המובילים בשינוע של מבנים – שירותים, משרדים ועוד

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

צריכים סיוע בהעברה של מבנה נייד ממקום למקום? אולי אתם מארגנים אירוע תרבות המוני ויש צורך להזמין שירותים ניידים? לנו יש את הפתרון בשבילכם – השכרת שירותים ניידים זה אנחנו! חברת י.א גואטה הובלות ושירותים גאים להציג בפניכם מגוון רחב של שירותים ופרויקטים שאנו מציעים – מכירה של מבנים ניידים, השכרה של משרדי מכירות, הובלה של מקלחונים ושירותים ניידים ועוד. אם אתם רוצים לשמוע עוד, כדאי לכם להמשיך במאמר זה ולקבל את כל המידע הנחוץ בתחום.

אילו מבנים אנו מסוגלים להעביר?

רובנו גרים במבנים קבועים העשויים בצורת בניה סטנדרטית רגילה – אבן ובטון בדרך כלל. אלא שחלק גדול מהמבנים השימושיים בעיקר לצרכים תעשייתיים, פנאי, בילוי ועסקים אינו נמצאים במקום לאורך זמן, ולכן לא שווה להשקיע בהם בבניה סטנדרטית מאסיבית. לכן הם נבנים בשיטות בניה קלה – מכולות וחומרים יבילים אחרים. למשל, באירועי פסטיבלים ותרבות מרוחקים נהוג להציב ביתני שירותים ניידים שישמשו את המשתתפים באירוע. כאן, חברת י.א גואטה מספקת השכרת שירותי ניידים לכל פרויקט ואירוע. שירותים חזקים, עמידים ומעוצבים מבפנים שיעניקו תחושה ביתית לכל משתמש. כי שירותים ניידים לא באמת צריכים לעורר גועל וסלידה.

מבנים ניידים בפרויקטים של נדל"ן

בפרויקטים של נדל"ן בהם יש צורך במכירה ותצוגה של דירות, נדרשים סוכני המכירות והמזכירות להיות ממוקמים בקרבת מקום ולספק שירותי מכירה של דירות וחתימות חוזים. כמובן שלא משתמשים במבנה בנוי רגיל מאבן ולא מקריבים דירה מאחת הדירות לצורך זה – משרד מכירות נייד יביל בהחלט עושה את העבודה בצורה מצוינת. אנו יכולים לספק משרדי מכירות לפרויקטים של נדל"ן ברמה גבוהה ביותר, מבנים אטרקטיביים וחדשניים שיגרמו לכל מבקר לבוא ולהתרשם.

שירותים באתרי בניה

באתרי בניה עובדים הפועלים השכם והערב במלאכת בניית הבניין – קירות, תשתיות, ריצוף ועוד. כיוון שהם נמצאים שם כל היום, אם לא יכולים בלי לצאת להפסקות שירותים מדי פעם. כדי לא לגרום להם חוסר נוחות וטרחה רבה ביציאה וחיפוש שירותים במקום מרוחק מאתר הבניה בכל פעם, וגם כדי שהמלאכה תיעשה על פי לוח הזמנים הלחוץ ללא שום עיכוב, יש צורך בהתקנה של שירותים ניידים לאתרי הבניה. אנו כאן כדי לספק לכם את השירות של השכרה לטווח ארוך ואף מכירה בעת הצורך של שירותים ניידים ואיכותיים לצוות פועלי הבניין וכל המעורבים בפרויקט.

דואגים לתשתיות של המבנה שלכם

כאשר צריכים להוביל ולהתקין שירותים ניידים, צריך לעשות זאת בצורה מסודרת ובתבונה. זה לא נעשה בשיטת הנח וסע, אלא יש צורך להתקין את התשתיות של המים והחשמל על מנת שהשירותים יתפקדו בצורה טובה ותקינה. אנו מספקים שירותים ניידים עם אפשרות לאור וכמובן כיור רחצה ברמה הגבוהה ביותר.

אז אם אתם צריכים שירותי הובלת מבנים ניידים, השכרת שירותים ניידים ומבנים יבילים אחרים – אנחנו כאן בשבילכם!

 

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!