השכרת גנרטור ליום

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

השכרת גנרטור ליוםהשכרת גנרטור ליום

הביקוש להשכרת גנרטורים לזמנים קצובים עלה מאוד בשנים האחרונות. אנשים רבים המפיקים אירועים, או קבלני עבודות שוכרים גנרטור לשימוש חד פעמי. מה הוא גנרטור ומה חשוב לדעת כששוכרים גנרטור ליום? על כך במאמר הבא. 

 

השכרת גנרטור ליום- מהו גנרטור? 

גנרטור, הוא בעצם יחידה הממירה אנרגיה מכנית לאנרגיה חשמלית. הגנרטור משתמש באנרגיית הסיבוב של המנוע ומפיק ממנה זרם חשמלי. הפעולה מתאפשרת על ידי שימוש במקורות אנרגיה כמו בנזין או דיזל שמפעילים את המנוע של הגנרטור. יש גנרטורים מסוימים הפועלים מכוח הרוח או לחץ מים (כמו תחנות רוח או טורבינות מים). 

השכרת גנרטור ליום- מי משתמש בגנרטור? 

הגנרטור משמש אותנו במקומות בהם נדרש גיבוי למערכת החשמל או כאשר אין מערכת חשמל מסודרת. יש מקומות בהם הגנרטור הוא הכרח לשעות חירום, כמו בתי חולים או בנייני מגורים מעל ל-9 קומות. מקומות אלה מחויבים על פי חוק בהתקנת גנרטור חירום. אך קיימים מקרים רבים בהם אנשים צריכים גנרטור שישמש אותם לזמן קצוב בלבד. במקרים כאלה האפשרות הטובה ביותר היא השכרת גנרטור ליום. המקרים הנפוצים ביותר בהם שוכרים גנרטור ליום היא בהפקת אירועים, מסיבות, צעירים שישנים בשטח, קבלני בניין ועוד. 

 

השכרת גנרטור ליום- מה חשוב כששוכרים גנרטור?

כאשר שוכרים גנרטור ליום, יש להעניק חשיבות רבה לחברה ממנה אתם שוכרים את הגנרטור. הסיבה לכך, היא שיש חברות רבות בשוק שעלולות להשכיר לכם גנרטור שלא עובד כהלכה. אף אחד לא רוצה להגיע לישון בשטח או לאתר בנייה ולגלות שהגנרטור שלו לא עובד. גם אם תקבלו החזר כספי או שיחליפו לגם את הגנרטור, זה מבזבז לכם זמן ובסוף הגנרטור לא מסייע לכם בזמן שאתם צריכים אותו. לכן, חשוב מאוד לבדוק את אמינות החברה שאתם שוכרים ממנה. מומלץ לא למהר לשכור גנרטור בחברה שמציעה את המחיר הזול ביותר שכן איכות הגנרטור והשירות אותו תקבלו יהיו בהתאם. בדקו שהחברה מתחזקת את הגנרטורים באופן ראוי ולא מחזיקה גנרטורים ישנים מידי. חפשו אחר חברה אמינה, עם מחירים סבירים ושירות ברמה גבוהה שתספק לכם את הגנרטור הטוב ביותר. 

 

השכרת גנרטור ליום- גורמים המשפיעים על המחיר

תוכלו לשכור גנרטור ליום במחירים שונים. יש גורמים שונים המשפיעים על המחיר. 

הספק חשמל

יש גנרטורים עם הספקי חשמל שונים. לכן, כאשר שוכרים גנרטור ליום צריך לדעת עבור מה הוא דרוש. אם אתם צריכים להפעיל רשת חשמל גדולה אתם צריכים גנרטור עם הספק חשמל בהתאם. אם אתם צריכים להפעיל תאורה בסיסית ומערכת הגברה תוכלו להסתפק בגנרטור קטן של עד3KVA  (קילו ואט אמפר). לכן חשבו לשם מה הגנרטור נחוץ ומה הספק החשמל הנדרש לשם כך. 

מידת הרעש

הגנרטור מפיק רעש יחסית חזק. יש אפשרות להפחית את הרעש בעזרת חופה אקוסטית. אך זו תייקר את המחיר. לכן, חשבי כמה קריטי לכם שהגנרטור לא ירעיש.

פרק הזמן שהגנרטור יפעל 

אם אתם רוצים גנרטור שיפעל באופן רצוף למשך כל תקופה ההשכרה אתם צריכים לשכור גנרטור עם הספק חשמל מתאים ומנוע מתאים. גנרטור קטן לדוגמא (שמגיע עד 3KVA), ידוע בכך שאינו מצליח לעבוד באופן רציף לאורך זמן. 

דלק

ככל שהגנרטור עובד יותר זמן כך הוא צורך יותר דלק. ככל שתשמשו ביותר דלק כך המחיר הסופי יעלה. חברות רבות שניתן לבצע דרכן השכרת גנרטור ליום מציעות גם שירותי אספקת דלק. 

הובלה

ככל שמרחק ההובלה גדול יותר כך עלות ההובלה תעלה. 

איש מקצוע

במקרים רבים בהם שוכרים גנרטור, במיוחד כשמדובר בגנרטור גדול, מתלווה איש מקצוע שאחראי על הפעלת הגנרטור, דבר שמייקר את המחיר.  

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!