים ליד פסי רכבת הסובלים מהפרעות חשמל, למסעדות עם מקפיאים גדולים, ולכל בניין עם ציוד גדול מדי כמו מזגנים או מחממי מים.

גנרטור חירום הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש בעת אסון מכיוון שהוא יבטיח שתהיה לך גישה למים ולמזון בזמן ההמתנה לעזרה.

במקרה של הפסקת חשמל, גנרטור חירום יספק חשמל לבניין וימשיך לפעול למשך זמן מסוים.

גנרטורים לשעת חירום נמצאים בדרך כלל בבניינים שצריכים לשמור על החשמל שלהם, גם במקרה של הפסקת חשמל. זה יכול להיות בגלל שהם דורשים חשמל כדי לתפקד או בגלל שהם מארחים ציוד רגיש שזקוק לכוח גיבוי.

גנרטור חירום בבניין נדרש להפסקות חשמל

כמעט תמיד נדרש גנרטור חירום בבניינים. העלות משתנה בהתאם לגודל הגנרטור, סוג הדלק וגורמים נוספים.

גנרטור חירום לבניין הוא תוספת למערכת החשמל של בניין, שנוצרה למטרה ספציפית של אספקת חשמל במקרה של תקלה ברשת החשמל המקומית.

ישנם שני סוגים של גנרטורים לשעת חירום: המתנה ונייד.

גנרטורים למצב המתנה מותקנים כגיבוי למקור החשמל העיקרי וניתן להפעיל אותם בקלות בעת הצורך.

העלות של גנרטור מסוג זה גבוהה מזו של גנרטור נייד, אך היא פחות מסובכת ואינה דורשת מיכלי דלק הזקוקים למילוי כל כמה שעות.

גנרטורים ניידים לשעת חירום הם אלטרנטיבה מצוינת לגנראטורים מסורתיים המופעלים על גז. ניתן להשתמש בהם בכל מקום שאין מקור חשמל חיצוני, הכולל את הבית או המשרד. אלה מושלמים עבור מקורות כוח גיבוי במהלך הפסקות, כמו גם חלופה לגנראטורים המונעים בנזין במהלך הפסקות ממושכות. העלות של גנרטור מסוג זה נמוכה יותר מאשר אפשרויות גיבוי אחרות והן מיועדות לכל תנאי מזג האוויר.

המחיר של גנרטור חירום בבניין אינו זהה לכל האזורים.

גנרטור חירום חיוני עבור מבנים מסחריים, בנייני מגורים ובתי חולים כדי לשמור על בטיחות האנשים במקרה של הפסקת חשמל. גנרטורים חירום נחוצים כדי להניע את מערכת אספקת החשמל לגיבוי בבנייני מסחר או מגורים,

ובתי חולים המשתמשים במעליות חשמליות, מיזוג אוויר וציוד רפואי אחר.

כמו כן, חשוב לבתי ספר ואוניברסיטאות להמשיך את שיעוריהם ולימודי המחקר ללא הפרעה בזמן הפסקת חשמל.

גנרטור חירום, הידוע גם כמערכת חשמל חירום (EPS), משמש לספק חשמל ותאורה זמניים לבניין בזמן הפסקת חשמל.

גנרטורים לשעת חירום מותקנים לרוב במקומות התלויים בחשמל לצורך פעילותם היומיומית. מתקנים כגון בתי חולים, מרכזי נתונים, חברות תרופות, בנקים, עסקים למיניהם, שדות תעופה ומתקנים קריטיים אחרים נוטים יותר להתקין גנרטורים לשעת חירום.

הסיבה לכך היא שלמתקנים אלו יהיה קשה מאוד לתפקד ללא חשמל.

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!