השכרת גנרטור 4000W 

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

השכרת גנרטור 4000W השכרת גנרטור 4000W 

השכרת גנרטורים הפכה לדבר נפוץ מאוד בשנים האחרונות. אנשים רבים שוכרים גנרטור כאשר הם צריכים גיבוי למערכת החשמל הקיימת או כאשר אין מערכת חשמל ויש צורך בתחליף. הגנרטור מספק פתרון קל ופשוט, בין אם מדובר באירועים מיוחדים או בשגרה עבור עסקים, מפעלים או אפילו בתי מגורים. מהו גנרטור 4000W ומה היתרונות שלו? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

השכרת גנרטור 4000W – למה משמש גנרטור? 

גנרטור הוא יחידה הממירה אנרגיה מכנית לאנרגיה חשמלית. על ידי אנרגיית הסיבוב של המנוע, הגנרטור מפיק זרם חשמלי שניתן להשתמש בו כאשר אין מערכת חשמל מסודרת. המנוע החשמלי משתמש במקורות אנרגיה על מנת להפיק את האנרגיה החשמלית. מקורות אנרגיה אלה הם בנזין או דיזל. יש מקומות בהם יש חובת התקנה של גנרטור חירום- לדוגמא בית חולים שם חייבת להיות תחלופה למקרה בו החשמל מושבת. גם בבנייני 9 קומות ומעלה, חלה חובה התקנה של גנרטור חירום. במקרים בהם יש צורך בגנרטור לזמן קצוב עבור דבר מסוים, ניתן לשכור גנרטור. 

השכרת גנרטור 4000W- מהו גנרטור 4000W?

גנרטור 4000W הוא בעצם גנרטור עם הספק חשמלי של 4000W או 4KVA (קילו ואט אמפר). גנרטור זה הוא עם הספק חשמלי יחסית קטן אך לא הכי קטן בשוק (שכן קיימים גנרטורים קטנים אף יותר). גנרטור בהספק חשמל כזה מספיק עבור הפעלת אירועים קטנים, מכשירי חשמל מסוימים ועוד. לפני שאתם שוכרים גנרטור בהספק חשמל מסוים, בדקו מה הצורך שלכם והאם הספק החשמל הזה מתאים עבורו. 

 

השכרת גנרטור 4000W- יתרונות

  • קל לתפעול-

    מערכת ההפעלה של גנרטור 4000W היא קלה ונוחה מאוד לתפעול. הסיבה לכך היא שזהו גנרטור יחסית קטן שמרבית השוכרים שלו הם אנשים שלא בהכרח יודעים לתפעל גנרטור, כמו חברה צעירים שעורכים מסיבה. לכן, יצרני הגנרטורים בנו מערכת הפעלה פשוטה. 

  • הפעלה שקטה-

    עוצמת הרעש של גנרטור זה היא נמוכה. בזכות כך תוכלו למקם את הגנרטור במקום קרוב ולא לסבול מרעש בלתי פוסק. 

  • קל לניוד-

    גנרטור 4000W הוא יחסית קטן מה שהופך אותו לקל לניוד. הוא נכנס לכל רכב פרטי בקלות, ניתן לסחוב אותו ולנייד אותו ממקום למקום. 

  • משקל-

    גנרטור זה שוקל בסביבות ה40 ק"ג כך שאפילו תוכלו להרים אותו. נכון אולי לא תוכלו ללכת איתו מרחקים ארוכים אבל בהחלט תוכלו ללכת במקום בהם אין גישה לרכב או להניח אותו על גבי עגלה. 

  • גודל פיזי-

    גנרטור זה הוא יחסית קטן, כפי שהזכרנו קודם- הוא נכנס לכל רכב ולא תופס הרבה מקום במחסן. 

השכרת גנרטור 4000W- אמינות החברה

כאשר שוכרים גנרטור, חשוב מאוד לוודא את אמינות החברה ממנה מתבצעת ההשכרה. קיימות חברות רבות בשוק שמציעות מחירים זולים והגנרטורים לא מתפקדים כראוי. לכן, על מנת שלא תתקעו בשעת הצורך, וודאו מראש שהחברה ממנה את שוכרים את הגנרטור מתחזקת את הגנרטורים כראוי ומציעה שירות טוב ואמין. 

 

השכרת גנרטור 4000W- מה המחיר?

כפי שהזכרנו קודם, אחד היתרונות של גנרטור 4000W הוא שהוא יחסית זול. המחיר של הגנרטור הקטן נע סביב 300 שקלים ליום, או סביב 1,000 שקלים לחודש. יש גורמים שונים המשפיעים על המחיר הסופי של השכרת גנרטור 4000W. ביניהם דלק- ככל שתשתמשו בגנרטור יותר כך תצטרכו יותר דלק דבר שייקר את המחיר הסופי. נציין שיש חברות רבות המשכירות גנרטורים שמציעות שירותי אספקת דלק נוחים. גורם נוסף הוא ההובלה. כאשר שוכרים גנרטור מקבלים הובלה של הגנרטור למקום הנדרש וחזרה לחברה. ככל שמקום ההובלה יהיה רחוק יותר כך עלות ההובלה תעלה. 

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!