השכרת גנרטורים לאירועים

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

מאמר זה יכסה את הנושאים הבאים:השכרת גנרטור לאירוע

– השכרת גנרטורים לאירועים

– כמה יתרונות של השכרת גנרטורים לאירועים

– ממה להיזהר בעת השכרת גנרטורים לאירועים

מקרי השימוש בהשכרת גנרטורים לאירועים הם:

– הפקת חשמל באירוע והפחתת עלויות והשפעה סביבתית.

– הפקת חשמל ותספק גיבוי חירום לאירוע.

– לספק גישה למים וחשמל כדי לשמור על בטיחות האנשים במקרה של אסון או מצבי חירום אחרים.

כשאנחנו מדברים על גנרטורים, אנחנו חושבים בעיקר על אותן מכונות גדולות שמשמיעות רעש ומייצרות פליטה. גנרטורים אלו משמשים כגיבוי חירום לאירועים כגון פסטיבלים, קונצרטים, כנסים או התכנסויות גדולות אחרות. הם עשויים להיות מושכרים גם למי שצריך חשמל בנכס שלהם אבל אין להם מספיק חשיפה לשמש כדי להתקין פאנלים סולאריים משלהם.

זהו אחד השירותים הפופולריים ביותר ששרותי ארגון אירועים מציעים. הם מספקים גנרטורים לכל אירוע, גדול כקטן.

גודל הגנרטור לאירוע יכול לנוע בין 500 ל-50000 וואט. והם מגיעים גם בגדלים וצורות שונות, בהתאם לכוח שאתם צריכים לאירוע שלכם.

השכרת גנרטורים לאירועים מוסדרת בקפדנות ברוב המדינות. ממשלות המדינה סיווגו גנרטורים כאביזר מסוכן ודורשות רישוי מיוחד לאנשים שרוצים לשכור אותם. לדוגמה, מדינת קליפורניה דורשת שכל הציוד המשמש להפעלת גנרטור או לטעינת גנרטור יהיה מאושר EPA.

שימוש בגנרטור מבטיח אירוע מנוהל היטב

חלק ממארגני האירועים משכירים גם גנרטורים לאירועים. השימוש בגנרטורים באירועים יכול להיות דרך חסכונית לניהול הפסקת חשמל.

השכרת גנרטור היא דרך קלה ומהירה עבור מארגן אירועים לקבל כוח נוסף בעת הצורך במהלך האירוע שלו. אחד היתרונות הרבים של השכרת גנרטור מחברה מקצועית הוא שהם יכולים לספק אותו למקום שלך או לאסוף אותו מהמיקום שלך בסוף הלילה, מה שפוטר אותך מהצורך להעביר אותו בעצמך. תהליך ההשכרה הזה גם יבטיח שיש לך את כמות הכוח הנכונה במקום להעמיס על המעגלים של החשמל שלך ולהסתכן בשריפה או גרוע מכך, בפציעה.

גנרטורים להשכרה מושכרים לרוב לאירועים, פסטיבלים, חתונות ותערוכות. גנרטורים אלו משמשים להפעלת האירוע בכוח הדרוש להפעלת האירוע.

זוהי בחירה פופולרית מסיבות שונות. הראשון הוא שהם לא צריכים שום התקנה, כך שהם יכולים להיות מועברים במהירות ובקלות. זה גם אומר שנדרש זמן הגדרה מינימלי – כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחבר את הציוד לחשמל ולהפעיל אותו! יתר על כן, גנרטורים להשכרה אלו מגיעים במגוון גדלים וניתן להתאים אותם לצרכים שלכם ביום האירוע.

שירות השכרת גנרטורים לאירועים

השכרת גנרטורים לאירועים היא שירות חשוב שיש לקחת בחשבון בעת תכנון אירוע. ישנן סיבות רבות מדוע יש צורך בגנרטורים, כוללהשכרת גנרטורים לאירועים ושמחות אספקת החשמל לציוד אלקטרוני שונים במקום או אספקת חשמל למקרה חירום במקרה של הפסקת חשמל.

אם אתם מתכננים לערוך כל סוג של אירוע עם מספר רב של אנשים, אולי כדאי לשכור שירותי גנרטורים כדי להבטיח שלא יהיו דאגות לגבי מקור החשמל לאירוע שלכם.

ישנם יתרונות רבים בהשכרת גנרטורים לאירועים. לא קל למצוא את הגנרטורים הטובים ביותר המתאימים לצרכים שלך. כאשר אתה שוכר אחד, אתה יכול להתאים אותו בהתאם לצרכים שלך. אתה יכול גם להתאים אישית את הספק של הגנרטור. ישנם יתרונות רבים של השכרת גנרטורים במקום להחזיק אחד.

קניית גנרטור או השכרת גנרטור?

חשבו על גנרטורים כעל חבל הצלה של אירוע. בלעדיהם, המארגנים יצטרכו להשקיע יותר זמן ומשאבים בקבלת הכוח הדרוש באמצעות שימוש בגנראטורים ניידים החשופים לאיזור דלק או לתקלות אפשריות אחרות.

חברות השכרה שונות מספקות שירותי השכרה לכל סוגי הגנרטורים. הם גם מספקים שירותי התקנה אם זה נדרש לאירוע שלך.גנרטור לאירוע

גנרטורים להשכרה משמשים כל הזמן באירועים. הם מושלמים למצבים שבהם אין כוח או כאשר יש צורך בכוח למטרה מסוימת.

ישנם סוגים שונים של גנרטורים זמינים כמו גנרטורים ניידים, גנרטורים דיזל, גנרטורים מונעי גז.

תגלו שאירועים רבים מסתמכים כעת על גנרטורים חיצוניים. הסיבה לכך היא שהם מודאגים מהפסקות חשמל ואסונות פוטנציאליים אחרים שעלולים לקרות.

בעבר השכרת גנרטור לאירוע נתפסה רק כמוצא אחרון או למי שלא יכול היה להרשות קניית גנרטור לעצמו. אולם עם כל ההתקדמות האחרונה בטכנולוגיה, גנרטורים הפכו לזולים ונגישים יותר לכולם.

השכרת גנרטורים לאירועים: סיבות חשובות לבחירת אפשרויות השכרת גנרטור

תעשיית האירועים תלויה בעיקר בכוח החשמל. יש המון תהליכים ופעולות בתוך האירוע שמצריכות חשמל. אנחנו משתמשים בתאורה לצורך הדלקת החשמל והחשמל לא רק מהווה מאפיין פוקנציונלי בכל אירוע בין אם זו חתונה או בר מצווה, כנס או תערוכה, הוא גם משפיע על העיצוב באירועים השונים. בנוסף, באמצעות החשמל הכל קורה. המטבח פועל כמו שצריך וכך הקייטרינג מוציא את המנות לאורחים, המוזיקה ממשיכה לפעול לאורך כל האירועבאירועים עסקיים, תמיד יש גם את האנשים החשובים שמדברים במיקרופון ומעבירים את הידע שלהם החוצה, באירועים פרטיים יש את הבנות שרוקדות ועושות הפתעה לבעלת השמחה או שמקרינים סרטון מיוחד שהופק במיוחד

בקיצור, אי אפשר בלי חשמל. מסיבה זו בעלי עסקים בתחום האירועים משקיעים אלפי שקלים בקנייה ובתיקון ציוד. אתם יכולים לחסוך הרבה עם השכרת גנרטורים. במקרים רבים, אתם מתמודדים עם בעיות של הפסקת חשמל בעסק שלכם, ומסיבה זו אתם צריכים השכרת גנרטורים למקרי חירום. על ידי השכרת גנרטורים לאירועים, תוכלו למצוא את הגנרטורים ברמה העליונה, בשילוב עם ציוד חיוני אחר. רוב בעלי העסקים מתחום האירועים זקוקים למחוללי גיבויים, כדי שלא לסבול ממצב בו הפסקת חשמל תוביל להפסקה חמורה בפעילות העסקית. כך למעשה תהיו ערוכים ומוכנים לכל מצב ולכל סיטואציה שלא תהיה.

השכרת גנרטורים לאירועים – לא רק באולמות וגנים

זה נכון שבדרך כלל צריך גנרטורים לאירועים שמתקיימים במקומות מוסדרים, אבל בעונת הקיץ, בישראל יש גם לא מעט אירועים שמתקיימים בחוץ. מסיבות רווקים ורווקות, מסיבות גיוס ושחרור, ימי הולדת, הפקות סוף שנה של הילדים בכל הגילאים, קיטנות יזומות, טיולים, מסיבות טבע, חתונות בחוף הים, ימי גיבוש לעובדים בחברות וזו כמובן רק רשימה חלקית. לכל האירועים האלה שווה להשכיר גנרטור שבעצם יאפשר לנהל את האירוע בצורה מיטבית ולהנות ממוצרים חשמליים הפועלים באופן סדיר כמו למשל תאורה מסודרת, מוזיקה, מוצרים שקשורים לתחום הבישול, מקרר להשכרה ועוד

חשיבות בחירת גנרטור מתאים

בחיפוש אחר היחידה המתאימה, מומלץ לבחור מבין הדגמים המובילים של גנרטורים לאירועים. זו השיטה הטובה ביותר להמשיך את אספקת החשמל מבלי לחוות את אובדן הכספים כתוצאה מתקלות ברשת החשמל.

יתרונות השימוש בגנרטורים למקרי חירום

השכרת גנרטורים לאירועים מאפשרת את המשך האירועים ללא הפרעה, עם גיבוי כוח נקי ובמחיר סביר, עלויות נמוכות יותר של הפעלה, בהשוואה לעלויות החשמל, ופחות מתח

אבל יש כמה סיבות חשובות נוספות לבחירת גנרטורים לאירועים. היתרונות של השכרת גנרטורים כוללים:

פחות תחזוקה והשבתה

גנרטורים זמינים עם שכירת שירותי טכנאים, לשמירה על התחזוקה. אפשרויות אלו מעניקות לכם שקט נפשי שהגנרטורים מוסמכים ומתוחזקים היטב, ואין צורך לשלם תוספת. מומלץ לבחור חברה שמשווקת גנרטורים לאירועים, עם ציוד שכולל שירות ותמיכת טכנאים מיומנים. השכרת גנרטורים לאירועים מתקיימת באופן רציף ושגרתי

מומלץ לבחור חברה שמספקת מוצרים באיכות מעולה לכל לקוח. אתם יכולים לצפות לקבל את הגנרטור המתאים להתמודד עם העומס שאתם צריכים. כמו כן, תקבלו תמיכה של צוות טכנאים מיומן שיתקין את הגנרטור ויספק פתרונות לכל שירות, או במצב חירום.

שיקול החיסכון הכספי

השכרת גנרטורים לאירועים היא אפשרות הבחירה הטובה ביותר, בוודאי שאם משווים בין אפשרות ההשכרה לבין רכישה, כי הגנרטורים להשכרה זמינים בעלויות זולות

אז אם אתם צריכים גנרטורים לאירועים או לפרויקט קצר, השכרה היא האפשרות הטובה ביותר עבורכם. החיסכון נוגע גם לתחזוקה, אחסון והובלת הגנרטור, וחברת ההשכרה דואגת לתחזוקתם.

גמישות לכל פרויקט, בכל גודל

השיקול הטוב ביותר במערך השיקולים לבחירת אפשרות השכרת גנרטורים לאירועים הוא שהם זמינים בכל גודל עם תפוקה ודירוג נכון. ניתן להתאים את גודל השכרת ציוד החשמל לפרויקטים ספציפיים, ויש לכם צוות של אנשי מקצוע שיסייעו לוודא שבחרתם את הגנרטור הטוב ביותר לצרכים שלכם. השכרת גנרטורים מאפשרת לכם לתכנן אירועים ללא הפרעה, מבלי לחשוש לאובדן כספים.

מחירון גנרטורים לאירועים

השכרת גנרטורים לאירועים זמינה בנקודות מחירים שונות, בהתאם לחברות שמשווקות אותם. המחירים הצפויים כוללים:

גנרטור קטן: 150 ₪ כולל מע"מ, ליום השכרה.

גנרטור גדול: 2,600 ₪.

השכרת גנרטור לחודש: 4,000 ₪.

השכרת כמה גנרטורים קטנים. 300 ₪ כולל מע"מ לכל גנרטור.

השכרת גנרטורים לאירועים מספקת לכם גם את התמיכה המושלמת של שירות עד מקום האירוע, ללא קשר למיקומו. סוג תמיכה זה כולל גם שירות התקנת הגנרטור. השירות כולל ייעוץ להתאמת סוג וגודל גנרטורים לאירועים, בהתאמה להעדפות וצרכי האירוע.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על השכרת גנרטורים לאירועים? דרך ענק הגנרטורים תוכלו לקבל את כל המידע ומענה על כל השאלות. יש לנו עבורכם גנרטורים מכל הסוגים, גדולים או קטנים, לאירועים או לטיולים, ניידים או קבועים, כל מה שצריך זה פשוט להתאים לכם את סוג הגנרטור הנכון. אנו מזמינים אתכם להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה. שירות, מקצועיות ואחריות

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!