גנרטור להשכרה בגני תקווה

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

גנרטור להשכרה בגני תקווהאם אתם מחפשים גנרטור להשכרה בגני תקווה הגעתם למקום הנכון. הצורך בגנרטור לא מובן לכולם, אבל למעשה רובנו נעזרים בגנרטור או נפגשים במקום אשר מתבסס על גנרטור באופן תמידי. יש סוגים שונים של גנרטורים, יש לכל אחד מהסוגים את היתרונות והחסרונות שלו וכמובן, את סיבת השימוש. גנרטור יכול להיות להשכרה, יכול להיות לרכישה ויכול להיות שגם הגנרטור שלכם יעמוד ללא מעש לאורך כל השנה ולמעשה ישמש אתכם אך ורק לגיבוי. כדי לבחור את הגנרטור הנכון אתם צריכים לרכז עבורכם את כל המידע הרלוונטי לגבי סיבת השימוש שלכם בגנרטור, ולהתאים את סיבת השימוש למפרט הטכני של הגנרטור. גנרטור להשכרה בגני תקווה יכול להיות לפי השכרה שעתית, יומית ואפילו חודשית, המחירים משתנים בהתאם לפרמטרים רבים. ריכזנו עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לפני שאתם שוכרים גנרטור.

 

מי צריך את זה?

השימוש בגנרטור הוא למעשה מאוד נפוץ, הרבה יותר ממה שאתם חושבים. יש סיבות מקריות אשר נרצה לשכור גנרטור עבורן ויש גם שימוש באופן קבוע בגנרטור. לפניכם מספר שימושים עיקריים לגנרטור:

  1. בתי עסקים – בתי עסקים רבים נעזרים בשימוש של גנרטור בעיקר בשביל גיבוי. תחשבו על זה בצורה הכי פשוטה, אם יש לכם עסק פעיל אבל יש הפסקת חשמל לדוגמה, הפסקת חשמל של שעה יכולה לגרום לכם להפסיד הרבה מאוד כסף וגם חווית שירות לא טובה מצד הלקוח. כל העסקים עובדים היום על חשמל, במיוחד כאשר מדובר על עסקי מחשבים. גם הקופות שלכם צריכות חשמל בשביל להעביר תשלומים באשראי. ברגע שאין לכם את האפשרות להעניק שירות כמו שצריך או להמשיך בעבודה תפעולית, אתם פוגעים בהכנסה שלכם. גנרטור לצורך גיבוי יכול לדלג מעל המכשול הזה ולהמשיך להתקדם בעבודה ולהעניק ללקוח את השירות שמגיע לו.
  2. חירום – השימוש בגנרטור הוא חובה כאשר מדובר על שירותי חירום, במיוחד כאלה שעוסקים ברפואה. לכל בית חולים, מרפאה וכד' יש שירות חירום של גנרטור במקרה של הפסקת חשמל. כל הארץ שלנו עובדת על חשמל ממקור אחד, וברגע שאותו מקום לא יכול להעניק לנו שירות אין לנו למי לפנות. במקרה של חדר ניתוח או חיבור מכשירים אשר מחלימים או משאירים אדם כלשהו מחובר למכונות, חייב להיות גיבוי לזה. ללא גיבוי אתם יכולים למצוא את עצמכם בבעיה גדולה.
  3. פנאי – חושבים לנסוע לטיול חלומי בדרום או צפון הארץ? רוצים לעשות לילה על החוף? גנרטור להשכרה בגני תקווה מאוד נפוץ בכל הנוגע לפנאי. יש פעמים רבות שאנשים בוחרים לעבור לילה במקום פתוח או לעיתים עם קרוואן. התפקיד של הגנרטור הוא להעניק לכם מקור חשמל כדי שתהיה לכם תאורה, אפשרות הטענה לטלפונים, מוזיקה וכן הלאה. כמו כן, בימי הקיץ החמים אתם חייבים גנרטור כאשר יש לכם קרוואן עם מיזוג. פעמים רבות הקרוואן יכול להגיע עם פאנל סולארי, אבל לקחת סיכון זה דבר מאוד שנוי במחלוקת מכיוון שפעמים רבות הלוח הסולארי לא מספק לנו די חשמל ללילה שלם, במיוחד כאשר יש מכשירים שונים מלבד למזגן שדורשים חשמל.
  4. פעילות חיצונית – עסקים רבים פועלים במקומות חיצוניים. הדוגמה הבסיסית ביותר תהיה מתנפחים להשכרה. במקרים רבים מתנפחים להשכרה יעזרו בשירותי גנרטור כדי להבטיח שיהיה לכם אפשרות לנפח את המתנפחים עם מפוח חשמלי. כמו כן, כאשר מדובר על דוכני אוכל במקומות חיצוניים, ירידים וכן הלאה, במקומות כאלה הדרישה לגנרטור היא חובה.

לשכור או לקנות?

מתלבטים אם לשכור או לקנות גנרטור? גנרטור להשכרה בגני תקווה מעניק לכם אפשרות שלא תמצאו במצב של רכישה. השימוש בגנרטור הוא מאוד דינמי, לעיתים אנחנו צריכים מספר מכשירים מצומצם ולעיתים אנחנו צריכים מספר רב יותר של עוצמת וואט. לכל גנרטור יש את עוצמת הוואט שלו ולכן, נכון יותר יהיה לשכור גנטור בכל פעם בהתאם לצורך שלכם. תוכלו לבחור בין השכרה יומית ובין השכרה חודשית, לעיתים גם שעתית. המחירים בדרך כלל לא יעבור את ה-200 ש"ח עבור גנרטור בסיסי להשכרה יומית. כאשר מדובר על גנרטורים לעסקים, המחירים יכולים להגיע גם לכמה אלפי שקלים ליום. במקרה בו אתם נעזרים בגנרטור באופן יומי, יהיה לכם יותר נכון לשכור את הגנרטור לתקופה של שבוע עד חודש, ככה המחיר יהיה יותר משתלם.

 

סוגי גנרטורים 

כאשר אתם מחפשים גנרטור להשכרה בגני תקווה, אתם תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות. בשביל לנתב אתכם לבחירה המדויקת ביותר אתם צריכים להכיר את הסוגים השונים של הגנרטורים.

 

גנרטור סולארי – גנרטור סולארי עובד בדומה לפאנל סולארי. תוכלו לראות על גבי הגנרטור את הפאנלים (קולטים) אשר למעשה ממירים את האנרגיה של השמש לחשמל. גנרטור סולארי יעבוד בצורה שקטה יותר מאשר גנרטורים אחרים למעט מושתק. כמו כן, מדובר על גנרטור שפחות מזהם את הסביבה מכיוון שהוא לא עובד על בנזין או סולר. אפשר להשוות את הגנרטור הזה למעשה לסוללה נטענת. בפאנל שאתם רואים יש תאים אלקטרוליטיים אשר תפקידם לצבור את קרני השמש לאורך כל היום ולהמיר לחשמל. עם זאת, בימים מעוננים יהיה לכם יותר בעיה להיעזר בגנרטור זה. היתרון מצד שני הוא שהגנרטור הזה יכול גם לשמש בתור גנרטור רגיל, זאת אומרת שהוא עובד גם באמצעות הפאנל הסולארי וגם באמצעות שימוש סטנדרטי של גנרטור (דלק).

 

גנרטור מושתק – גנרטור מושתק הוא הגנרטור הנפוץ ביותר. גנרטור מושתק עובד על סולר או בנזין, מדובר על גנרטור מאוד איכותי ולרוב גם קטן. גנרטורים אלו יתאימו לשימוש אישי ולא תעשייתי. עוצמת הוואט שלהם בדרך כלל תנוע עד 10,000 וואט במקרים חריגים. היתרון הגדול של גנרטור מושתק הוא שעוצמת הרעש לא צריכה לעלות על עוצמה הזהה לשיחה רגילה בין שני אנשים (עד 56 דציבלים בדרך כלל).

 

גנרטור תעשייתי – גנרטור תעשייתי הוא גנרטור אשר משמש אותנו לאתרי בנייה, בתי מלון, מוסדות ציבוריים, מבנים משותפים, בניינים וכן הלאה. התפקיד של גנרטור תעשייתי הוא לשמש כגיבוי וגם הוא תנאי סף לפי החוק. הסיבה לכך שאנחנו צריכים גנרטור תעשייתי הוא כיוון שבמקומות אלה אספקת החשמל חייבת להיות מאוד חזקה כדי להפעיל את כל התהליכים המורכבים שיש במקום. כמו כן, גנרטור תעשייתי משמש למקרי חירום בבניינים מגורים מעל 9 קומות, בסיסיים צבאיים, בתי חולים ועוד.

 

גנרטור סולר לעומת בנזין

כאשר אתם בוחרים גנרטור להשכרה בגני תקווה חשוב לדעת להבדיל בין גנרטור סולר לבנזין. ההבדל במחירי ההשכרה אינם משמעותיים, אך בדרך כלל אנחנו נרצה לבחור בגנרטור הפועל על סולר. הסיבה לכך היא שבדרך כלל צריכה הסולר תהיה נמוכה יותר מאשר צריכת בנזין וככה אתם יכולים לחסוך לכם לא מעט כסף. כמו כן, מבחינה בטיחותית, סולר פחות רגיל לחום מאשר בנזין ומנוע הסולר יהיה חזק ואמין יותר לטווח הארוך.

איך בוחרים גנרטור להשכרה בגני תקווה?

הדרך הנכונה ביותר לבחור גנרטור להשכרה בגני תקווה הוא על ידי חישוב מדויק של כל הפריטים שאתם מתכוונים לחבר לגנרטור. נוכל לבדוק כמה אספקת חשמל דורש כל מכשיר ובדרך הזאת לבדוק אם הגנרטור שאנחנו רוצים יכול להכיל את הכמות הזאת. לדוגמא, אם יש לנו מקרר, מטענים, כיריים חשמליים ועוד… אנחנו צריכים לבדוק מהי צריכת החשמל הכוללת של כל המוצרים שנרצה להפעיל באותו הזמן. אם המכשירים האלה דורשים 3,500 וואט, אנחנו נרצה למצוא גנרטור שיש לו לפחות בין 15% ועד 30% יותר אספקת וואט. חשוב לא לבחור בדיוק את צריכת החשמל המדויקת מכיוון שתמיד יש חריגות לכאן ולכאן.

 

כמו כן, עליכם לדעת אם אתם מתכוונים להשתמש בגנרטור לאורך זמן ממושך או לימים ספורים. במקרה בו אתם עומדים מול השכרת גנרטור לכמה ימים, החשש הוא פחות גדול מכיוון שאתם צריכים רק להתאים את הדגם הנכון. יש חברות ומותגים רבים בשוק הזה, לא פשוט לבחור את המותג הנכון. המחירים בדרך כלל בין כל המותגים יהיו די זהים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לדעת לשכור את הגנרטור שלכם מהמקום הנכון. גנרטור להשכרה בגני תקווה חייב להיות ממקום מקצועי. היום ניתן למצוא גנרטורים להשכרה או מכירה גם בתחנות דלק… עדיף לכם לשלם מעט יותר ולהגיע למקום מקצועי שם גם תוכלו לקבל את השירות שמגיע לכם. בחירת מקום מקצועי תורמת לכם בהרבה מובנים, גם בבחירת הדגם המתאים ביותר, גם באחריות על המוצר וגם במחירים הוגנים לתמורה שאתם מקבלים.

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!