השכרת גנרטור בחריש

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

מתכננים לערוך מסיבת יום הולדת חגיגית לילדכם? אם אתם מתגוררים בחריש וודאי אתם שוקלים לערוך את המסיבה מחוץ לבית, כיוון שהדירות בחריש קטנות ולא מרווחות כך שקשה מאוד לארח כמות גדולה של אנשים בתוך הבית. בין המקומות בהם ניתן לערוך את המסיבה הוא פארק או גינה ציבורית גדולה הממוקמים ברחבי העיר, אך לשם כך עליכם לדאוג לחיבור חשמל נייד כדי שתהיה מוזיקה במסיבה, תאורה במידה והמסיבה נערכת בשעות הערב, מחשב ו/או מקרן כדי להציג את המצגת המרגשת שהכנתם וכן כל ציוד חשמלי אחר המחייב נקודת חשמל זמינה ויציבה.

הפתרון המושלם לצורך הזה הוא להתחבר אל גנרטור חזק ואיכותי שיספק את רמת הוואט הדרושה למסיבה, ולכן כדאי לפנות לחברה מקצועית המספקת שירותי השכרת גנרטור בחריש. כדי שתוכלו לדעת איזה גנרטור תצטרכו לשכור, מה ההבדלים בין הגנרטורים השונים, כיצד להפעיל אותו ומה חשוב לדעת בנוגע לשימוש בו – ריכזנו במאמר הנוכחי את כל המידע החיוני שכדאי לקרוא ולשמור בנוגע להפקת אירוע או מסיבה בשטח פתוח.

מהו גנרטור וכיצד הוא יעזור לכם?

גנרטור הוא למעשה מנוע גדול המסוגל להעביר זרם חשמלי ללא חיבור ותלות בנקודת חשמל פיזית, כך שהשימוש בו נעשה לרוב במקומות פתוחים שאין בהם כל גישה לחשמל. לכן אם התכנון הוא לערוך מסיבה קטנה או גדולה בשטח פתוח כמו גינה או פארק ציבורי, ניתן לעשות זאת בצורה נוחה ופשוטה לאחר שדואגים להשיג גנרטור איכותי שיוכל לספק את כמות הוואט הדרושה לכל הציוד החשמלי שיהיה במסיבה.

מה היתרונות של השכרת גנרטור בחריש?

כיום ניתן לרכוש או לשכור גנרטור מתאים לכל צורך ומטרה דרך חברות מקצועיות המתמחות במכירה והשכרה של גנרטורים איכותיים. כאשר עולה הצורך בגנרטור לשימוש חד פעמי, כמו בתכנון והפקת מסיבת יום הולדת בשטח פתוח, ההמלצה היא לשכור גנרטור מתאים דרך חברה מומלצת בתחום כיוון שכך נחסך הצורך באחסון ושינוע הגנרטור, וכמובן ניתן לחסוך הרבה כסף ברכישה של מוצר לצורך חד פעמי בלבד.

באמצעות השכרת גנרטור בחריש ניתן לתכנן כל מסיבה ואירוע המחייבים שימוש בציוד חשמלי, כאשר לרוב משך זמן ההשכרה תקף ליום אחד בלבד או כל סיכום אחר הנקבע מראש מול חברת ההשכרה.

סוגים של גנרטוריםהשכרת גנרטור בחריש

  • גנרטור חד פאזי – זהו גנרטור בסיסי ושכיח בשימוש, כיוון שהוא פועל על מוליך חשמלי אחד ומסוגל לספק זרם חשמל קבוע לשימושים קטנים כמו הדלקה של מערכת תאורה, חיבור של מחשב נייד או מקרן, חיבור חשמלי להטענת טלפונים ניידים וכו'.
  • גנרטור תלת פאזי – כאשר עולה הצורך להשיג חיבור חשמל בעל עוצמה גבוהה יותר, לרוב לצורך חיבור של מספר אביזרים וציוד אלקטרוני במקביל, יש להיעזר לשם כך בגנרטור תלת פאזי המסוגל לספק זרם חשמלי גדול יותר כיוון שהוא מופעל באמצעות שלושה מוליכים חשמליים.
  • גנרטור מושתק – גנרטורים הם מנועים המפיקים חשמל בסופו שלדבר, ולכן השימוש בהם מחייב הפעלה רצופה דבר היוצר רעש רב כתוצאה מפעילות המנוע. כדי להשיג מקור חשמל נייד ללא רעשי טרטור חזקים ומטרידים, ניתן למצוא גנרטור מושתק הפועל באופן שקט בהשוואה לגנרטור רגיל. הודות לכיסוי פלסטי קשיח המכסה את הגנרטור רעשי המנוע נבלעים בו, וכך ניתן לערוך מסיבה וכל אירוע אחר ללא רעשי מנוע ברקע.
  • גנרטור עם מייצב מתח – בכדי להגן על ציוד חשמלי רגיש ויקר שמחובר אל הגנרטור מומלץ לבחור גנרטור בעל מייצב מתח, שזהו גנרטור שקיים בו רכיב מיוחד השולט על רמת המתח החשמלי שהגנרטור מפיק במהלך פעולתו. באמצעות המייצב הגנרטור מספק זרם חשמלי בצורה רציפה ללא נפילות וקטיעות, שאלו עשויות להזיק לציוד אלקטרוני המחובר אליו במיוחד אם מדובר על ציוד רגיש כמו מחשבים ניידים, מקרנים, מערכות סאונד וכו'.
  • גנרטור על גלגלים – גנרטורים מגיעים בגדלים שונים, כאשר גנרטור בעל הספק וואט גבוה יותר יהיה גדול יותר ולכן גם כבד יותר. גנרטורים בסיסיים ופשוטים ניתנים לנשיאה ושינוע ממקום למקום בצורה קלה ופשוטה, אך במקרה של גנרטורים עוצמתיים כדאי להעדיף גנרטור על גלגלים אותו ניתן להזיז בצורה נוחה יותר מבלי להתאמץ מדי.

כללי בטיחות במהלך שימוש עם גנרטור

כל גנרטור פועל באמצעות דלק, אם מסוג סולר, בנזין או דיזל ולכן יש להקפיד על שימוש נכון ובטוח בגנרטור ששוכרים. כלל הבטיחות הראשון נוגע להתחלת השימוש הראשוני בגנרטור, כאשר יש לוודא כי הגנרטור כבוי לפני שממלאים בו דלק לצורך הנעה והפעלה שלו. הפעלת הגנרטור נעשית באמצעות כבל משיכה ייעודי, או לחיצה על כפתור בגנרטורים מתקדמים יותר. לפני הפעלתו של הגנרטור, יש לוודא בנוסף כי הוא ניצב על מקום יציב וישר כדי למנוע נפילה שלו ולאפשר לנוזל הדלק להגיע לכל רכיבי הגנרטור לצורך הפעלתו התקינה.

כדי להבטיח כי הגנרטור יפעל בצורה רצופה ללא סכנות מהסביבה בה הוא נמצא כדאי להציבו על הקרקע, כך אין סיכון שהוא ייפול ויינזק או שהדלק בו יישפך ויהווה סכנה לדליקה. רצוי להרחיק את הגנרטור ממקום ההתקהלות של האנשים במסיבה, ולכן כדאי להיעזר בכבל מאריך שיבטיח את הרחקתו ממוקדי התקהלות. במידה והמסיבה כוללת עריכת מנגל או הדלקת מדורה לאורך הלילה, חשוב מאוד להרחיק את הגנרטור ממקור האש כדי למנוע סכנת התלקחות. יש להזהיר אנשים מעשנים שלא לעשן בסביבת הגנרטור, כיוון שגם ניצוץ קטן עלול להוות סכנה ממשית כשנמצאים בקרבת נוזל שלק שהוא דליק.

כיצד לבחור גנרטור מתאים?

היצע הגנרטורים שניתן לשכור הינו גדול ומגוון, ולכן כדאי ומומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע המומחים בתחום כדי להבין איזה גנרטור יענה על הצרכים האישיים של כל אחד. באמצעות ניתוח של צריכת החשמל הכולל את כמות המכשור החשמלי שיחובר לגנרטור, הספק הוואט שכל ציוד דורש, סוג האירוע המצריך שימוש בגנרטור, משך זמן השימוש בגנרטור וכו' ניתן לדעת איזו גנרטור יוכל להתאים ולספק את כמות החשמל הנחוצה לפעילות שוטפת.

מומלץ תמיד לבחור גנרטור שיכול לספק הספק וואט גדול יותר מהצורך הרלוונטי, כיוון שכך ניתן להיות בטוחים כי אספקת החשמל תהיה רצופה וללא תקלות גם כאשר יעלה הצורך בחיבור של ציוד חשמלי נוסף שאיננו נכלל בניתוח הצריכה המקדים.

השכרת גנרטור בחריש – כזה זה יעלה לכם?השכרת גנרטור בחריש

העלות של השכרת גנרטורים בחריש משתנה בהתאם למגוון פרמטרים כמו סוג הגנרטור המושכר, מאפיינים מיוחדים שנמצאים בו כמו מייצב מתח, כיסוי פלסטיק, גלגלים וכו' וכן ימי ההשכרה הדרושים. לכן ניתן לומר כי העלות של שירות השכרת הגנרטור איננה קבועה, ותלויה למעשה בצורך האישי של כל אדם הזקוק לגנרטור לשימוש חד פעמי קצר או מתמשך.

העלות הממוצעת של גנרטור בסיסי ופשוט מתחילה מ-150 ₪ ועשויה להגיע עד אלפי שקלים, זאת בהתאם לסוג וגודל הגנרטור שהושכר, הספק הוואט שהוא נותן, סוג הדלק עליו הוא פועל וכן פרמטרים רבים נוספים. כדי להבין כמה יעלה שירות ההשכרה, כדאי לקבל הצעות מחיר מחברות מומלצות בתחום ולבחור את ההצעה המשתלמת ביותר.

 

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!