השכרת גנרטור תלת פאזי

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

השכרת גנרטור תלת פאזיכמעט תמיד עולה הצורך בחיבור לחשמל, ובמיוחד כאשר נמצאים במקומות פתוחים בחוץ בהם אין גישה למקור חשמל זמין כמו באירועי שטח, מסיבות בחיק הטבע, טיולי קמפינג וכו'. הפתרון במקרים אלו הוא להשיג מקור חשמל באמצעות חיבור לגנרטור, שהינו למעשה מנוע נייד המופעל באמצעות דלק ומאפשר לייצר חשמל בכל מקום ובכל זמן ללא תלות בנקודת חשמל מובנית.

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של גנרטורים, בין אם מדובר על רכישת גנרטורים או השכרה של גנרטורים לשימוש חד פעמי בלבד. הבחירה בקנייה או השכרה של גנרטור מתאים תלויה בצורך ובייעוד של הגנרטור הדרוש, וכך גם בנוגע לבחירה בסוג הגנרטור המתאים – אם מדובר על רכישה של גנרטור חד פאזי בסיסי ופשוט, או השכרת גנרטור תלת פאזי שהוא גדול ובעל הספק חשמלי גבוה יותר.

מהו גנרטור תלת פאזי?

כל מערכת חשמל מבוססת על הולכת אנרגיה, כאשר המערכת הבסיסית והשכיחה ביותר בשימוש היא מערכת חד פאזית בה קיים מוליך אחד בלבד. לעומת המערכת הזו, מערכת חשמל תלת פאזית פועלת באמצעות שלושה מוליכים נפרדים, דבר המקנה לה עוצמה גדולה יותר וכך אפשרות להעברת הספק חשמלי גבוה יותר.

לכן במקרה של גנרטור תלת פאזי מדובר על מנוע נייד המסוגל לספק חשמל בהספק גבוה, בשונה מגנרטור רגיל שיש לו מערכת חד פאזית, ללא תלות בחיבור פיזי לנקודת חשמל. 

מתי כדאי לשכור גנרטור תלת פאזי?

כיוון שהספק החשמל של גנרטור תלת פאזי הוא גבוה בהרבה מגנרטור רגיל, כדאי לבחור בהשכרת גנרטור כזה עבור חיבור של ציוד חשמלי רב ועוצמתי. לדוגמה כאשר עורכים מסיבת שטח גדולה בחוץ ויש צורך במקור חשמל חזק ואמין, השכרת גנרטור תלת פאזי יכול להיות הפתרון הטוב ביותר. 

הודות להספק החשמלי הגבוה שהוא נותן, ניתן לחבר לגנרטור העוצמתי מספר רב של ציוד אלקטרוני הכרחי למסיבה כמו מערכת הגברה, מערכת תאורה, מקרנים, מחשבים, מערכות קירור או חימום ועוד ציוד נוסף הזקוק לנקודת חשמל לצורך הפעלתו.

כמה עולה השכרת גנרטור תלת פאזי?

כאמור, גנרטור תלת פאזי מורכב ממערכת חשמלית מורכבת ועוצמתית, ולכן עלות ההשכרה של גנרטור מהסוג הזה יהיה גבוה באופן מהותי מהשכרה של גנרטור סטנדרטי ועשוי להגיע עד אלפי שקלים. יש לקחת בחשבון כי עלות ההשכרה של כל סוגי הגנרטורים משתנה על פי מאפיינים כמו סוג הגנרטור, גודלו ומשקלו, הספק החשמל שהוא נותן וכן פיצ'רים נלווים שנמצאים בו כמו מייצב מתח, כיסוי פלסטיק המעמעם רעשים ועוד.

אילו מאפיינים כדאי שיהיו בגנרטור המושכר?

הגנרטור נועד לספק חשמל באופן שוטף במקומות בהם אין גישה לנקודת חשמל פיזית, אך כיום ניתן למצוא גנרטורים מתקדמים ואיכותיים הכוללים מאפיינים שונים המעניקים נוחות שימוש עבור אלו המשתמשים בהם. לכן כאשר בוחרים לבצע השכרת גנרטור תלת פאזי כדאי לבדוק האם הוא כולל את אותם מאפיינים, כך שדרך ההפעלה והשימוש בו יהיו פרקטיים ונוחים לכל צורך ומטרה.

אחד מהמאפיינים החשובים שיהיו בגנרטור עוצמתי הוא מייצב מתח, שהינו רכיב אלקטרוני האחראי על שמירת המתח החשמלי שהגנרטור מפיק ללא הפסקות וקפיצות בהספק המתח. נוסף על רציפות הפקת החשמל, מייצב המתח מסייע להגן על מוצרי החשמל והציוד האלקטרוני רב הערך המחובר לגנרטור – כיוון שקטיעות והפסקות בזרם החשמלי עשויים להזיק לציוד הזה, ואך לגרום לקצרים ונזק בלתי הפיך לציוד רגיש כמו מחשבים, מערכות הגברה, מקרנים ועוד.

בנוסף למייצב המתח שיהיה בגנרטור, כדאי להעדיף גנרטור תלת פאזי שיש לו כיסוי פלסטיק קשיח ועבה המקיף את הגנרטור. פלסטיקה זו נועדה לעמעמם את רעשי המנוע של הגנרטור, וכך להצליח להעביר אירוע כזה או אחר ללא רעשי רקע מטרידים כתוצאה מפעילות הגנרטור. גנרטור מסוג זה נקרא גנרטור מושתק, כיוון שכיסוי הפלסטיק המובנה עליו מצליח להשתיק את רעשי הטרטור שהוא מפיק בזמן פעולתו.

דברים שחשוב לדעת על הפעלה ושימוש בגנרטור

השימוש בגנרטור נועד להעניק נוחות במהלך השהייה במקום פתוח ללא חיבור פיזי לחשמל, אך יחד עם זאת חשוב לזכור כי הגנרטור הוא למעשה מכונה ממונעת גדולה המחייבת שימוש זהיר ונכון, במיוחד כיוון שהוא מופעל באמצעות דלק שהינו חומר נוזלי ודליק מאוד. השימוש וההפעלה של הגנרטור מוכרחים להיעשות על ידי אדם אחראי מנוסה שיודע להשתמש במכונה זו, ואם מדובר בהשכרה של הגנרטור עליו לקבל הדרכה לתפעול נכון ובטוח דרך החברה שהשכירה לו את הגנרטור.

חשוב לזכור כי לפני ההפעלה של הגנרטור יש להציב אותו על גבי משטח ישר ויציב, זאת כדי לאפשר לכל נוזל הדלק להגיע לצינורות הנמצאים בגנרטור, וכן כי למנוע מהגנרטור ליפול ולהינזק או לגרום לנזילת דלק בסביבתו. אמצעי שימוש בטיחותיים נוספים וחשובים נוגעים למקום הצבת הגנרטור, כאשר יש להימנע לחלוטין מהצבתו בסמוך למקור אש וחום בין אם מדובר על מנגל, מדורה או עישון בקרבתו.

קיימת אפשרות לחבר את הגנרטור אל ציוד חשמלי נחוץ באמצעות כבל מאריך, כך ניתן להרחיק את הגנרטור ממוקדי ההתקהלות של ילדים ומבוגרים ולמנוע תאונות וסכנות כתוצאה משימוש לא נכון עם גנרטור.

היכן ניתן למצוא השכרת גנרטור תלת פאזי?

כפי שהוזכר קודם, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של גנרטורים להשכרה לכל שימוש וצורך. מומלץ לבחור חברת השכרה מקצועית שתוכל לספק את הגנרטור המתאים ביותר על פי הצרכים האישיים של כל לקוח, כאשר ההתאמה של השכרת גנרטור תלת פאזי תעשה על פי ניתוח של צריכת החשמל בשטח הפתוח, הצורך בגיבוי חשמלי במידת הצורך, כמות הדלק ותדירות המילוי שיש לעשות במהלך פעולת הגנרטור ועוד צרכים נוספים.

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!