יתרונות אנרגיה סולארית

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

את יתרונות אנרגיה סולארית כבר כמעט כולם מכירים, אבל יש יתרון אחד שלא הרבה מדברים עליו והוא האפשרות ממש להרוויח לא מעט כסף מהשכרת הגג שלכם לטובת ייצור חשמל שמגיע 100% מאנרגיה סולארית.

חברת ניר סולאר הינה חברה חלוצה ופורצת דרך בתחום שעוזרת לכם להשכיר את הגג שלם ולייצר בו מערכת סולארית מתקדמת, המערכת תמכור חשמל ואתם תרוויחו לא מעט כסף.

אנרגיה סולארית היא מקור אנרגיה מתחדש נקי, בר קיימא ושופע. זהו אחד ממקורות האנרגיה המבטיחים ביותר לעתיד.

לאנרגיה סולארית יתרונות רבים על פני סוגי אנרגיה אחרים. כמה יתרונות הם שהוא אינו מייצר גזי חממה או מזהמי אוויר, אינו גורם לזיהום מים, ואינו יוצר זיהום רעש. פאנלים סולאריים אינם דורשים דלק כדי לפעול והם אינם דורשים מים לקירור. התחזוקה היחידה הנדרשת עבור פאנלים סולאריים היא ניקוי מדי פעם ובדיקת פאנלים שבורים או פגומים.

אנרגיה סולארית היא צורה נקייה ומתחדשת של אנרגיה. הוא אינו פולט גזי חממה או רעלים אחרים לאוויר. מערכות האנרגיה הסולארית משתמשות גם במים, אותם ניתן למחזר לצורכי השקיה.

עלות הפאנלים הסולאריים ירדה משמעותית בשנים האחרונות, מה שהופך אותם לאטרקטיביים יותר עבור בעלי בתים ועסקים. הסיבה לכך היא שעלויות ייצור הפאנלים הסולאריים ירדו ככל שהביקוש גדל.

אנרגיה סולארית היא לא מושג חדש. זה קיים כבר עשרות שנים והוא מתפתח ללא הרף. זהו אחד המקורות הפופולריים ביותר של אנרגיה מתחדשת ויש לו הרבה יתרונות על פני סוגים אחרים של מקורות אנרגיה מתחדשים.

מקרי השימוש באנרגיה סולארית מגוונים. הם נעים בין מגורים למסחר, ובין תעשייתי לקנה מידה שירות. סולארי יכול לשמש כמקור כוח עצמאי או בשילוב עם מקורות אחרים כמו רוח או חשמל הידרואלקטרי, בהתאם למצב הקיים.

ניתן להתקין פאנלים סולאריים על גגות או בשדות גדולים, בהתאם לצרכים ולדרישות המשתמש.

בנוסף להיותם ידידותיים לסביבה, לפאנלים סולאריים יש גם מספר יתרונות כלכליים שפונים למשתמשים רבים: הם בדרך כלל זולים יותר מדלקים מאובנים והם אינם דורשים עלויות דלק שאחרת היו צריכים להתייחס לדלק המסורתי- מקורות מבוססים כמו פחם או גז טבעי.

מהם פאנלים סולאריים

פאנלים סולאריים הם מכשירים הממירים את אור השמש לאנרגיה.

פאנלים סולאריים הם מכשירים הממירים את אור השמש לאנרגיה. הם עשויים מתאי שמש, שמשתמשים בקרני השמש לייצור חשמל. תאים סולאריים הופכים אור לחשמל זרם ישר (DC), ולאחר מכן הכוח מומר לחשמל זרם חילופין (AC) לשימוש בבתים ובעסקים.

ניתן להתקין את הפאנלים על גג או על קרקע, בהתאם לסוג השטח הפנוי. הלוחות פועלים בצורה הטובה ביותר באזורים עם הרבה חשיפה ישירה לאור השמש ומעט עננים; עם זאת, הם עדיין יכולים לייצר חשמל באזורים שטופי שמש פחות אם הם מותקנים קרוב מספיק זה לזה.

פאנלים סולאריים עשויים מתאי פוטו-וולטאיים שסופגים את אור השמש והופכים אותו לאנרגיה. תאים אלו מורכבים בדרך כלל מסיליקון, חומר מוליך למחצה.

פאנלים סולאריים הם מכשירים הממירים את אור השמש לחשמל. הם מורכבים מתאי פוטו-וולטאיים, שהם מכשירים מוליכים למחצה המייצרים חשמל מאור.

פאנלים סולאריים משמשים כיום ביישומים רבים, כולל חקר החלל, מערכות חשמל מרוחקות לבתים ועסקים, ומערכות חשמל יבשתיות לבתים ועסקים.

 

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!