כל מה שרציתם לדעת על השכרת גנרטורים לאירועים

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

אירועים, חגים, ימי הולדת ובילויים נוספים נהיו הזדמנות על ידי הרבה אנשים לצאת ולבלות בחיק הטבע: ליד נהר, על חוף הים או באיזה גבעה עם נוף יפה. הארגון של דבר כזה ברמה גבוה מרתיע הרבה אנשים שהיו מאוד רוצים לעשות כך גם, מאיפה מביאים גנרטור, חם מידי בבוקר וקר מידי בלילה, איך דואגים לקירור האוכל וכו'. הטרנד הזה גרם לאנשים לקנות ציוד יקר שהם מוציאים רק פעמיים בשנה וחבל.

רוצים לדעת אילו שירותים יש להשכרת ציוד וגנרטורים לאירועים כאלה בדיוק? על כך ועוד במאמר הבא!

 

השכרת ציוד שיהפוך את הלילה שלכם בטבע לנעים ונוח

השכרת ציוד ללילה בטבע יכול להיות הפתרון המושלם אם מדובר בהרבה אנשים שאין ברשותם את הציוד המתאים או הזמן והכוח לארגן את הכל. חברה להשכרת ציוד יכולה להביא גנרטורים להשכרה, גרילנדת אורות, מיני מקרר, צליה גדולה, מחצלות לישיבה וספסלים קטנים עם כריות ישיבה נוחות לישיבה. חברת השכרת הציוד מקבלת ממכם את המיקום שאותו אתם רוצים ומסדרת לכם "קאנטה" מושלמת ללילה או אפילו שניים על פי רצונכם.

איזה כיף לישון בטבע כשיש את כל התנאים המתאימים לכך! אפשר להכין ארוחת בוקר מפנקת, לשתות קפה כמו שצריך, ובלילה לשבת בנוחות עם שירים וחברים אבל מול נוף משגע או נהר מרענן.

 

גנרטורים להשכרה – אילו סוגים קיימים?

כפי שכבר ציינו, יש כמה סוגים שונים של גנרטורים להשכרה. יש גנרטורים שפועלים על כל מיני סוגים של דלקים ולכן הם גם בעלי כוח ועוצמה מסוימים.
הנה כמה טיפים לבחירת גנרטור בצורה מיטבית:

  • פנו לחברה מקצועית שמתמחה בתחום ציוד לאירועים בטבע כדי להבטיח השכרת גנרטור שמותאם לצרכים שלכם.
  • אל תתביישו להתייעץ עם החברה לגבי הציוד שאתם צריכים והגנרטורים במיוחד.
  • וודאו איזה ציוד אתם יכולים לחבר לגנרטור וכמה כוח צורך כל אחד בשביל להיות בטוחים שאתם לא מעמיסים מידי ויוצרים קצרים ועומס על הגנרטור עם ציוד שלא מתאים לו.

במצב כזה אתם עלולים ליצור נזק לגנרטור ולציוד שאתם מחברים אליו. מעבר לכך מדובר בסכנה ויש להקפיד על כללי בטיחות בצורה רצינית.

עוד דבר שכדאי לשים לב אליו הם מכשירים כמו: תאורה, הגברה, מקרנים שמצריכים מכשיר מיוחד שייצב את המתח. מתאם מתח ניתן להשכיר בנוסף ובהתאם לרצונכם. בררו מה העלות עם החברה שאתם משכירים ממנה את הציוד.

 

גנרטור צורך דלק

בעזרת פעולה מאוד דומה לזו של מנוע מכונית, גם בתחום הגנרטורים ישנם כאלו שהם בעלי מנועים איכותיים וכאלה שהם פחות חזקים. מומלץ להשכיר מחברת ציוד שמתעסקת עם גנרטורים חזקים ואמינים.

 

לסיכום

השכרת גנרטורים או ציוד באופן כללי יכול להיות עניין פשוט כשאתם עושים זאת מחברה מקצועית ואמינה.

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!