השכרת גנרטור מושתק

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

השכרת גנרטור מושתקהשכרת גנרטור מושתק

מתכננים לערוך טיול קמפינג בשטח יחד עם כל המשפחה? תשמחו לדעת כי תוכלו להשתמש בציוד חשמלי גם במהלך הטיול בטבע באמצעות השכרה של גנרטור מתאים. כיום ניתן למצוא סוגים רבים ומגוונים של גנרטורים להשכרה, ולכן חשוב לדעת באיזה גנרטור לבחור כדי שיעניק לכם את הספק החשמל הדרוש והנוחות שתצטרכו במהלך הטיול.

כיוון שגנרטורים הינם למעשה מנועים גדולים ועוצמתיים הפועלים על דלק, לרוב דרך הפעולה שלהם לייצור חשמל כרוכה בהמון רעש שעשוי להוות מטרד במקביל להספק החשמל שהגנרטור מייצר. גם במקרה הזה קיים פתרון יעיל ונוח של השכרת גנרטור מושתק, שמפחית באופן משמעותי את הרעש שגנרטור סטנדרטי מפיק. למה כדאי לשכור גנרטור כזה וכמה זה יעלה לכם? כל הפרטים בהמשך מאמר זה.

מהו גנרטור מושתק?

בשונה מגנרטור רגיל המאופיין בתיבת מתכת חשופה שהיא למעשה המנוע המספק חשמל, גנרטור מושתק מגיע עם כיסוי פלסטיק קשיח ועבה העוטף את כל תיבת המתכת ממנו הגנרטור עשוי. הודות לכיסוי הפלסטיק האיכותי, רעש הטרטור של הגנרטור במהלך פעולתו נבלע בו וכך לא נוצר רעש רב ומטריד במהלך השימוש בגנרטור.

כיוון שמדובר על גנרטור מיוחד ושונה מגנרטור סטנדרטי, באופן טבעי עלות ההשכרה של גנרטור מושתק תהיה גבוהה יותר מגנרטור רגיל. למרות העלות הגבוהה יותר של השכרת גנרטור מושתק, יש לזכור כי מדובר על גנרטור איכותי יותר המעניק יתרון מהותי של שקט במהלך פעולתו השוטפת.

מה היתרונות של השכרת גנרטור מושתק?

כאשר בוחרים לשכור גנרטור מושתק יכולים ליהנות מהנוחות של חשמל בכל מקום, ביחד עם ההנאה מהפעולה השקטה של הגנרטור במהלך עבודתו לייצור חשמל. השכרת גנרטור מושתק מומלצת לרוב עבור מקומות ואירועים בהם לא רוצים לפגוע באווירה השקטה, כמו במהלך מסיבות פרטיות מצומצמות הנערכות בשטחים פתוחים, טיולים בחיק הטבע במהלכם רוצים לחבר אמצעי קירור או חימום בזמן השינה באוהלים, ישיבה באוהל אבלים הממוקם באזור פתוח ורחוק ממקור חשמל ושימושים נוספים דומים.

כמה עולה לשכור גנרטור מושתק?

העלות של השכרת גנרטור מושתק תלויה בכמה פרמטרים כמו סוג הגנרטור, הספק המתח החשמלי שהוא מייצר, האם קיים בו מייצב מתח או לא, גודל ומשקל הגנרטור המושתק ועוד מאפיינים רבים נוספים המשפיעים על העלות הסופית של ההשכרה. ניתן לומר כי העלות הכללית של השכרת גנרטור מושתק מתחילה מ-250 ₪ ועשויה להגיע עד כמה אלפי שקלים, כיוון שככל שהעלות של הגנרטור המושתק נמוכה יותר, כך מדובר בגנרטור פשוט ובסיסי יותר שיש לו הספק וואט נמוך יותר.

מתי כדאי לבצע השכרת גנרטור מושתק?

אם הנכם זקוקים לגנרטור איכותי ושקט שיספק לכם חשמל במהלך טיול קמפינג בטבע, כדאי כמובן לבחור לשכור גנרטור מושתק שיעשה את העבודה כמו שצריך. היתרון של גנרטור מושתק הוא בדרך הפעולה השקטה שלו, כך שניתן ליהנות מחיבור למקור חשמל באמצעותו גם כאשר מתכננים לישון באוהלים במהלך הטיול וזקוקים לשקט.

השכרת גנרטור מושתק יכולה להתאים גם כאשר עורכים אירועים בסדר גודל מצומצם עם מעט אנשים, כמו ימי הולדת וחתונות בשטחים פתוחים ללא חיבור למקור חשמל ישיר, כך שהמוזיקה שתהיה במהלך האירועים לא תבלע ברעש הטרטור החזק שהגנרטור יפיק במהלך עבודתו. עבור אירועים גדולים יותר בהם יש הרבה אנשים, מוזיקה חזקה ורעש רב ניתן לחסוך את ההוצאה על גנרטור מושתק ולהסתפק בגנרטור רגיל, כיוון שהרעש שלו לא יפריע למהלך האירוע.

דברים שחשוב לדעת על השימוש בגנרטור

בין אם מדובר על גנרטור מושתק או רגיל, חשוב לדעת כיצד נכון לתפעל ולהשתמש בגנרטור כדי לשמור על בטיחות האנשים במקום האירוע. כל סוג של גנרטור מופעל באמצעות דלק בין אם מדובר על בנזין, סולר או דיזל שזהו חומר מסוכן ודליק מאוד – דבר המחייב שימוש נכון ובטוח בגנרטור המושכר. משום כך חשוב מאוד לא להציב את הגנרטור בקרבת אש או מקור חום אחר, כדי למנוע היווצרות של ניצוצות והתלקחות של הגנרטור.

גם חשיפה למים ורטיבות עלולים להזיק לרכיבים הנמצאים בגנרטור, לכן חשוב להרחיק את הגנרטור ממים או חול כדי שלא יפגעו בתקינותו של הגנרטור. ככלל, כדי למנוע סכנות ותקלות ההמלצה היא להרחיק את הגנרטור ממוקדי התקהלות באמצעות שימוש בכבל מאריך ייעודי. 

הפעלת הגנרטור מתבצעת באמצעות מילויו עם סוג הדלק המתאים לו, כאשר יש לוודא כי הגנרטור כבוי לפני שממלאים במיכל את כמות הדלק הדרושה להפעלה ראשונית או מחודשת. בנוסף לכך, יש לוודא כי הגנרטור נמצא על משטח ישר ויציב כדי למנוע נפילה שלו, וכן לאפשר לכל נוזל הדלק להגיע כראוי לצינורות המצויים בתוך הגנרטור.

היכן כדאי לשכור גנרטור מושתק איכותי במחיר משתלם?

כיום ניתן למצוא חברות השכרה רבות המציעות השכרת גנרטור מושתק, ולכן חשוב לדעת כיצד למצוא חברה מקצועית המשכירה גנרטורים מושתקים איכותיים המתאימים לצרכים של השוכרים. בראש ובראשונה כדאי להתרשם מהיצע הגנרטורים של כל חברה באמצעות שיטוט באתרי האינטרנט שלהן, ולעיתים כדאי אף להגיע באופן פיזי למקום בו החברה נמצאת כדי להתרשם ממגוון ואיכות הגנרטורים במקום.

לאחר שמצאתם חברה מקצועית בתחום השכרת גנרטורים, כדאי להבין האם היא חברה מומלצת באמצעות קריאת המלצות וחוות דעת רלוונטיות על החברה. בנוסף לאיכות הגנרטורים והמחירים המשתלמים, כדאי גם לבחור את החברה על פי טיב השירות שהיא מציעה. ישנן חברות המאפשרות גמישות השכרה של גנרטורים מכל הסוגים, כך שהשוכרים יכולים להחליט האם להגיע באופן פיזי ולאסוף בעצמם את הגנרטור המושכר, או שהם יעדיפו שהחברה תוביל את הגנרטור עד אליהם למקום בו הם נמצאים.

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!