השכרת גנרטור בחריש

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

השכרת גנרטורים מאז ומתמיד הייתה פופולרית. בשנים האחרונות עלה הביקוש עקב היצע רחב יותר של דגמי גנרטורים חדשים בחריש. גנרטורים יכולים לשמש אותנו להרבה מצבים, ועד שלא השתמשנו בגנרטור לא נוכל להבין עד כמה הוא הכרחי. היום יש סוגים שונים של גנרטורים, כאלה אשר מתאימים לבעלי עסק, למפעילים, לבניינים, משרדים והרשימה עוד ארוכה. כדי לשכור גנרטור עליכם לדעת מי היא חברת ההשכרה דרכה אתם מבצעים את העסקה, תנו לאנשי המקצוע להעניק לכם את הייעוץ המקצועי ביותר לפני שאתם שוכרים את הגנרטור שלכם.

השכרת גנרטור בחריש – מהו גנרטור?

גנרטור הוא מקור חשמל זמין אשר לא תלוי באף גורם נוסף מלבד עצמו. גנרטורים יכולים לשמש אותנו למספר מקרים אותם נציין בהמשך. במקרה בו נופל החשמל בבית שלכם, האפשרות שלכם היא או לחכות לחברת החשמל או שיהיה לכם גנרטור לגיבוי. גנרטורים מגיעים בגדלים שונים, הספקים שונים ומשקלים שונים. יש גנרטורים תעשייתיים אשר יהיו רועשים ועצומים, מצד שני יש גנרטורים קטנים אשר לא עושים רעש ברמה בלתי נסבלת. יש לדעת להתאים את סוג הגנרטור למה שאתם למעשה צריכים ממנו, אך בשביל זה חשוב להכיר את כל האפשרויות שלכם. 

 

השכרת גנרטור בחריש – מי צריך את זה?

גנרטור הוא לא מוצר חובה, אך הוא מוצר מאוד שמיש בקרב אוכלוסיות שונות. אם אתם אנשים שאוהבים לטייל תוכלו לשכור גנרטור שיעבור איתכם את הטיול, יעניק לכם תאורה, מוזיקה וחיבור לחשמל לצורך הטענה וכד'. בתי עסקים רבים נעזרים בגנרטורים לצורך גיבוי במקרה של נפילת חשמל. כמו כן, בניינים רבים ומשרדים ישתמשו גם הם בגנרטורים לטובת המקום. גנרטורים הם מוצר מאוד יעיל, וגם עלות ההשכרה אינה יקרה, כל אחד יכול להרשות לעצמו לשכור גנרטור.

 

השכרת גנרטור בחריש – גנרטור מושתקהשכרת גנרטור בחריש

גנרטור מושתק הוא גנרטור שנחשב לחדש בשוק יחסית, הוא נכנס לחיינו בעשור האחרון פחות או יותר והוא מעניק לנו את כל הפתרונות עבור השכרת גנרטור חריש למטיילים. גנרטור מושתק יהיה קטן יחסית, הוא שונה באופיו מהגנרטורים שאנו מכירים עד כה. גנרטור נחשב למוצר רועש מאוד, אך גנרטור מושתק יכול להקנות לנו הפעלה עם עוצמת רעש שלא עולה על שיחה בין שני אנשים, בסביבות ה 54 דציבלים. יתרון נוסף הוא שאנחנו יכולים לנוע בחופשיות עם הגנרטור המושתק, המשקל שלו ינוע בסביבות ה-20 קילוגרם לכל היותר ויהיה נוח לנשיאה והובלה ברכב בפרטי.

 

השכרת גנרטור בחריש – השכרה או רכישה?

ההתלבטות בין השכרה לרכישה מובנית, אך התשובה היא מאוד פשוטה. השאלה היא למה אתם צריכים את הגנרטור, איך הוא תורם לכם ומהי התדירות בה אתם מתכוונים להשתמש בגנרטור. גנרטור הוא מכשיר יקר, במיוחד אם אתם רוצים גנרטור מקצועי שיספק את העבודה. מלבד לכך, הספק הגנרטור הוא נתון שיכול להשתנות מרגע לרגע, יום אחד אתם צריכים גנרטור עוצמתי ויום לאחר מכן אתם צריכים הספק נמוך. בדיוק בגלל זה גנרטור להשכרה יהיה פתרון עדיף עבורכם. 

 

השכרת גנרטור בחריש – הספק

עליכם לדעת מהו הספק הגנרטור שלכם, כמה חשמל הוא יכול לספק ולאורך כמה זמן. כמו כן, כמה דלק הוא צורך. 

גנרטור סטנדרטי יצרוך ליטר דלק לשעה או יותר. ההספק נקבע גם על פי עוצמת הוואט של המכשיר. אם לדוגמא אנחנו צריכים הספק של 400 וואט, אנו נרצה גנרטור שיכול לספק מעל 400 וואט ולא בדיוק באותה מידה, לפחות בשיעור של 30% מעל הספק הגנרטור. היתרון בגנרטורים מתקדמים הוא שיש לנו את השליטה בכמות הספק החשמל שיוצא ממנו, כך אנו יכולים להיות יותר מדויקים בבחירות שלנו וגם לבזבז פחות כסף. ניתן לחשב את עוצמת ההספק הרצויה על ידי חישוב צריכת הזרם של כל המכשירים אותם תרצו לחבר לגנרטור.

 

השכרת גנרטור בחריש – גנרטור חירום

גנרטור חירום הוא גנרטור מאוד נפוץ בעיקר בקרב בניינים חדשים. גנרטור חירום מהווה גיבוי במקרה של נפילת חשמל והוא פועל באופן תמידי, ברגע בו נופל החשמל הוא מגבה אותו. מי צריך דבר כזה בכלל? כפי שציינו, בתי עסקים רבים ללא חשמל יכולים לפגוע בהכנסות שלהם. גנרטור חירום הוא הפתרון עבורם. מבעד לכך, בניינים רבים עם מעליות לא רוצים לקחת את הסיכון בו ייתכן והחשמל יקפוץ ואנשים יתקעו במעלית, או שהמעלית לא תעבוד. לשם כך יש גנרטור חירום בבניינים חדשים ובתי עסקים רבי קומות.  

 

השכרת גנרטור בחריש – איך לבחור גנרטור לפי הצרכים שלי?

את בחירת הגנרטור לפי הצרכים שלנו אנו נעשה בהתאם לאופן השימוש. ישנן חנויות אשר ירצו גנרטור שיהווה גיבוי במקרה של נפילת חשמל כדי שהעסק יוכל להמשיך לתפקד כראוי. בחירה זו כמובן נבונה כיוון שעל כל זמן שאנו נמצאים ללא חשמל ומגיעים לקוחות אנחנו גם פוגעים בתדמית העסק וגם בהכנסות. ישנם גנרטורים אשר מיועדים לטיולים ואז אנו נרצה לבחור בגנרטורים מתאימים שיהיו נוחים לנו לשימוש בכל מקום. כפי שציינו אנו נחשב את סך צריכת החשמל של המוצרים שלנו ולפי זה נבחר את הגנרטור. לדוגמא, אם יש לנו מקרר שצורך 3000 וואט ועוד שני מכשירים שצורכים יחד 500 וואט אנו נרצה הספק של לפחות גנרטור בעל 4000 וואט.

 

השכרת גנרטור בחריש – תחזוקההשכרת גנרטור בחריש

גנרטורים אמנם מכשירים עמידים וחזקים, אך ללא תחזוקה הולמת אתם לא תוכלו להנות מכל היתרונות של המכשיר. יש לשמור על המכשיר בתום השימוש במקום ייעודי, מצאו אחסון למכשיר. חשוב לא להפעיל הספק גבוה ממה שהמכשיר מסוגל לשאת. כמו כן, נהגו בעדינות במכשיר, אחרי הכל מדובר על מכשיר חשמלי. ישנם גנרטורים עמידים בפני מים, אך שימו לב מהי העמידות של המכשיר במים ופעלו בהתאם. תמיד מומלץ להניח את הגנרטור בעת ובתום השימוש לא ישירות על פני הקרקע אלא עם חוצץ כלשהו, רצוי במקום מוצל.

 

השכרת גנרטור בחריש – מהי עלות ההשכרה?

המחיר אותו נשלם עבור השכרת גנרטורים בחריש נע בטווח רחב מכיוון שיש לנו מגוון רחב של גנרטורים. לכל גנרטור יש את היתרונות שלו, את ההספק שלו, את צריכת הדלק ונוחות בנשיאה. על פי כלל הפרמטרים של אותו דגם ספציפית יקבע המחיר הסופי. לכן, עלות השכרת גנרטור יכולה להתחיל מ-70 ש"ח ליום ולהגיע למאות שקלים עבור גנרטורים מקצועיים. הדרך הנכונה ביותר לדעת את המחיר המדויק הוא על ידי בחירת דגם ספציפי וביצוע סקר שוק. יש כמובן דברים שאתם יכולים לקחת בחשבון מלכתחילה כמו עלות של גנרטור מושתק. גנרטור מושתק יהיה יקר יותר מאשר גנרטור סטנדרטי, הספק גבוה יותר יהיה יקר מאשר הספק נמוך וכד'.

 

השכרת גנרטור בחריש – דרך איפה משכירים?

גנרטור כזה או אחר שוכרים אך ורק דרך מקום מקצועי אשר תחום ההתמחות שלו קשור לעולם הגנרטורים. יש היום הרבה חנויות שמוכרות או משכירות גנרטורים, אפילו תוכלו לראות בתחנות דלק השכרת גנרטורים. מומלץ להימנע ממקומות לא מקצועיים, זכרו שאתם חותמים על המוצר אותו אתם שוכרים ויש מספיק רמאים בשוק שינסו לעקוץ אתכם. שימו לב גם עם אילו חברות עובדת חברת ההשכרה, יש חברות מוכרות וחברות פחות מוכרות. השכרה של מותג לא מוכר יכולה להוביל לתקלות רבות שיכולות להרוס לכם את הטיול.

 

השכרת גנרטור בחריש – מסקנות

השכרת גנרטור היא משימה לא פשוטה, יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון לפני שאנחנו מבצעים את העסקה. כמו כן, עליכם להכיר את כל המותגים שיש בתחום, לראות מה יותר מתאים לאופן השימוש שלכם ורק אז לצמצם אפשרויות. צמצום אפשרויות הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך מכיוון שיש היצע רחב מאוד של גנרטורים, אבל אתם יכולים לבחור באחד בהתאם לשימוש בו. יש קטגוריות של גנרטורים אשר מיועדים לצרכנים פרטיים, יש כאלו אשר מיועדים למקומות תעשייתיים יותר וכן הלאה…

 

אחד הדברים הנוספים שיש לשים עליהם דגש הוא בחינה של כל מוצרי החשמל בהם אתם אמורים להשתמש. עליכם לבחון מהו ההספק של הגנרטור ולחשב את הכמות שאתם צריכים בהתאם לאותם מכשירים. לאחר מכן תבחרו גנרטור שמספק לכם מעל הספק הוואט שאתם צריכים, בשיעור של 30% מעל. זכרו, הדבר שיכול לעזור לכם בבחירה חכמה הוא ליווי מקצועי דרך אחת מהחברות המובילות בתחום השכרת הגנרטורים. בכל אופן, חשוב גם לפני הייעוץ להכיר את כל סוגי הגנרטורים ולעשות מחקר קצר לפני שאתם מגיעים לפגישה.

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!