איזה גנרטור מתאים לבית?

תוכן עניינים

מגוון גנרטורים רחב! במחירים ללא תחרות!

אם אתם שואלים איזה גנרטור מתאים לבית שלכם, כנראה שיש לכם חצר או מרפסת ואתם מעוניינים ליהנות מגיבוי חשמל במקרה הצורך. כמו כן, ייתכן שאתם פשוט מעוניינים לחבר גנרטור בנזין במקום להשתמש בחשמל. כך או כך, המשיכו לקרוא כדי להתייעל ולחסוך בכיס.

האם הגנרטור פועל עצמאית?

בעוד כי ישנם מכשירים שונים אשר מצריכים חיבור אל לוח החשמל הביתי, גנרטורים אינם בהכרח נמנים בין אלו. במילים אחרות, תלוי בסוג הגנרטור. באופן כללי, ישנם גנרטורים הפועלים באופן עצמאי, ללא צורך בחיבור לחשמל, וישנם גנרטורים הדורשים חיבור לחשמל כדי לפעול. גנרטורים עצמאיים הם אלו אשר מופעלים על ידי מנועי בעירה, כמו בנזין, דיזל או גז.

הגנרטורים העצמאיים מצוידים במיכל דלק המאפשר להם לפעול לאורך זמן ללא צורך בתדלוק, כאשר אלו משמשים לרוב במקומות שבהם אין גישה לחשמל. למשל, באתרי בנייה, במקומות בהם מתקיימים אירועים, או במקרה של הפסקת חשמל. מאידך, גנרטורים הדורשים חיבור לחשמל מופעלים על ידי מנועים חשמליים. לכן, הם מחוברים לרשת החשמל ומתחילים לפעול כאשר יש הפסקת חשמל. אגב, לחלקם יש מערכת אוטומטית אשר מתחילה לפעול אוטומטית כאשר המתח החשמלי נופל בבית.

גנרטור חירום לבית – מה חשוב לדעת?

גנרטור חירום יכול להוות פתרון בעת הפסקות חשמל, מכיוון שהוא מאפשר אספקת חשמל רציפה למכשירים חיוניים בבית. עם זאת, לפני רכישת גנרטור, חשוב להבין את הצרכים שלכם ולשקול מספר גורמים, בראש ובראשונה – הספק וצריכת חשמל. כדי להגיע לתשובה נכונה בנושא הזה, תגדירו מראש אילו מכשירים תרצו להפעיל באמצעות הגנרטור. לצורך העניין, מקרר יצריך כמובן גנרטור יותר חזק מאשר מה שתאורה תצריך. לידיעתכם, באופן כללי מומלץ לבחור גנרטור בעל הספק גבוה בכ-25% מצריכת החשמל המקסימלית שלכם, וזאת כדי להבטיח פעילות תקינה גם בעומסים גבוהים.

סוג הדלק שישמש את הגנרטור

באופן כללי, גנרטורים מכל הסוגים מתחלקים ל-3 סוגים עיקריים: גנרטור אשר מבוסס על בנזין, על סולר ועל גז. כדי להקל עליכם את הבחירה בגנרטור הנכון, ריכזנו את היתרונות והמאפיינים של כל אחד מהם כאן לפניכם:

  • בנזין: זמין בקלות בכל תחנת דלק שכונתית, אך יקר יחסית ודורש תדלוק ידני.
  • סולר: יעיל וחסכוני יותר, אך גנרטור כזה בד"כ דורש התקנה מקצועית וכן מחיר הרכישה שלו לרוב יהיה גבוה יותר.
  • גז: נוח לשימוש, ניתן לחיבור לרשת הגז הביתית.

לסיכום, קחו בחשבון את פקטור הרעש

מעבר למה שציינו עד כה, חובה גם לציין ולקחת בחשבון את הנושא של הרעש. למי שעדיין לא יודעים, גנרטורים יכולים להיות סופר רועשים, בלשון המעטה, כאשר חלקם מוגדרים בתור "גנרטורים מושתקים". בפועל, ה-"מושתקים" הם הגנרטורים המומלצים ביותר לשימוש ביתי. בסיכומו של דבר, אם אינכם בטוחים באיזה סוג גנרטור ביתי לבחור, תמיד אפשר להתייעץ עם החנות המשווקת. לחילופין, ניתן גם לערוך השוואת מחירים בין גנרטורים.

לוח חשמל

ענק הגנרטורים
ענק הגנרטורים

אנו בענק הגנרטורים, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הנדסת אנרגיה בכלל והגנרטורים בפרט, מציעים מבחר עצום של גנרטורים: גנרטורים מושתקים, גנרטורים חסכוניים, גנרטורים עם אפשרות לשליטה במתח ועם מספר יציאות – הכל לפי הצרכים שלכם ולפי בחירכם. יש לנו – זמינים במלאי – גנרטורים גדולים, קטנים, בינוני, מותאמים לאירועים או למטרות אחרות. לא משנה באיזה אירוע מדובר – אנחנו נספק ונסייע לכם בהשכרת ובהתקנת הגנרטורים.

אצלנו תוכלו לשכור גנרטורים לכל טווח זמן, החל ממספר שעות ועד מספר חודשים (וגם שנים – תלוי בכם).

בהמשך למאמצינו ללכת לקראת לקוחותינו בכל מצב, ולאפשר שינוע של גנרטורים, אנו מציעים גם אופציה להתקין את גנרטור על גבי נגרר ואופן זה להעבירו ממקום למקום באמצעות רכב רגיל.

אולי יעניין אתכם גם...

צרו קשר לרכישת/השכרת גנרטור מתקדם לכל מטרה >>

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!