בחירת מחולל חירום מתאים לבית שלך: מדריך מקיף

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

כשזה מגיע להבטחת הבטיחות והאבטחה של הבית שלך בזמן הפסקות חשמל, קיים גנרטור חירום חיוני. עם זאת, בחירת הגנרטור הנכון יכולה להיות משימה לא פשוטה, בהתחשב במגוון הרחב של האפשרויות הקיימות בשוק. במדריך המקיף הזה, נדריך אותך בכל מה שאתה צריך לדעת על בחירת גנרטור חירום מושלם לבית שלך.

 

החשיבות של מחולל חירום לבית

לפני שצולל לפרטים של בחירת גנרטור חירום, בואו נבין מדוע חיוני שיהיה אחד כזה לביתכם. הפסקות חשמל עלולות להתרחש באופן בלתי צפוי עקב תנאי מזג אוויר קשים, כשל בציוד או נסיבות בלתי צפויות אחרות. קיום גנרטור חירום מבטיח שהמכשירים החיוניים שלך, כגון מקררים, תנורי חימום ומערכות אבטחה, ימשיכו לתפקד, ולספק לך שקט נפשי ונוחות במצבים כאלה.

 

גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מחולל חירום

1. קיבולת הספק: הגורם הראשון והמכריע ביותר שיש לקחת בחשבון הוא כושר ההספק של הגנרטור. קבע את ההספק הכולל הנדרש כדי להפעיל את המכשירים החיוניים שברצונך להפעיל במהלך הפסקה. זה יעזור לך לבחור גנרטור שיכול להתמודד עם העומס.

2. סוג דלק: גנרטורים לשעת חירום פועלים בדרך כלל על פרופאן, גז טבעי או סולר. שקול את הזמינות והעלות של אפשרויות הדלק באזור שלך לפני קבלת החלטה. לכל סוג דלק יש את היתרונות והחסרונות שלו, אז בחרו את זה שמתאים לצרכים ולתקציב שלכם.

3. מתג העברה אוטומטי: מתג העברה אוטומטי הוא מרכיב חיוני המחבר את הגנרטור ללוח החשמל של הבית שלך. הוא מזהה אוטומטית הפסקת חשמל ומעביר את העומס החשמלי מהרשת הראשית לגנרטור. ודא שהגנרטור שתבחר תואם למתג העברה אוטומטי לפעולה חלקה.

 

התקנה מקצועית היא המפתח

התקנת גנרטור חירום לביתך אינה פרויקט עשה זאת בעצמך. זה דורש מומחיות של חשמלאי מורשה כדי להבטיח התקנה נכונה ועמידה בתקנות הבטיחות. שכירת איש מקצוע לא רק תבטיח התקנה בטוחה אלא גם תספק לך עצות חשובות בבחירת הגנרטור המתאים לצרכים הספציפיים שלך.

 

המחיר של גנרטור חירום לבית

העלות של התקנת גנרטור חירום לבית שלך עשויה להשתנות בהתאם לגורמים כגון קיבולת הספק, סוג הדלק והמותג. בממוצע, אתה יכול לצפות להשקיע בכל מקום בין $2,000 ל-$10,000. אמנם זו עשויה להיראות כהוצאה משמעותית, אך זו השקעה משתלמת בהתחשב בהגנה ובנוחות שהיא מספקת בזמן הפסקות חשמל.

 

 

בחירת מחולל חירום בגודל הנכון

אחד השיקולים החשובים ביותר בבחירת גנרטור חירום הוא קביעת הגודל המתאים לבית שלך. גודל הגנרטור קשור ישירות ליכולת ההספק שלו, הנמדדת בוואטים. כדי להבטיח שהגנרטור שלך יוכל להתמודד עם העומס של המכשירים החיוניים שלך, עליך לחשב את דרישות החשמל שלך במדויק.

כדי לקבוע את קיבולת החשמל הדרושה לך, ערוך רשימה של מכשירי החשמל שברצונך להפעיל במהלך הפסקה. כלול פריטים כגון מקררים, מקפיאים, מערכות חימום וקירור, משאבות בור ואלקטרוניקה חיונית. בדוק את דירוג ההספק של כל מכשיר וחבר אותם כדי לקבל את דרישת ההספק הכוללת שלך.

חשוב לציין שמכשירים מסוימים, כגון מקררים ומזגנים, דורשים כוח נוסף במהלך האתחול, המכונה הספק התחלתי או הספק נחשול. הקפד לקחת בחשבון את דרישת ההספק הגבוהה הזו בעת חישוב ההספק הכולל שלך.

ברגע שיש לך את ההספק הכולל שלך, בחר גנרטור עם קיבולת כוח העולה על הדרישות שלך. תמיד עדיף שיהיה גנרטור בעל קיבולת גבוהה יותר כדי להתאים לכל מכשיר נוסף או צרכי חשמל שעלולים להתעורר בעתיד.

 

קחו בחשבון את רמת הרעש

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בבחירת גנרטור חירום לבית הוא רמת הרעש שהוא מייצר. גנרטורים יכולים להיות רועשים למדי, והרעש הקבוע עלול להפריע ומציק, במיוחד אם יש לכם שכנים קרובים או אם אתם מתכננים להשתמש בגנרטור לתקופה ממושכת.

חפשו גנרטורים שתוכננו במיוחד לפעול בשקט. דגמים אלה מצוידים במאפיינים להפחתת רעש כגון מארזים מבודדים קול ומשתיקי קול. לחלק מהגנרטורים יש אפילו אפשרות "מצב שקט" שמפחיתה עוד יותר את תפוקת הרעש בתקופות עם ביקוש נמוך.

כאשר משווים רמות רעש, חפש את דירוג הדציבלים (dB) של הגנרטור. ככל שדירוג הדציבלים נמוך יותר, כך הגנרטור שקט יותר. שאפו לגנרטור עם דירוג דציבלים מתחת ל-70 dB לפעולה שקטה יותר.

 

שיקולים סביבתיים

בעת בחירת גנרטור חירום, חשוב לקחת בחשבון את ההשפעה הסביבתית לפי בחירתך. אפשרויות דלק מסורתיות כגון גנרטורים של סולר ובנזין מייצרות פליטות התורמות לזיהום אוויר וגזי חממה.

אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית יותר לסביבה, שקול גנרטורים של פרופאן או גז טבעי. גנרטורים אלו מייצרים פחות פליטות ונחשבים לשריפה נקייה יותר. בנוסף, פרופאן זמין בקלות וניתן לאחסן אותו לתקופות ארוכות ללא השפלה.

אפשרות נוספת ידידותית לסביבה היא להשקיע בגנרטור המופעל באמצעות שמש. גנרטורים אלו רותמים את כוחה של השמש לייצור חשמל, מה שהופך אותם לפתרון אנרגיה בר קיימא ומתחדש. למרות שהם עשויים להיות יקרים יותר מראש, גנרטורים המונעים על ידי שמש יכולים לספק חיסכון משמעותי לטווח ארוך ולהפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך.

 

 

היתרונות של חיבור גנרטור חירום ללוח החשמל של הבית שלך

כאשר מדובר בבחירה והתקנה של גנרטור חירום לביתכם, גורם מכריע שיש לקחת בחשבון הוא חיבורו ללוח החשמל של הבית שלכם. חיבור זה מציע מספר יתרונות המשפרים את האפקטיביות והנוחות של מערכת אספקת החשמל שלך לשעת חירום.

 

העברת חשמל חלקה

חיבור גנרטור החירום שלך ללוח החשמל של הבית שלך באמצעות מתג העברה אוטומטי מבטיח העברה חלקה של חשמל במהלך הפסקה. כאשר אספקת החשמל הראשית מופרעת, מתג ההעברה מזהה מיד את אובדן החשמל ומפעיל את הגנרטור. לאחר מכן הוא מעביר את העומס החשמלי מהרשת לגנרטור, ומבטיח אספקת חשמל רציפה לביתך ללא הפרעות.

 

חלוקת כוח יעילה

על ידי חיבור גנרטור החירום שלך ללוח החשמל של הבית שלך, אתה יכול להפיץ חשמל ביעילות לכל המעגלים בבית שלך. לוח החשמל משמש כרכזת מרכזית, ומאפשר לך לתעדף אילו מעגלים מקבלים חשמל במהלך הפסקה. זה אומר שאתה יכול להפעיל מכשירים ומערכות חיוניים, כגון אורות, מקררים, יחידות חימום או קירור ומערכות אבטחה, תוך השבתה זמנית של מעגלים לא חיוניים כדי לחסוך באנרגיה.

 

נוחות מוגברת

חיבור גנרטור החירום שלך ללוח החשמל של הבית שלך מציע גם נוחות מוגברת. לאחר חיבור הגנרטור ומתג ההעברה האוטומטית במקומו, לא תצטרך להפעיל את הגנרטור באופן ידני או לחבר אליו מכשירים בודדים במהלך הפסקת חשמל. המערכת מזהה אוטומטית את אובדן החשמל ומפעילה את הגנרטור, מה שמבטיח מעבר חלק לכוח חירום. זה חוסך לך זמן ומאמץ, במיוחד במצבי לחץ.

 

בטיחות משופרת

חיבור גנרטור החירום שלך ללוח החשמל של הבית שלך באמצעות מתג העברה אוטומטי משפר את הבטיחות של מערכת אספקת החשמל שלך. מתג ההעברה מונע הזנה חוזרת, המתרחשת כאשר כוח הגנרטור זורם בחזרה לרשת הראשית, העלול לסכן את עובדי השירות או לגרום נזק למערכת החשמל. מתג ההעברה מבטיח שהכוח מסופק רק למעגלים של הבית שלך ולא לרשת, ומפחית את הסיכון לתאונות או סכנות חשמליות.

 

התייעצות עם חשמלאי להתקנה נכונה

חיבור גנרטור חירום ללוח החשמל של ביתכם הוא משימה שצריך לטפל בה על ידי חשמלאי מורשה. יש להם את המומחיות והידע כדי להבטיח התקנה בטוחה ותואמת. חשמלאי מקצועי יעריך את מערכת החשמל בביתכם, יקבע את הגודל והקיבולת המתאימים של הגנרטור ויתקין את מתג ההעברה האוטומטי בצורה נכונה. הם גם יערכו בדיקות ובדיקות הכרחיות כדי להבטיח שהמערכת תפעל בצורה מיטבית.

 

בחירת מחולל חירום בגודל הנכון

בעת בחירת גנרטור חירום עבור הבית שלך, חשוב לקחת בחשבון את הגודל המתאים ביותר לצרכים שלך. גודלו של הגנרטור מתייחס ליכולת ההספק שלו, הנמדדת בוואטים. כדי לקבוע את הגודל הנכון, עליך לחשב את הספק הכולל הנדרש כדי להפעיל את המכשירים החיוניים שלך במהלך הפסקת חשמל.

התחל על ידי יצירת רשימה של מכשירי החשמל שאתה רוצה להמשיך לפעול במהלך הפסקה. רשום את דירוג ההספק שלהם, שבדרך כלל ניתן למצוא במכשיר עצמו או במדריך למשתמש. הוסף את ההספק של כל המכשירים כדי לקבוע את דרישת החשמל הכוללת שלך.

חשוב לזכור שמכשירים מסוימים, כמו מקררים ומזגנים, דורשים כוח נוסף כדי להתניע. זה ידוע בתור "הספק ההתחלתי" או "הספק הנחשול". הקפד לקחת בחשבון את ההספק הנוסף הזה בעת חישוב דרישת ההספק הכוללת שלך.

לאחר שקבעתם את דרישת ההספק הכוללת שלכם, בחרו גנרטור בעל קיבולת הספק העולה על כמות זו. מומלץ להחזיק בקיבולת כוח נוספת כדי להתאים לכל תוספות או שינויים עתידיים במערך המכשירים שלך.

 

היתרונות של גנרטור המחובר ללוח חשמל

בעת התקנת גנרטור חירום לביתך, מומלץ מאוד לחבר אותו ללוח החשמל שלך באמצעות מתג העברה אוטומטית (ATS). התקנה זו מציעה מספר יתרונות על פני גנרטור נייד המחובר באמצעות כבלים מאריכים.

1. נוחות: עם ATS, העברת החשמל מהרשת הראשית לגנרטור היא אוטומטית. לא תצטרך לחבר ולנתק מכשירי חשמל ידנית או להתמודד עם כבלים מאריכים סבוכים. ברגע שהחשמל כבה, ה-ATS מזהה אותו ומעביר בצורה חלקה את העומס החשמלי לגנרטור.

2. חשמל לכל הבית: גנרטור חירום המחובר ללוח חשמל יכול להפעיל את כל הבית שלך. זה אומר שאתה יכול לשמור על כל המכשירים החיוניים שלך פועלים, כולל אורות, מערכות חימום וקירור ומערכות אבטחה. הוא מספק רמה גבוהה יותר של נוחות ונוחות במהלך הפסקות חשמל.

3. בטיחות: חיבור גנרטור ישירות ללוח החשמל שלכם מבטיח שהכוח יחולק בצורה בטוחה בכל הבית שלכם. זה מבטל את הסיכון של עומס יתר של כבלי מאריכים או שימוש בשיטות חיווט לא מתאימות, שעלולות להיות מסוכנות.

 

בחירת סוג דלק

כשזה מגיע לאפשרויות הדלק לגנרטור החירום שלך, ישנם שלושה סוגים עיקריים שיש לקחת בחשבון: פרופאן, גז טבעי ודיזל.

פרופאן: פרופאן הוא בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בשל תכונות הבערה הנקיות וחיי המדף הארוכים שלו. זה זמין בקלות במיכלים, מה שהופך אותו נוח לאחסון ולשימוש. מחוללי פרופאן ידועים גם בפעולתם השקטה.

גז טבעי: אם הבית שלך כבר מחובר לאספקת גז טבעי, בחירה בגנרטור גז טבעי יכולה להיות בחירה משתלמת. הגז הטבעי הוא זול יחסית וזמין בקלות דרך ספק השירות שלך. זה מבטל את הצורך באחסון ומילוי מיכלי דלק.

דיזל: גנרטורים דיזל ידועים בעמידותם וביכולתם לספק הספק גבוה. הם משמשים לעתים קרובות במסגרות מסחריות או באזורים שבהם משך הפסקת החשמל ארוך יותר. סולר זמין באופן נרחב, אך הוא דורש אחסון נאות ותחזוקה שוטפת.

 

סיכום

לסיכום, השקעה בגנרטור חירום לביתכם היא צעד מכריע לקראת הבטחת הבטיחות והנוחות של משפחתכם בעת הפסקות חשמל בלתי צפויות. מחירו של גנרטור חירום לבית עשוי להשתנות בהתאם לגודלו וקיבולתו, אך השקט הנפשי שהוא מספק לא יסולא בפז.

להחזיק גנרטור חירום לבית הוא לא רק מותרות אלא הכרח. היא מבטיחה שמכשירים חיוניים כמו מקררים, מערכות חימום או קירור, ציוד רפואי ומכשירי תקשורת ימשיכו לתפקד בזמן הפסקת חשמל. זה חשוב במיוחד במדינות כמו ישראל, שבהן תנאי מזג אוויר קיצוניים או אירועים בלתי צפויים עלולים לשבש את אספקת החשמל.

בעוד שרכישת גנרטור חירום היא הצעד הראשון, חשוב לא פחות להתקין אותו בצורה מקצועית על ידי חשמלאי מורשה. זה מבטיח שהגנרטור מחובר כהלכה ללוח החשמל של הבית שלך ויכול להידלק בצורה חלקה במהלך הפסקות חשמל ללא כל סיכונים בטיחותיים.

על ידי השקעה בגנרטור חירום לביתך, אתה נוקט באמצעים יזומים כדי להגן על משפחתך ולהסתגל לנסיבות בלתי צפויות. אתה יכול להיות סמוך ובטוח שלא משנה המצב, הבית שלך יישאר עם חשמל והיקירים שלך יהיו בטוחים ונוחים.

אל תחכו להפסקת החשמל הבאה שתתרחש; התחילו לחקור ולבחון את האפשרויות לגנרטור חירום לביתכם עוד היום. מדובר בהשקעה נבונה שתספק לכם שקט נפשי ואמינות לאורך שנים.

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!