כל מה שאתם צריכים לדעת על גנרטורים

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

תפקידו של הגנרטור הוא לספק חשמל במקומות בהם אין זרימת חשמל רציפה או להיות למקרי חירום במקומות שבהם הפסקת חשמל יכולה להיות קטלנית ומסוכנת. תתארו לכם, באמצע החייאה של בן אדם יש הפסקת חשמל והוא מת. זה יהיה אסון שיכל היה להימנע אילולי היה גנרטור לגיבוי מערכת החשמל. או טיול בחיק הטבע כשאפשר להשתמש באור, חימום, מוזיקה ואפילו בישול! הטיול הופך לחוויה מהנה הרבה יותר וגם נוחה ונעימה.

איזה גנרטור אתם צריכים? אילו סוגים יש ומה הכי חשוב לבדוק? כל התשובות ועוד הרבה מידע חיוני מחכה לכם בהמשך!

 

הספק צריכת החשמל

כמו כל מכשיר חשמלי, גם גנרטורים ימדדו לפי הספק החשמל הרציף שלהם. כדי לדעת מה הספק החשמל שאתם תצטרכו אתם צריכים להבין לשם מה את צריכים גנרטור. אם אתם רוצים גנרטור נייד לטיולים בטבע, חשבו על אילו מוצרי חשמל את רוצים לקחת אתכם. למשל: אורות, רמקול למוזיקה, מטענים למכשירי הטלפון שלכם, חימום\ קירור ומיני מקרר קטן. לכל אלו יש צריכה לפי וואט של כמות החשמל שהם צורכים. בדקו שהגנרטור שלכם יכול לספק את כמות החשמל הזו ועדיין להשאיר לו בין 20% ל30% פנויים. מעין מקדם ביטחון כזה. הסיבה לכך הוא שאתם לא רוצים להעמיס מידי על הגנרטור ולגרום לו לתקלות, קפיצות ושיבוש מכשירי החשמל שחיברתם אליו. הדבר השני הוא שעומס יתר מאיץ את הבלאי.

 

מספר השקעים

חשוב לשים לב שיש לכם מספר שקעים מתאים ושעוצמת הזרם שלהם מתאימה לצרכים שלכם. איך תוכלו לדעת? עוצמת זרם נמדדת באמפרים, אתם לא יכולים לחבר מכשיר חשמלי לשקע שאין לו מספיק עוצמה לצפות ממנו לעבוד בפחות חשמל. כל מכשיר זקוק לזרם מינימלי שאיתו הוא יוכל לעבוד.

 

רעש

גנרטור הוא מוצר שמייצר הרבה רעש. אי אפשר לגרום לו להיות שקט לחלוטין, אבל אפשר להבין כמה דיציבלים הוא מפיק בזמן שהוא מופעל ואם הרעש מאוד מפריע לכם תוכלו לבחור בדגם בעל חופה אקוסטית שמצמצמת משמעותית את רמת הרעש שהגנרטור מפיק.

 

סוג המנוע והדלק שנחוץ לגנרטור

סוג המנוע במכשירי הגנרטור הם מכניים, חלקם מוגדרים כבעלי שתי פעימות ואחרים עם ארבע פעימות. באופן טבעי מנועי 4 פעימות נמצאים כחלק מגנרטורים גדולים מאוד שיכולים לספק חשמל בצורה מרבית. המלצה חשובה נוספת היא מייצב מתח או AVR, שמבטיח לכם שלא יקרו נזקים למכשירי חשמל שרגישים לתנודות במתח החשמלי כמו: מקררים, מגברים, כלי עבודה וכו'.

 

לסיכום – גנרטורים

גנרטור הוא המצאה מעולה שמשמשת רבים מאנשי המקצוע והמטיילים ברחבי העולם מידי יום. אם תבחרו אותו בצורה נכונה ותתנו לו יחס טוב כפי שהסברנו מעלה, תוכלו להנות ממנו שנים רבות ולשדרג את איכות חייכם.

שיהיה בהצלחה!

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!