גנרטור למכירה מחיר

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

גנרטור למכירה מחירגנרטור למכירה מחיר

חושבים לקנות גנרטור? יש לגנרטור תפקיד ברור, אך מאוד כללי עבור מי שלעולם לא השתמש בגנרטור לפני. כדי להבטיח שאתם עושים את השימוש הנכון ביותר במוצר עליכם להכיר לעומק את המטרה לשמה אתם צריכים את הגנרטור, וגם אילו דגמים יהיו נכונים ומתאימים לאופן השימוש שלכם. יש סוגים שונים של גנרטורים למכירה, השוני בא לידי ביטוי באופן התפעול, צרכים שונים, משקלים והספק וואט שונה. לפניכם כל המידע עבור גנרטור למכירה מחיר נוח לכל כיס. 

 

מה התפקיד של גנרטור?

במילים פשוטות, הגנרטור באמצעות מנוע אושר מופעל על ידי דלק ממיר אנרגיה והופך אותה לאנרגיה חשמלית זמינה. יש תהליך מאוד ברור לאופן בו גנרטור עובד, אך זה לא באמת רלוונטי לכם. מה שכן רלוונטי לכם הוא להכיר את הספק הוואט של המוצר. יש לשים לב בין שני הספקי הוואט הרשומים במפרט, אחד הוא הספק כללי השני הוא הספק רציף. עליכם למצוא גנרטור אשר יש לו הספק רציף גבוה בכ-15% מסך כל הספק הוואט של המוצרים שלכם יחד. שימו לב, אם אתם משתמשים בכל המוצרים במקבלים, אתם חייבים לעמוד בדרישה הזאת. אם אתם לא משתמשים בכל המוצרים בבת אחת, לדוגמא כל פעם אתם מחברים מוצר אחר, עליכם לבחור בהתאם את הספק הוואט המתאים לשימוש רציף.

כמו כן, יש גנרטורים אשר מתאימים לקמפינג, יש גנרטורים אשר מתאימים לשימוש תעשייתי, יש גנרטורים לשימוש פרטי, גיבוי ועוד. מה השימוש שלכם במוצר?

סוגי גנרטור למכירה מחיר

לכל סוג גנרטור יש את המחיר הממוצע שלו בהתאם להספק הוואט הנדרש. הסוגים הפופולריים ביותר הם גנרטורים לקמפינג, גנרטור חירום וגנרטור סולארי. גנרטור עבור קמפינג הינו גנרטור קל, בדרך כלל מושתק בעל הספק וואט שנע בין 1,500 עד 12,000 וואט. המחיר אותו תשלמו עבור רכישת גנרטור זה ינוע בין 3,000 עד כ-16,000 ש"ח. גנרטור חירום הוא בדרך כלל גנרטור בעל הספק וואט גבוה מאוד. גנרטורים אלו גם גדולים פיזית, תפקידם במקרה של נפילת חשמל להחליף את תשתית החשמל עד שהחשמל חוזר. גנרטור חירום מתאים לבניינים רבי קומות, בתי חולים ועוד. המחירים של גנרטורים אלו מתחילים מעשרות אלפי שקלים בודדים ומגיעים למאות אלפי שקלים. 

גנרטור סולארי מכונה גם גנרטור נטען. גנרטור זה למעשה מתבסס על התשתית הרגילה של גנרטור בשילוב של פאנל סולארי. הגנרטור נטען מעצמו ולכן אין צורך לזהם ולהשתמש בדלק. המחירים של גנרטור סולארי נעים בין 1,800 ש"ח עד עשרות אלפי שקלים עבור הספק וואט גבוה. בדרך כלל גנרטור סולארי יהיה גנרטור קטן, ולכן המחיר המקסימלי שאותו תצטרכו יהיה עד 30,000 ש"ח במקרים חריגים. עבור שימוש פרטי תוכלו למצוא מחירים נמוכים משמעותית עד 7,000 ש"ח. 

 

גנרטור למכירה מחיר כלול

לגנרטורים מחירים שונים, המחיר לא תמיד כולל את מה שאתם רואים. במקרה בו אין מייצב מתח אנו נהיה חייבים לרכוש אחד, מלבד לכך יש גם אפשרות לרכישת מגן עבור הגנרטור, או מגביה אשר מבטיח הרחקה ממקורות מים. כמו כן, עבור גנרטור גדול אנו נצטרך גם הובלה. 

 

גנרטור למכירה מחיר לעומת מחיר השכרה

כאשר מדובר על שימוש חוזר בגנרטור עדיף יהיה לכם לרכוש את המוצר מאשר לשכור אחד. עלויות ההשכרה אינן גבוהות, לכן הן מתאימות למי שמתלבט לגבי הדגם אותו הוא רוצה. עלויות ההשכרה הן בהתאם לסוג המוצר ולמשך זמן ההשכרה. רוב החברות מציעות השכרה יומית, שבועית וחודשית. המחיר הוא בדרך כלל כעשירית ממחיר המוצר עצמו עבור השכרה יומית, לעיתים גם פחות. 

גנרטור למכירה מחיר דרך חברה מקצועית

כדי להבטיח שאתם מבצעים את הרכישה החכמה ביותר אתם חייבים לפנות לחברה מקצועית. פנייה לחברה מקצועית תעניק לכם את האפשרות להכיר את כל הדגמים הרלוונטים לכם, יהיה להם מגוון עשיר של סוגי גנרטורים, תהיה לכם אפשרות הובלה ואחריות תקינה. יש היום מספר לא קטן של חברות מקצועיות, אבל לא כולן מעניקות את המגוון הרחב ביותר של שירותים. לכל שאלה, התייעצות או התבלטות אנחנו כאן עם מגוון המומחים שלנו כדי להבטיח שאתם תשקיעו נכון. 

גנרטור מושתק למכירהגנרטור מושתק למכירה

משקי בית ישראליים טיפוסיים מאבדים חשמל פעם או פעמים בשנה למשך כשלוש שעות לפחות. אבל הפסקות חשמל מסוימות, כגון אלו שנגרמות על ידי מזג אוויר קיצוני, עשויות להימשך ימיםבמקרים אלו, בעלי בתים עשויים להתמודד עם מגוון בעיות שגורמות לאי נוחות והוצאות, כולל מזונות מקולקלים, צינורות קפואים, דירות מוצפות וקירות עבשים.

גנרטור הוא קו ההגנה הראשון מפני בעיות אלו. גנרטור למעשה מספק הגנה מפני מצבים בהם אנחנו לא מקבלים אספקת חשמל סדירה, כמו למשל מקרי חירום או במצבים של תקלות במקומות עבודה שפשוט חייבים חשמל ועל כל דקה שאין להם חשמל, הם מפסידים המון המון כסף. כמובן שיש גם מצבים משמחים בהם אנחנו זקוקים לגנרטור כמו למשל ימי הולדת בפארק, טיולים עם חברים ועוד. עם דגמים שונים מיחידות קטנות שעולות כמה מאות שקלים ויכולות להפעיל מכשיר בודד, ועד לדגמים גדולים לבית שלם, שיכולים לעלות 20,000 ₪ ולהפעיל בית שלם, בחירת גנרטור מושתק לבחירה עשויה להיות מרתיעה וקצת מורכבת. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך וכדאי לדעת על גנרטור מושתק ובכלל על סוגי גנרטורים שונים

בחירת גנרטור מושתק למכירה או להשכרה בהתאם לצרכים

מומלץ לבחור גנרטור מושתק לבחירה בגודל הקטן ביותר שיענה על צרכי החשמל הביתיים. בחירה זו תפחית את כמות הדלק שאתם צריכים להחזיק בהישג יד על מנת להפעיל אותו. חלק מהגנרטורים הניידים הגדולים יותר עשויים לשרוף כעשרים ליטר בנזין ליום. כדי לבחור את הגנרטור הנכון, צריך לקחת בחשבון את כל השיקולים כמו למשל האם מדובר בגנרטור אותו אנחנו צריכים לשימוש חד פעמי כמו אירוע למשל, האם מדובר בגנרטור אותו אנחנו צריכים על בסיס קבוע למצבים כמו מקרי חירום וכדומה. כמובן שעלינו לקחת בחשבון גם שיקולי תפו

כמה מילים על וואט

שיטה אחת לבחירת גנרטור מושתק למכירה בהתאמה אישית היא הוספת ההספק של כל המכשירים שאתם מעוניינים להפעיל במהלך הפסקת חשמלגישה זו תספק לכם הערכה גסה. אבל לפני שאתם מוציאים את המחשבון, חשוב לזכור שמכשירים מסוימים, כמו למשל מזגנים ומקררים, צורכים הרבה יותר הספק ברגע שהם מופעלים על גנרטור

כמויות ואט גדולות אלו עשויות לשנות את החישובים שלכם אם לא תיקחו אותם בחשבון. מומלץ לבחור גנרטור מושתק למכירה מהסוג שיספק תחושה של מה שניתן להפעיל איתו. ההספק עבור כל סוג של מכשיר הוא קו מנחה כללי שעשוי להשתנות לפי המכשירים שיש לכם בבית.

כוח הגנרטור

שיטה נוספת לבחירת גנרטור מושתק למכירה בגודל המתאים לבית היא שיקול התדירות הסבירה לשימוש בו, ולכמה זמן. שיקול זה הוא בלתי צפוי במידה מסוימת, כמובן, אבל מומלץ לבחור את הגנרטור שתואם את תרחישי הפסקות החשמל באזור שלכם, ולהתאים את הגנרטור לתרחישים של הפסקות חשמל תכופות, או גרוע מכך, הפסקות ממושכות לעתים רחוקות.

בחירת גנרטור מושתק למכירה מדגם מתאים תאפשר בחירה במכשיר שיש לו מספיק כוח להפעיל את כל משק הבית שלכם, והוא יכול להתחבר ישירות ללוח מפסק המעגל של הבית, מה שמאפשר לכם לשלוט ולהפעיל מכשירים עם חוט קשיח, כגון חימום מרכזי ומיזוג אוויר, חשמל מטווחים ומחממי מים

אם יש לכם את אחד המכשירים האלה, וחיוני שה יעבדו בהפסקת חשמל, הקפידו להתקין מתג העברה בקופסת המפסק שלכם. חשמלאי מורשה יתמודד עם העבודה.

גנרטור שמתאים להפסקות חשמל מדי פעם

בחלק מהמקרים, הפסקות חשמל הן מתמשכות, וחשוב לא להוציא אלפי שקלים או יותר על בחירת גנרטור מושתק למכירה מדגם שאינו מתאים. אלא אם כן הפסקות החשמל מתרחשות בתדירות גבוהה במשך השנה, יתכן שניתן יהיה למצוא גנרטור בעלות של 40,000 ₪ או יותר, שזה המחיר לקניית יחידה נייחת והתקנתה

אתם יכולים לחסוך אלפי שקלים אם לא אכפת לכם לשלוף את הגנרטור הנייד שלכם מהמוסך או המחסן ולחבר אותו במהלך הפסקת חשמל. עדיין חשוב להתקין מתג העברה.

גנרטור שמתאים להפסקות חשמל לעתים נדירות

גם אם הפסקות חשמל מתרחשות לעתים נדירות, מומלץ לבחור דגם של גנרטור מושתק למכירה, לשקט הנפשי והביטחון באפשרות ההתחברות לחשמל במקרה חירום.

למחוללי אינוורטר יש כוח רב להפעלת מקרר ומערכת מיזוג אוויר. דגמים קומפקטיים מספיקים על מנת להציב אותם בחלק האחורי של טנדר, על מנת להפעיל טלוויזיה וכיריים בדלת תא המטען.

רוצים לקבל מידע נוסף על גנרטור מושתק? דרך ענק הגנרטורים תוכלו להשכיר או לרכוש את אחד מהגנרטורים המובילים בתחום. אנו מחזיקים בצי מאוד מגוון וסופר מתקדם המכיל את כל סוגי הגנרטורים ללא יוצא מן הכלל. בנוסף, אנחנו עובדים עם המותגים הכי מובילים והכי אמינים בעולם ומתחייבים לשירות מקצועי באחריות. כל שנותר לכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה. אנו מספקים שירותי ייעוץ ללא התחייבות ומאפשרים לכם לקבל התאמה מלאה של גנרטור לפי הצרכים המדויקים שלכם. מחירים הוגנים ושירות מעולה באחריות. מחכים לכם.  

כמה עולה גנרטור

כמה עולה גנרטור?

גנרטור הוא אחד המוצרים השמישים ביותר, במיוחד בתקופה האביב והקיץ. עם זאת, כמה עולה גנרטור? האם באמת משתלם לרכוש גנרטור או דווקא עדיף לשכור, או בכלל לא להשתמש באחד אלא בפאנל סולארי. כל השאלות האלה חייבות להיות לכם בראש לפני מעמד הקנייה, אתם צריכים להכיר בדיוק את המוצר אותו אתם עומדים (או לא) לקנות.

 

איך גנרטור יכול לסייע לנו?

לפני שניגע בשאלה כמה עולה גנרטור חשוב להכיר את אופן הפעולה של המכשיר. התפקיד של הגנרטור הוא להעניק לנו מקור חשמל זמין בכל מקום בו נבחר. הגנרטורים לרוב יהיו ניידים, כל מה שנצטרך לעשות הוא לחבר אותם לחיבורים הרלוונטיים לנו. יש גנרטורים שיכולים להתאים לכמות חשמל המספיקה למבנה שלם, יש גנרטורים שמתאימים להספק כוח של מספר מצומצם של מכשירים. הגנרטור יכול לסייע לנו במגוון דרכים, החל ממקור חשמל זמין כאשר אנחנו נמצאים בקמפינג או במקום ללא מקור חשמל. כמו כן, הגנרטור יכול לשמש בתור גיבוי במקרה נפילת חשמל בעסק או בבניין מגורים. 

אז למה בעצם לא נבחר בפאנלים סולאריים? 

הסיבה העיקרית לכך שלא נרצה לבחור בפאנל סולארי היא עניין העלויות. המחיר אותו תשלמו עבור פאנל סולארי ביתי יכול להיות שווה ערך לגנרטור ביתי, לרוב יותר. עם זאת, הפאנל הסולארי אינו מתאים להתניידות. משמע, ההתקנה מתבצעת במקום מסוים ושם הפאנל הסולארי נשאר. פאנל סולארי מתבסס על קרני השמש, ככל שתהיו במקום מוצל ללא מקור אור ככה אספקת החשמל שתגיע לפאנל הסולארי תהיה נמוכה. זאת אומרת, אתם לא יכולים להסתמך על הפאנל הסולארי בימי החורף במאת האחוזים למרות שהחורף בישראל לא באמת חורף רציני.

פאנלים סולאריים מתאימים יותר למשקיעים, או בשביל לחסוך את עלויות חשבון החשמל שלכם בבית. רבים בוחרים להתקין מספר פאנלים סולאריים בודדים על גבי הגג שלהם ובכך לחסוך עלויות חשמל. מדובר על השקעה בטווח ארוך אשר אינה דומה בכלל לשימוש בגנרטורים.

 

כמה עולה גנרטור סולארי?

עולם הגנרטורים תמיד בתנועה, בשנים האחרונות נוכחנו לראות עוד דגמים נוספים של גנרטורים אשר מתאימים לשימוש בכל מקום. היתרון של גנרטור סולארי הוא האפשרות לשלב בין שני העולמות. העולם הראשון הוא הבסיס, גנרטור אשר עובד על דלק ויכול לספק לנו אנרגיה חשמלית על ידי סיבוב המנוע אשר מופעל על ידי בנזין או דיזל. על גבי הבסיס יש לוח סולארי אשר נטען באופן אוטומטי ושומר את החשמל בתוך מאגרים של הגנרטור, משמע שגם אם נגמר לכם הדלק הגנרטור יכול להשתמש באנרגיה אותה צבר לאורך כל שעות היום. המחיר של גנרטור סולארי יהיה החל מ-3,800 ש"ח עבור הספק נמוך שמגיע עד 3,000 וואט. עבור הספק גבוה יותר המחיר מגיע לאזור ה-5,000 ש"ח ומעלה. 

 

כמה עולה גנרטור ביתי?

המחירים של גנרטור ביתי ינוע בטווח של 1,500 ש"ח עד 5,500 ש"ח. גנרטור ביתי יהיה בעל הספק כוח של עד 4,000 וואט לרוב. כאשר אתם נדרשים בהספק וואט גבוה יותר המחירים עולים. היתרון הוא שמדובר על השקעה חד פעמית, הגנרטור יכול לשמש אתכם בכל מקום ובכל זמן. יש לדאוג למקום אחסון ראוי למכשיר, לטפל בו בזמן ולדאוג למייצב מתח תקין. אם אתם מתלבטים לגבי הדגם המתאים לכם אנו ממליצים לכם לשכור גנרטור שאתם מעוניינים בו לתקופה קצרה וכך תוכלו לדעת אם הוא מתאים לכם. מחירי ההשכרה נעים בין 120 ש"ח עד 450 ש"ח ליום עבור גנרטור ביתי. 

כמה עולה גנרטור תעשייתי?

גנרטור תעשייתי הוא גנרטור בעל הספק כוח שיכול בעצם להציל אתכם. גנרטורים תעשייתיים נמצאים בבניין רבי קומות, בתי חולים, מסיבות וכן הלאה. הגנרטור התעשייתי הינו גנרטור עוצמתי, לרוב אתם תדרשו בהובלה כדי להזיז אותו ממקום למקום ולכן לרוב הוא יהיה במקום אחד לאורך כל הזמן. המחירים של גנרטור תעשייתי עד 250,000 וואט יתחילו מעשרות אלפי שקלים ויגיעו למאות אלפי שקלים. כאשר מדובר על התפר בין גנרטור תעשייתי לבייתי, 12,000 וואט עד 20,000 וואט המחירים יהיו החל מ-7,500 ש"ח עד כ-30,000 ש"ח ומעלה.

גנרטור מושתק למכירהגנרטור מושתק למכירה

משקי בית ישראליים טיפוסיים מאבדים חשמל פעם או פעמים בשנה למשך כשלוש שעות לפחות. אבל הפסקות חשמל מסוימות, כגון אלו שנגרמות על ידי מזג אוויר קיצוני, עשויות להימשך ימיםבמקרים אלו, בעלי בתים עשויים להתמודד עם מגוון בעיות שגורמות לאי נוחות והוצאות, כולל מזונות מקולקלים, צינורות קפואים, דירות מוצפות וקירות עבשים.

גנרטור הוא קו ההגנה הראשון מפני בעיות אלו. גנרטור למעשה מספק הגנה מפני מצבים בהם אנחנו לא מקבלים אספקת חשמל סדירה, כמו למשל מקרי חירום או במצבים של תקלות במקומות עבודה שפשוט חייבים חשמל ועל כל דקה שאין להם חשמל, הם מפסידים המון המון כסף. כמובן שיש גם מצבים משמחים בהם אנחנו זקוקים לגנרטור כמו למשל ימי הולדת בפארק, טיולים עם חברים ועוד. עם דגמים שונים מיחידות קטנות שעולות כמה מאות שקלים ויכולות להפעיל מכשיר בודד, ועד לדגמים גדולים לבית שלם, שיכולים לעלות 20,000 ₪ ולהפעיל בית שלם, בחירת גנרטור מושתק לבחירה עשויה להיות מרתיעה וקצת מורכבת. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך וכדאי לדעת על גנרטור מושתק ובכלל על סוגי גנרטורים שונים

בחירת גנרטור מושתק למכירה או להשכרה בהתאם לצרכים

מומלץ לבחור גנרטור מושתק לבחירה בגודל הקטן ביותר שיענה על צרכי החשמל הביתיים. בחירה זו תפחית את כמות הדלק שאתם צריכים להחזיק בהישג יד על מנת להפעיל אותו. חלק מהגנרטורים הניידים הגדולים יותר עשויים לשרוף כעשרים ליטר בנזין ליום. כדי לבחור את הגנרטור הנכון, צריך לקחת בחשבון את כל השיקולים כמו למשל האם מדובר בגנרטור אותו אנחנו צריכים לשימוש חד פעמי כמו אירוע למשל, האם מדובר בגנרטור אותו אנחנו צריכים על בסיס קבוע למצבים כמו מקרי חירום וכדומה. כמובן שעלינו לקחת בחשבון גם שיקולי תפו

כמה מילים על וואט

שיטה אחת לבחירת גנרטור מושתק למכירה בהתאמה אישית היא הוספת ההספק של כל המכשירים שאתם מעוניינים להפעיל במהלך הפסקת חשמלגישה זו תספק לכם הערכה גסה. אבל לפני שאתם מוציאים את המחשבון, חשוב לזכור שמכשירים מסוימים, כמו למשל מזגנים ומקררים, צורכים הרבה יותר הספק ברגע שהם מופעלים על גנרטור

כמויות ואט גדולות אלו עשויות לשנות את החישובים שלכם אם לא תיקחו אותם בחשבון. מומלץ לבחור גנרטור מושתק למכירה מהסוג שיספק תחושה של מה שניתן להפעיל איתו. ההספק עבור כל סוג של מכשיר הוא קו מנחה כללי שעשוי להשתנות לפי המכשירים שיש לכם בבית.

כוח הגנרטור

שיטה נוספת לבחירת גנרטור מושתק למכירה בגודל המתאים לבית היא שיקול התדירות הסבירה לשימוש בו, ולכמה זמן. שיקול זה הוא בלתי צפוי במידה מסוימת, כמובן, אבל מומלץ לבחור את הגנרטור שתואם את תרחישי הפסקות החשמל באזור שלכם, ולהתאים את הגנרטור לתרחישים של הפסקות חשמל תכופות, או גרוע מכך, הפסקות ממושכות לעתים רחוקות.

בחירת גנרטור מושתק למכירה מדגם מתאים תאפשר בחירה במכשיר שיש לו מספיק כוח להפעיל את כל משק הבית שלכם, והוא יכול להתחבר ישירות ללוח מפסק המעגל של הבית, מה שמאפשר לכם לשלוט ולהפעיל מכשירים עם חוט קשיח, כגון חימום מרכזי ומיזוג אוויר, חשמל מטווחים ומחממי מים

אם יש לכם את אחד המכשירים האלה, וחיוני שה יעבדו בהפסקת חשמל, הקפידו להתקין מתג העברה בקופסת המפסק שלכם. חשמלאי מורשה יתמודד עם העבודה.

גנרטור שמתאים להפסקות חשמל מדי פעם

בחלק מהמקרים, הפסקות חשמל הן מתמשכות, וחשוב לא להוציא אלפי שקלים או יותר על בחירת גנרטור מושתק למכירה מדגם שאינו מתאים. אלא אם כן הפסקות החשמל מתרחשות בתדירות גבוהה במשך השנה, יתכן שניתן יהיה למצוא גנרטור בעלות של 40,000 ₪ או יותר, שזה המחיר לקניית יחידה נייחת והתקנתה

אתם יכולים לחסוך אלפי שקלים אם לא אכפת לכם לשלוף את הגנרטור הנייד שלכם מהמוסך או המחסן ולחבר אותו במהלך הפסקת חשמל. עדיין חשוב להתקין מתג העברה.

גנרטור שמתאים להפסקות חשמל לעתים נדירות

גם אם הפסקות חשמל מתרחשות לעתים נדירות, מומלץ לבחור דגם של גנרטור מושתק למכירה, לשקט הנפשי והביטחון באפשרות ההתחברות לחשמל במקרה חירום.

למחוללי אינוורטר יש כוח רב להפעלת מקרר ומערכת מיזוג אוויר. דגמים קומפקטיים מספיקים על מנת להציב אותם בחלק האחורי של טנדר, על מנת להפעיל טלוויזיה וכיריים בדלת תא המטען.

רוצים לקבל מידע נוסף על גנרטור מושתק? דרך ענק הגנרטורים תוכלו להשכיר או לרכוש את אחד מהגנרטורים המובילים בתחום. אנו מחזיקים בצי מאוד מגוון וסופר מתקדם המכיל את כל סוגי הגנרטורים ללא יוצא מן הכלל. בנוסף, אנחנו עובדים עם המותגים הכי מובילים והכי אמינים בעולם ומתחייבים לשירות מקצועי באחריות. כל שנותר לכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה. אנו מספקים שירותי ייעוץ ללא התחייבות ומאפשרים לכם לקבל התאמה מלאה של גנרטור לפי הצרכים המדויקים שלכם. מחירים הוגנים ושירות מעולה באחריות. מחכים לכם.  

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!