השכרת גנרטור לאירועים בעומר

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

השכרת גנרטור לאירועים בעומראנשים רבים אוהבים לערוך אירועים במקומות פתוחים בהם אין מקור חשמל זמין. על מנת לערוך אירוע בו יש תאורה והגברה איכותיים, חשוב מאוד לשכור גנרטור. השכרת גנרטורים לאירועים היא דבר נפוץ מאוד, בעיקר בקרב צעירים שמקיימים מסיבות וישנים בשטח בטבע. צריכים לבצע השכרת גנרטורים לאירועים בעומר? ריכזנו לכם מדריך שיעזור לכם בהשכרת גנרטור איכותי ויעיל שישמש אתכם בצורה הטובה ביותר באירוע שלכם. 

 

השכרת גנרטור לאירועים בעומר- מהו גנרטור? 

גנרטור הוא יחידה הממירה אנרגיה מכנית לאנרגיה חשמלית על ידי סיבוב המנוע. סיבוב המנוע והפקת הזרם החשמלי ממנו מתאפשר בזכות שימוש במקורות אנרגיה- בנזין או דיזל. קיימים גנרטורים הפועלים מכוחות טבעיים כמו רוח (תחנות רוח) או לחץ מים (טורבינות מים). 

 

השכרת גנרטור לאירועים בעומר- מתי משתמשים בגנרטור? 

כפי שציינו, הגנרטור הוא יחידה שמפיקה אנרגיית חשמל. כלומר, הגנרטור משמש אותנו במקומות בהם אין רשת חשמל מסודרת או במקומות בהם נדרש גיבוי למערכת החשמל הקיימת. קיימים מקומות רבים בהם חייב להיות גנרטור זמין לשעות חירום ולזמנים בהם יש הפסקות חשמל. לדוגמא, בבתי חולים לא יכול להיות מצב בו תהיה הפסקת חשמל ולא יהיה גיבוי. קיימים מכשירים רבים שעובדים על חשמל ושומרים על אנשים בחיים. במידה שהמכשירים הללו יפסיקו לעבוד אנשים  ימותו. לכן, חייב להיות גיבוי לשעות חירום ובכל בית  חולים קיימים גנרטורים לשם כך. בנוסף, על פי חוק, גם בבנייני מגורים מעל 9 קומות יש חובת גנרטור חירום. 

אך קיימים מקרים בהם הגנרטור נדרש לזמן קצוב בגלל לינה בטבע או אירועים. במקרים כאלה ניתן לבצע השכרת גנרטורים. 

השכרת גנרטור לאירועים בעומר- איזה גנרטור כדאי לשכור?

כאשר רוצים לבצע השכרת גנרטור לאירועים, מחפשים למעשה גנרטור לזמן קצוב. לכן, יש לחשוב קודם כל- מה אני צריך? האם אני צריך גנרטור רק לתאורה או שאני צריך גם הגברה, מקררים ועוד? כאשר תבינו את הצורך מהגנרטור תוכלו לדעת מה הגנרטור המתאים לכם ולצרכים שלכם באופן הטוב ביותר. 

לדוגמא, לאירוע מצומצם של כמה שעות, תוכלו לשכור גנרטור קטן בהספק חשמל של עד 3KVA (קילו ואט אמפר). הגנרטור הקטן מתאים לתאורה בסיסית, מערכת הגברה, מכונת פופקורן, מכונת שיערות סבתא ועוד. לגנרטור הקטן יש יתרונות רבים שכן מחירו יחסית זול, הוא קל לניוד ולתפעול, והוא שקט, כך שתוכלו למקם אותו קרוב למסיבה שלכם. עם זאת, לגנרטור הקטן יש חיסרון מרכזי- הוא לא מצליח לעבוד באופן רציף לפרקי זמן ארוכים. 

לעומת זאת, אם אתם עורכים אירוע גדול או אירוע ארוך שכולל מספר ימים, עליכם לבחור בגנרטור גדול יותר. יש הספקי חשמל שונים לגנרטורים גדולים, לכן אתם צריכים לדעת מה הצרכים שלכם ולהתאים את הספק החשמל בהתאם. 

 

השכרת גנרטור לאירועים בעומר- אמינות החברה

בהשכרת גנרטור לאירועים, חשוב מאוד לשים לב לאמינות החברה ממנה שוכרים את הגנרטור. בשוק קיימות חברות רבות המציעות השכרת גנרטורים במחירים שונים. חשוב מאוד לא למהר לבחור בחברה הכי זולה שכן ברוב המקרים, איכות הגנרטור והשירות אותו תקבלו יהיו בהתאם. קיימים גנרטורים רבים שלא עובדים כראוי. כאשר אתם עורכים אירוע אתם למעשה מבצעים השכרה לזמן קצוב. כלומר אם הגנרטור לא יעבוד כראוי הוא למעשה יהרוס לכם את האירוע. לא יהיה לכם זמן להחליף אותו ועד שכל האורחים שלכם הגיעו אתם רוצים שהאירוע יהיה בלתי נשכח ושהגנרטור לא ישפיע על ההצלחה שלו. הרי בסופו של דבר הגנרטור נועד לתת לכם שירות במקום בו אין חשמל, ואם בניתם עליו, יהיה לכם קשה מאוד להסתדר בלעדיו. לכן, וודאו שהחברה ממנה אתה מבצעים את ההשכרה היא חברה אמינה ומקצועית. בדקו שהחברה מתחזקת את הגנרטור ואת גופי התאורה באופן ראוי. שהם שמורים ולא מאובקים או מלוכלכים. בחרו בחברה אמינה, מקצועית, בעלת ניסיון והמלצות בתחום שמציעה מחירים סבירים ושירות ברמה גבוהה ותספק לכם את הגנרטור הטוב ביותר. 

 

כיצד בוחרים גנרטור לאירועיםהשכרת גנרטור לאירועים בעומר- כיצד בוחרים גנרטור? 

כפי שציינו, גנרטור הוא יחידה הממירה אנרגיה מכנית של סיבוב המנוע לאנרגיה חשמלית בזכות שימוש במקורות אנרגיה כמו בנזין או דיזל. כאשר שוכרים גנרטור יש לקחת בחשבון מספר גורמים שונים-

  • הספק החשמל הנדרש- קיימים גנרטורים שונים עם הספקי חשמל שונים שמתאימים לצרכים שונים. לכן, לפני שאתם שוכרים גנרטור וודאו מה אתם צריכים שהוא יפעיל. אם אתם עורכים אירוע מצומצם עם תאורה בסיסית ומערכת הגברה תוכלו להסתפק בגנרטור קטן. אך אם אתם עורכים אירוע גדול עם רשת חשמל גדולה תצטרכו גנרטור גדול יותר שיצליח להחזיק את המכשירים השונים. 
  • פרק הזמן בו הגנרטור יפעל- מה משך האירוע שלכם? במידה שאתם מתכננים אירוע שיימשך על פני כמה ימים אתם צריכים לשכור גנרטור שיכול לפעול במשך כמה ימים רצופים. לעומת זאת, אם אתם מתכננים מסיבה של כמה שעות תוכלו לשכור גנרטור פשוט ולא תצטרכו גנרטור גדול וחזק. 
  • דלק- ככל שהגנרטור יפעל יותר כך תצטרכו יותר דלק עבורו. כיום קיימות חברות השכרת גנרטורים רבות שמציעות בנוסף להשכרת הגנרטור גם שירותי אספקת דלק לנוחות הלקוחות. אם אתם לא רוצים להסתבך עם חיפוש אחר דלק כאשר אתם בטבע, מומלץ לחפש אחר חברה שמציעה שירותי דלק. 
  • הובלה- כאשר שוכרים גנרטור יש הובלה למקום האירוע וחזרה לחברה. בחרו בחברת השכרה שתהיה קרובה באופן יחסי למקום בו נערך האירוע. כך תוכלו לחסוך בעלויות ההובלה. 
  • גודל פיזי- יש גנרטורים קטנים ויש גנרטורים גדולים מאוד. האם אתם מניידים אותו לבד? האם אתם לוקחים הובלה? ענו על כל השאלות כדי לדעת אם אתם צריכים לקחת גנרטור שיכול להיכנס לרכב פרטי ושתוכלו לסחוב אותו. 

 

השכרת גנרטור לאירועים בעומר- כמה זה עולה? 

המחירים של הגנרטורים משתנים בהתאם לגנרטור אותו תבחרו. כלומר, המחירים יושפעו מהגורמים שישפיעו על הבחירה שלכם בסוג הגנרטור הנשכר. 

  • הספק החשמל הנדרש- ככל שתצטרכו גנרטור עם הספק חשמל גדול יותר כך המחיר שלו יעלה. 
  • מידת הרעש- על מנת להפחית את מידת הרעש אתם צריכים חופה אקוסטית שתבלום את הרעש, אך תייקר את המחיר. אם יש ברשותכם חדר אקוסטי בו הגנרטור ישהה אז אתם יכולים לוותר על החופה האקוסטית, אך לרוב האנשים אין חדר כזה והם צריכים להוסיף חופה אקוסטית.
  • פרק הזמן שהגנרטור יפעל- אם אתם רוצים שהגנרטור יפעל באופן רצוף למשך כל האירוע אתם צריכים לשכור גנרטור עם הספק חשמל מתאים ומנוע מתאים. בדרך כלל יהיה מדובר בגנרטור יקר יותר. 
  • איש מקצוע- במקרים רבים בהם שוכרים גנרטור, מתלווה איש מקצוע שאחראי על הפעלת הגנרטור. ככל שהגנרטור גדול יותר כך יש יותר סיכוי שיתלווה איש מקצוע. ליווי של איש מקצוע ייקר את המחיר של השכרת הגנרטור. 
  • דלק- ככל שהגנרטור פועל לזמן ארוך יותר, כך תצטרכו יותר דלק. כמות הדלת תייקר את המחיר הסופי. יש לציין שרוב החברות בהן ניתן לשכור גנרטורים, מציעות בנוסף להשכרת הגנרטור שירותי אספקת דלק. 
  • הובלה- ככל שהמרחק שיש להוביל את הגנרטור גדול יותר כך עלות ההובלה תעלה. לכן מומלץ לבחור מחברת השכרה שנמצאת ליד מקום האירוע. 

אז הבנו שמחיר השכרת גנרטור תלוי במספר פרמטרים והוא משתנה בהתאם לצרכים שלכם, למקום שלכם ולמשך הזמן בו הגנרטור ישהה אצלכם. ריכזנו לכם טווח מחירים בסיסי לפי גדלים של גנרטורים (אך שימו לב שהמחירים האלה אינם סופיים והם תלויים בגורמים שציינו קודם)-

  • גנרטור קטן בהספק של 3KVA (מתאים בדרך כלל לשימוש פרטי מצומצם)- כ-250 שקלים ליום וכ-1,000 שקלים לחודש. 
  • גנרטור גדול בהספק של 5.5KVA (עבור פרקי זמן ארוכים יותר)- בסביבות 350 שקלים ליום ובסביבות 1,400 שקלים לחודש. 
  • גנרטור חירום בהספק של 55KVA  (מתאים עבור מקומות בהם אספקת החשמל היא הכרחית כמו בית חולים)- בסביבות 1,000 שקלים ליום ו3,000 שקלים לחודש. 

השכרת גנרטור לאירועים בעומר- מהו גנרטור קטן?

ציינו מספר פעמים שניתן להסתפר בגנרטור קטן. אך מהו גנרטור קטן?

גנרטור קטן, הוא בעצם גנרטור עם הספק חשמלי של עד 3KVA (קילו ואט אמפר). גנרטור קטן מספיק להפעלה של אירועים קטנים הכוללים תאורה בסיסית ומערכת הגברה או מכשירי חשמל כמו מקרר, מכונת פופקורן ועוד. במקרה שאתם צריכים יותר חשמל אתם תצטרכו להשתמש בגנרטור גדול יותר. 

הגנרטור הקטן הוא קטן מבחינת ההספק החשמלי שלו, אך גם מבחינת הגודל הפיזי שלו, שכן הוא נראה כמו מזוודה נגררת (טרולי). לגנרטור הקטן יש גלגלים וידית אחיזה. בצורה זו קל לנייד אותו ולסחוב אותו למקומות. דבר שהופך אותו לנוח לשימוש בטבע. 

לגנרטור הקטן יתרונות רבים-

  • קל לתפעול- מערכת ההפעלה של הגנרטור הקטן היא קלה ונוחה מאוד לתפעול. הסיבה לכך היא שמרבית האנשים ששוכרים גנרטור קטן, הם אנשים פרטיים שלא מבינים בגנרטורים. לכן, על מנת שהשכרת הגנרטור תהיה פשוטה, יצרני הגנרטורים הפכו את מערכת ההפעלה לקלה מאוד. 
  • שקט- הגנרטור הקטן עטוף בפלסטיק. הפלסטיק העוטף אותו סופג את רעש המנוע. בזכות כך, פעולתו של הגנרטור היא שקטה. כך תוכלו למקם את הגנרטור במקום סמוך לאירוע שלכם ולהנות מהשקט מבלי לחפש מקום רחוק ואסטרטגי. 
  • קל לניוד- כפי שהזכרנו קודם, הגנרטור הקטן הוא בגודל של מזוודה נגררת, הוא מגיע עם גלגלים וידית אחיזה מה שהופך אותו לקל מאוד לסחיבה. כך קל לנייד אותו ברכבים ולסחוב אותו גם למקומות בהם אין גישה לרכב. 
  • מחיר- המחיר של הגנרטור הקטן הוא יחסית זול ונע סביב 250 שקלים ליום. 
  • משקל- המשקל של הגנרטור הקטן הוא קל באופן יחסי כך שניתן להרים אותו. אמנם לא תוכלו לעלות איתו על הרים בקלות אך למרחק קצר הוא בהחלט אפשרי להרמה.
  • גודל פיזי- כמו המשקל הקל גם הגודל הפיזי מקל על הניוד של הגנרטור הקטן. שכן כפי שהזכרנו הוא יחסית קטן (בגודל של מזוודה נגררת)- הוא נכנס לכל רכב ולא תופס הרבה מקום במחסן. 

עם זאת יש לקחת בחשבון שלגנרטור הקטן יש גם מספר חסרונות- 

  • אמינות- האמינות של הגנרטורים הקטנים היא לא מאוד גבוהה. יחסית לגנרטורים הבינוניים והגדולים, הגנרטורים הקטנים נחשבים ללא אמינים ולא עמידים במיוחד. 
  • חלשים- ההספק החשמלי שלהם הוא יחסית נמוך לכן לאחר שימוש ממושך הם נחלשים ועבודתם לא תמיד רציפה. מסיבה זו קשה לסמוך עליהם שיחזיקו למשך כל האירוע. 

לסיכום,

גנרטור הוא אחד המכשירים החשובים ביותר לשהייה בטבע ולעריכת אירועים במקומות בהם אין רשת חשמל סדירה. חשוב מאוד לבצע השכרת גנרטור לאירועים בעומר מחברה מתאימה ואמינה על מנת שהגנרטור יעבוד כראוי, ישמש אתכם בנאמנות ויספק לכם את כל הצרכים שלכם בצורה טובה. 

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!