השכרת גנרטורים גדולים למגוון מטרות

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

ישנם שני סוגים של גנרטורים להשכרה – פעולה לפי המתנה ועל פי דרישה. גנרטורים לפי המתנה אינם פועלים כל הזמן,השכרת גנרטור גדול למגוון מטרות
אלא מופעלים בעת הצורך. גנרטורים לפי דרישה פועלים תמיד.

הסוג הנפוץ ביותר של גנרטור המתנה הוא גנרטור דיזל אשר יכול לשמש להנעת בית או עסק שלם. גנרטורים לפי דרישה מופעלים בדרך כלל בגז ומשמשים לצרכים בקנה מידה קטן כמו הפעלת מקרר או מקפיא בזמן הפסקת חשמל.

אם אתם מחפשים חברת השכרת גנרטורים גדולים באזור שלכם, כדאי שתדעו שקיימות אפשרויות שונות בחברות שונות, בהתאם לצרכים שלכם.

השכרת גנרטורים היא שירות נפוץ המוצעות על ידי רוב חברות ההשכרה של ארגוני אירועים. זהו הפתרון המושלם לאירוע שבו אתה צריך כוח נוסף עבור תאורה, ציוד סאונד, או מחממי מזון.

למה לבצע השכרת גנרטור?

ישנן סיבות רבות שאולי תצטרך לשכור גנרטור. אתה יכול להשתמש בו כדי לספק חשמל לפרויקט בנייה, לסגירת כבישים, או אם הביתגנרטורים גדולים להשכרה שלך מאבד כוח חשמל לזמנים ארוכים.

בחלק זה נדון בכמה מהסיבות שבגללן ייתכן שיהיה עליך לשכור גנרטור גדול. כמו כן, נחקור את הדגמים והסוגים השונים של גנרטורים הזמינים להשכרה ונבדוק כמה מאמצעי הבטיחות שיש לנקוט בעת השימוש בהם.

גנרטורים גדולים מושכרים בעיקר ליום או יומיים בלבד בכל פעם; הם מספקים חשמל במצבי חירום, באירועים בטבע וכאשר הרשת מושבתת.

עלות השכרת גנרטור תלויה בגודל ובסוג הגנרטור.

השימוש בגנראטורים גדולים נפוץ כיום בתעשיות רבות כגון בנייה, כרייה וטלקומוניקציה.

ניתן להשכיר גנרטורים גדולים לצורך ספציפי או כגיבוי לגנרטור של הלקוח.

ישנה עלות תקורה עבור שירות השכרה זה הכוללת את דמי האחסון ודמי התחזוקה. עלויות אלו משתנות בהתאם לתדירות השימוש בהן ואיזה גודל הן.

גנרטורים גדולים יותר משמשים בעיקר בתעשיות הדורשות הפעלת מכונות כבדות.

חלק מהענפים הללו כוללים כרייה, בנייה ונפט וגז.

הגנרטור זמין להשכרה כאשר הצורך אינו קבוע או שהחברה רוצה להימנע מהשקעות גדולות, כמו ברכישת גנרטור גדול קבוע.

גנרטורים גדולים נפוצים מאוד במפעלים ובמקומות תעשייתיים אחרים. הם מספקים חשמל למפעל ושומרים על פעילותו בצורה חלקה.

מלבד מקרי שימוש כלליים אלו, ניתן לשכור אותם גם לפרויקטים קטנים וזמניים יותר. לדוגמה, ייתכן שתזדקק לגנרטור לכמה ימים כדי להפעיל את אתר הבנייה או פרויקט שיפוץ הבית שלך.

מהו גנרטור גדול?

בחלק זה נדבר על השכרת גנרטורים גדולים וכיצד הם יכולים לעזור לכם בחיי היומיום שלכם. גנרטור מספק חשמל כאשר יש הפסקת חשמל. זה נחשב כדבר נפוץ בימינו לקיים תוכנית גיבוי למתי הכוח כבה. עם זאת, גם אם יש לנו כזה, זה לא אומר שאנחנו צריכים תמיד לסמוך עליו כי זה יכול להיות די יקר לתחזק ציוד כזה מה שהופך את ההשכרה להרבה יותר פרקטית וזולה בטווח הארוך.

גנרטורים גדולים מספקים מספיק כוח כדי להפעיל את כל מכשירי החשמל הביתיים שלך כאשר אתה זקוק להם ביותר. הם מגיעיםסוגי גנרטורים גדולים למטרות השכרה בצורות ובגדלים שונים, מה שאומר שאפשר למצוא אחד שמתאים לצרכים ולתקציב שלכם. גנרטורים גדולים דואגים גם לצרכי הבישול החשמלי ולשאר המטלות הקשורות ברשת החשמל.

גנרטורים גדולים משמשים בתעשיית הבנייה להפעלת המכונות והכלים באתר. אבל, הם משמשים גם למטרות אחרות כמו הפעלת מקלטי חירום או אספקת כוח גיבוי במקרה חירום.

חלק מחברות הבנייה שוכרות גנרטורים גדולים כי הן לא רוצות להשקיע בהן כסף לצורך זמני. את המושכרים ניתן למסור במקום ולאסוף בעת הצורך לפרויקטים אחרים.

השכרת גנרטורים גדולים אינה מושג חדש. הרעיון קיים כבר עשרות שנים. אולם לאחרונה, המגמה גדלה וכוללת פרויקטי כוח גלובליים ומתחמי תעשייה.

ניתן לשכור גנרטור מסוג זה על מנת לעמוד בדרישות אנרגיה זמניות גבוהות מדי ליכולת ההספק הקיימת של הגנרטור.

גנרטור גדול עשוי להיות אף גנרטור המסוגל לספק חשמל לשכונה שלמה.

למרות שלא נעשה שימוש בגנרטורים מהסוג הזה לעתים קרובות, כאשר הם מושכרים, זה בדרך כלל עבור הפסקות חשמל או אסונות טבע.

 

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!