גנרטור באתר בניה

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

גנרטור באתר בניהגנרטור באתר בניה

כל קבלן בניה ויזם יודע כי תהליך הקמה של בית או מבנה מגורים הוא פרויקט לא פשוט כלל, וכרוכים בו אינספור תהליכים, בעלי מקצוע וציוד הכרחיים לצורך תהליכי ההקמה של מבנה חדש. בין כל התהליכים והאישורים הבירוקרטיים שיש להשיג, חשוב גם לדאוג שיהיה גנרטור באתר בניה איכותי ומקצועי שיאפשר לבצע את העבודות בצורה שוטפת. מה החשיבות של גנרטור כזה וכיצד להשיג אחד כזה? על כך במאמר הנוכחי.

למה צריך גנרטור באתר בניה?

גנרטור פועל באמצעות דלק ומייצר חשמל בצורה מכנית ללא תלות במקור חשמל פיזי. משום כך השימוש בגנרטור מיועד למקומות ושטחים פתוחים בהם לא קיים חיבור חשמל זמין. במקרה של אתרי בנייה, לא קיימות עדיין נקודות חשמל זמינות אליהן ניתן לחבר כלים וציוד לצורך ביצוע עבודות הבנייה, ולכן גנרטור באתר בנייה ישמש את כל העובדים באתר ובעלי המקצוע לכל צורך ומטרה כתחליף לנקודת החשמל.

נוסף לכך, גנרטור באתר בניה יכול לשמש גם כמקור גיבוי לנקודות חשמל זמניות שנמצאות בבדיקה. כך לדוגמא כאשר קבלני חשמל פועלים על הקמה של תשתיות חשמל, ניתן להיעזר בגנרטור לצורך גיבוי במידה והחיבורים הפיזיים לא תקינים או שיש לבצע בהם תיקונים וביקורות חוזרות.

מה ההבדל בין גנרטור רגיל לגנרטור לאתר בניה?

לרוב גנרטורים משמשים למגוון צרכים ומטרות כאשר נמצאים במקומות פתוחים ללא גישה למקור חשמל, ולכן גם אנשים פרטיים שוכרים גנרטורים מסוגים שונים כדי לאפשר חיבור זמין ונוח לתאורה, מוזיקה, אמצעי חימום/קירור וכו'. יחד עם זאת יש להבדיל בין גנרטורים בסיסיים לבין גנרטורים באתרי בנייה, כיוון שהגנרטורים הסטנדרטיים הינם לרוב קטנים המסוגלים להעניק אספקת חשמל קטנה יחסית לעומת הצורך של אתרי בנייה, בהם נעשה שימוש רב בציוד חשמלי כבד ומורכב המחייב מתח חשמלי גבוה במיוחד.

לכן גנרטור באתר בנייה מוכרח להיות גדול ועוצמתי, המסוגל לייצר מתח חשמלי גבוה בהתאם לצורך. השכרת גנרטורים כאלו יהיו בעלי הספק גבוה מאוד, וכן יהיו ממנועים באמצעות סוג הדלק החסכוני ביותר כיוון שהם פועלים ללא הפסקה שעות רבות. גנרטורים כאלו יהיו גדולים במיוחד בהשוואה לגנרטורים בסיסיים, ולכן שינוע שלהם יעשה רק באמצעות רכב מיוחד או גרר ייעודי.

גנרטור באתר בנייה – קבוע או ניידגנרטור באתר בנייה – קבוע או נייד?

על פי תקנות החשמל באתרי בנייה, השימוש בגנרטורים באתרי בניה יכול להיעשות באמצעות גנרטור קבוע או גנרטור נייד. גנרטור קבוע, נקרא גם גנרטור נייח, הינו גנרטור המייצר חשמל באמצעות דלק והוא ניצב קבוע במקום אחד באתר הבנייה לא יכולת ואפשרות לשינוע שלו ממקום למקום. גנרטור נייד הוא ההפך מגנרטור נייח, כיוון שמדובר על גנרטור זמני מבחינת המיקום שלו, כיוון שניתן להזיז אותו בקלות ממקום למקום ללא שימוש במכונות מיוחדות לשם כך.

הבחירה בין גנרטור קבוע או נייד באתר הבנייה צריכה להיעשות בהתאם לצרכים הקיימים בשטח, כיוון שברוב אתרי הבניה הגנרטור מעניק את מקור החשמל הזמין והנחוץ כתוצאה מחוסר תשתיות בחשמל הקיימות במקום. אם מדובר על אתר בניה גדול, ניתן להחזיק בו גם גנרטור קבוע וגם גנרטור נייד, אותו ניתן להעביר ממקום למקום בשטח האתר במידת הצורך.

מהם כללי הבטיחות בשימוש עם גנרטור?

כמו כל גנרטור אחר, גם השימוש בגנרטור באתר בנייה מוכרח להיעשות בצורה נכונה וזהירה בהתאם להנחיות הבטיחות המחייבות. הסכנות הקיימות בתפעול של גנרטורים הינן רבות וכוללות בין השאר דליקות כתוצאה מנזילה של דלק מהגנרטור, פיצוץ של מכלי גנרטור כתוצאה מחימום יתר של הדלק הנמצא בתוכם, סכנות התחשמלות בשימוש לא נכון, וכן גם זיהום אוויר וסביבה בגלל פליטת גזים ושריפת דלקים.

לכן בשימוש עם גנרטור באתר בניה יש להבטיח כי הוא יהיה בעל מפסק ראשי, בין אם מדובר על גנרטור נייח או נייד, וכן חלקים מסתובבים או חשופים בגנרטור יוגנו בהתאם על ידי חשמלאי מוסמך. כדי להגן על הסביבה מהפעלת הגנרטור, יש להציבו רק בחדר ייעודי סגור ולדאוג כי סביבו יהיו מעברים מרווחים ובטיחותיים. כדי להבטיח שימוש בטוח בגנרטור למשך כל הפרויקט, יש לתחזק אותו בצורה שוטפת ומקצועית באמצעות ביצוע בדיקות תקופתיות, מילוי דלקים וכן הצבת גנרטור מתאים לגיבוי.

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!